|

سامسونگ

ارتقا قابل توجه دوربین گلکسی S22 اولترا

Samsung Galaxy S22 Ultra features cinematography features and has 58% better video stability, tipster reveals

براساس اخباری که به تازگی منتشر شده به نظر می رسد که S22 سامسونگ می تواند ویدئوهایی با 58 درصد لرزش کمتر ضبط کند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- طی روزهای گذشته Gizmochina گزارشی منتشر کرد که بر مبنای آن یک افشاگر به تازگی ادعا کرده سامسونگ گلکسی S22 اولترا، به طرز قابل توجهی در بخش دوربین بهبود پیدا کرده است و ویژگی های فیلم برداری حرفه ای را ارائه خواهد داد به علاوه در تثبیت ویدئو ها تا 58 درصد بهتر عمل خواهد کرد.

احمد قویدر که پیش از این هم اطلاعات موثق و قابل توجهی را  در ارتباط با محصولات سامسونگ منتشر کرده اعلام کرده این گوشی هوشمند می تواند ویدئوهای بهتری را نسبت به نسل قبلی خود ضبط کند. علاوه بر این، مشخص شده است که گلکسی S22 اولترا به کمک هوش مصنوعی به طور دقیق 58 درصد در تثبیت ویدئو ها ارتقا یافته است و در مقایسه با S21 اولترا، لرزش دوربین تا 4 برابر کاهش پیدا کرده است.

galaxy -S22 - Twitter

به‌نظر می‌رسد گلکسی S22 اولترا به‌‌ لطف پشتیبانی از فایل‌های خام ۱۲ بیتی که در نسخه قبلی و Super HDR نیز وجود دارد،‌ می‌تواند ویدیوهای دقیق‌تری را با طیف رنگی بیشتری تولید کند.

اما همان طور که می دانید تنها تراکم پیکسل نیست که مشخص می کند یک عکس چقدر می تواند خوب باشد. این احتمال وجود دارد که سامسونگ بخش های دیگر را نیز تا حد زیادی بهینه سازی کرده باشد چرا که گزارش های قبلی از بهبود عکاسی در شب و همچنین عکاسی ماکرو این گوشی هوشمند خبر می دهند.

S22 - Twitter

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی