|

پیچ اینستاگرام ریحانه پارسا چه شد و آیا ریحانه آدرس جدیدی در اینستاگرام دارد؟

ریحانه پارسا در اقدامی عجیب صفحه اینستاگرام خود را بست و تقریبا هیچ کس از او خبر ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

شایاینیوز- تقریبا 20 روز است که از ریحانه پارسا هیچ خبری نیست و این بی خبری درست از روزی آغاز شد که ریحانه در یک اقدام عجیب و غیرقابل پیش بینی صفحه اینستاگرام خود را بست.

در واقع صفحه اینستاگرام ریحانه پارسا با آدرس reyhaneparsaj درحالیکه تا اواخر شب دوشنبه 20 اردیبهشت فعال بود و عکس و تبلیغات استوری می کرد، به یکباره برای ساعات طولانی از اینستاگرام حذف شد.

سپس صبح روز سه شنبه، وقتی صفحه دوباره پیدا شد، در حالیکه تمامی پست‌های دائم و استوری های هایلات پاک شده بود. علت این اتفاق می‌تواند یک هک واقعی، هک نمایشی و یا بسته شدن از طرف اینستاگرام باشد.

پیچ اینستاگرام ریحانه پارسا سه شنبه 21 اردیبهشت

 

پیچ اینستاگرام ریحانه پارسا سه شنبه 21 اردیبهشت
پیچ اینستاگرام ریحانه پارسا سه شنبه 21 اردیبهشت

البته با توجه به اینکه فعالیت ریحانه پارسا در چهارچوب قوانین اینستاگرام بوده است بعید به نظر می رسد که دلیل بسته شدن صفحه او خود اینستاگرام باشد.

برخی بر این باورند که این کار توسط خود ریحانه پارسا برای ایجاد حاشیه ای جدید صورت گرفته و هدف او تشنه کردن مخاطب به دیدن پست هایش است.

اخیرا ریحانه پارسا کسب درآمد از صفحه اینستاگرام خود را آغاز نموده است و روزانه چند ده میلیون از مخاطبانی که در اینستاگرام با حاشیه سازی جمع آوری کرده کسب درآمد می کرد.

همه حواشی ریحانه پارسا در یک سال اخر

ریحانه پارسا بازیگر سابق سینما و تلویزیون ایران، پس از مهاجرت به ترکیه دست به هر کاری برای دیده شدن زد، از برقراری ارتباط با پویان مختاری، خواننده و گرداننده سایت شرط بندی گرفته تا لایو اینستاگرامی با مسیح علینژاد. سعی کرد با ایجاد حاشیه دیده شود.

سپس تمام تمرکز خود را برای افزایش فالوئر فالور صفحه‌اش قرار داد، با انتشار تصاویر برهنه، تصاویری در رختخواب و فیلم‌های کوتاه در استوری با چهره ای اغواگرانه، توانست تا حد زیادی فالور جذب کند.

ریحانه پارسا با دوست پسرش در حال توت فرنگی خوردن در تخت خواب
ریحانه پارسا با دوست پسرش در حال توت فرنگی خوردن در تخت خواب

از دیگر ترفندهای ریحانه پارسا برای جذب فالوئر پیوشتن به هشتگ می_تو و افشای دو تجربه تلخ از تجاوز جنسی به او در نوجوانی بود. هر چند این حرکت اگر فقط به قصد کمک به زنان قربانی تجاوز و تشویق به شکستن سکوت آنان باشد، بسیار مثبت است.

حالا ریحانه پارسا پس از رسیدن به هدف حدود سه میلیون فالوئر در صفحه اش، شروع به پذیرش تبلیغات کرد، اما به یکباره و بدون اینکه علت آن مشخص شود اقدام به حذف تمامی پست ‌های اینستاگرامش کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها