|

لباس هایی که سن رو پایین میاره / خشکت زده کی شدی پنجاه؟ اینجوری خوش سلیقه باش و سی شو

اینکه شما در سن سی سالگی چی میپوشیدین چندان مهم نیست و اونچه که اهمیت داره اینه که تو پنجاه سالگی چطور استایل می کنید تا جوان تر دیده بشید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- استایل و دنیای مد و فشن خود به تنهایی یک جهان هستن. ما آدما تو سن و سال های مختلف بنا به خواسته و توقعاتی که داریم لباسمون رو انتخاب می کنیم. مثلا تو سن نوجوانی قطعا به چیزی جز ترند ها و جذابیت فکر نمی کنیم، اما تو سن پنجاه سالگی مداما با این تفکر زندگیمون رو میگذرونیم که چی بپوشم که جوون تر دیده بشم. سنم کمتر بزنه و اونچه که هستم به وضوح دیده نشه! بله بی شک همه ما ناخودآگاه تو این تونل زمان و درگیری ها میفتیم و اونچه که مشخصه هیچکس دلش نمیخواد پیر به نظر بیاد. اما برای رسیدن به چنین هدفی چه باید کرد؟

اصلا راهی وجود داره؟ در اینجا باید بگیم بله که هست. شما خانم زیبا و محترمه میتونید خیلی راحت و آسوده تنها با دقت به یکسری نکات در استایل خود، به سن و سالی کمتر از اونچه که هستید برسید. تنها کافیه تا با ادامه مطلب ما همراه باشید. 

پایین آوردن سن با لباس

همچنان مشکی میپوشی؟

در واقع لباس های تیره باعث میشن که تو دهه ۵۰ زندگی تون حتی سنی بیشتر از اونچه که دارید، داشته باشید. اما خب در عوض لباس های رنگی دقیقا برعکس تاثیر میذارن و سن رو کمتر نشون میدن.

پایین آوردن سن با لباس

از سادگی در استایل دست بردارید؛ جسارت اینجوری عالیه

از استایل های ساده استفاده نکنید. مثلا یه تیشرت سفید و یا یه شلوار راسته که تو دهه بیست زندگی خیلی خوب به نظر میرسند، تو دهه 50 زندگی خیلی ظاهر چشمگیری به شما هدیه نمیدن! 

اونچه که عیانه اینه که ساده پوشی برای بانوانی که میانسال هستند خیلی جذاب نیست و اونها رو تو همون سنی که هستند نگه میداره و از جوانی به دور. به جاش میتونید مثلا از یک تیشرت راه راه کمک گرفته و یا یه دستمال گردن طرح دار ابریشمی دور گردن تون ببندید و زیبایی تون رو فوق العاده کنید.

شلوار های دمپا گشاد بپوشید و از انداختن گوشواره های بزرگ هراسی نداشته باشید. اینجوری ظاهر شما جسورانه و جوان تر دیده خواهد شد. 

خانم زیبا این رو بدونید که طرح هایی مثل گل های درشت با رنگای تند (نه رنگ های ملایم و پاستلی) و یا لباس های دارای راه راه های ضخیم، راهی جذاب برای پیر دیده نشدن شما هستند. وجود رنگ ها نزدیک به صورتتون بیشتر از یک کرم جوان کننده میتونه کمک رسان شما باشه.

پایین آوردن سن با لباس

به موهاتون رسیدگی لازمه رو ندارید

اینکه شما بیش از حد به موهاتون برسید و یا اینکه به امون خدا ولش کنید و کلا نرسید، هردو علائمی از پیری هستند. موهای خود را آراسته نگه دارید.

در واقع موهای درخشان، با رنگ خوب و خوب آرایش شده نقش خیلی مهمی  در این هدف دارند و میتونن شما رو جذاب تر نشون بدن. باید حواستون باشه که نسبت به دوران جوانی تون باید بیشتر به این موضوع دقت کنید.

ساده تر بگیم، اون ظاهر طبیعی که تو سن 30 سالگی داشتین حالا تو سن 50 میتونه باعث بشه شما رو خسته تر نشون بده.

پایین آوردن سن با لباس

لباس میپوشید از نوع بدون آستین!

ممکنه که هنگام خرید، لباسی رو ببینید که بدون آستینه و البته زیبا، که اتفاقا اندازتونم هست، اما به این هم فکر کنید که میتونید اون رو با یه کت یا ژاکت تن کنید تا بازو هاتون دیده نشه؟ اگر آمادگی دیده شدن بازوهاتون رو ندارید، از لباس هایی که بدون آستین هستند رو نخرید! چرا که بازوهایی که خوش فرم نیستن، میتونن سن رو بالاتر نشون بدن.

اما اگر بازوهای دارید که خوش فرم هستند، این امر برای سن شما یک ویژگی استثنایی محسوب میشه و شما در واقع محدودیتی برای پوشیدن لباس های بدون آستین ندارید. بپوشید و لذتش رو ببرید.

عینک آفتابی رو فراموش می کنید

خیلی از بانوان هستند که تو سنین بالا از عینک آفتابی استفاده نمی کنند، در حالی که عینک آفتابی از دست اکسسوری هایی محسوب میشه که هم خیلی شیکه و هم به زیبایی میتونه عیوب رو بپوشونه.

پایین آوردن سن با لباس

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها