|

حداقل و حداکثر قیمت کاغذ دیواری / ده دست مبلمان نذار آپدیت 1403 رو ببین دیوار شیک کن

کاغذ دیواری ها انواع بسیا مختلفی دارند با قیمت هایی متنوع که در این مطلب با انواع اونها آشنا خواهیم شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بی شک برای داشتن یک دکوراسیون شیک و همه چی تموم باید به موارد مختلفی فکر کرد. کف، سقف و دیوار ها تشکیل دهنده منزل یا فضای مورد نظر شما هستند که نیاز به توجه دارند. در وهله اول باید به این سه عنصر دقت کرد و به خوشگلاسیون و اونچه که نیاز دارن رسید. خونه ای که در این سه بخش وی کار کنه، حتی با یک دست مبلمان ساده هم زیبایی خاص خودش رو پیدا میکنه و نیاز نداره تا حتما مبل لاکچری میلیاردی داخلش قرار بگیره. کف که با کفپوش مناسب و فرش دیزاین میشه و سقف هم با لوستر و کناف سقفی نیازش برطرف میشه. اما میرسه به دیوار ها که آیتم های زیادی واسشون وجود داره. یکی از محبوب ترین انتخاب ها برای دیوار ها کاغذ دیواری هستش که یه چند سالی از مد افتاده بود اما حالا دوباره ترند هستش و جذابیتش دوباره قدرت گرفته. کاغذ دیواری ها انواع بسیار مختلفی دارند که خب به عنوان یکی از شیک ترین دیوارپوش ها در دکوراسیون منزل از قدیم الایام طرفداران زیادی داشته. اما همیشه سوال مصرف کنندگان این بوده که کاغذ دیواری ها چه مدل هایی دارن و قیمتاشون از چند تا چنده. از سویی هم اینکه اصلا مدل و جنس کاغذدیواری روی قیمتش تاثیری داره یا نه از دیگ سوالات متداول خریداران هستش که خب در این مطلب به همه اونها پرداخته ایم. در واقع ما میخوایم با نرخ های کاغذ دیواری آشنا بشیم، پس اگر شما هم قرار بر خرید این دیوارپوش جذاب رو دارید با ادامه مطلب ما همراه باشید.

قیمت کاغذ دیواری

قیمت کاغذ دیواری به چه آیتم هایی بستگی داره؟؟

یکی از مهمترین عوامل در انتخاب یک کاذدیوایر اینه که به جنسش دقت کنید. کاغذ دیواری ها از جنس های مختلفی همچون کاغذی، وینیل، نانوون، الیاف طبیعی و غیره تویلدی میشن که خب به شکل کلی میشه گفت قیمت کاغذ دیواری های مرغوب تر که کیفیت .و دوام بالاتری دارند نسبت به دیگر کاغذ ها گران تر هستند.

از سویی هم طرح و نقش کاغذ دیواری ها بسیار متنوع است. در واقع به دلیل تنوع بالایی که اونها دارند از نظر قیمتی متفاوت میشن. مثلا کاغذ دیواری هایی با نقوش پیچیده و لاکچری و یونیک و کمیاب، خب اغلب به نسبت ساده تر ها گران تر خواهند بود و مینیمال ها ارزان تر هستند.

قیمت کاغذ دیواری

اینکه برند کاغذ دیواری چی باشه هم مهمه. برند های شناخته شده و معتبری در این زمینه هستند که تولیدات کاغذ دیواری دارند و محصولات خود را باقیمت بالاتری روانه بازار می کنند. از طرفی هم کشوری که تولید کننده هستش قابل اهمیته. به شکل کلی قیمت کاغذ دیواری هایی که در کشور های آمریکای و اروپایی ساخته میشه نسبت به کاغذ های کشور های آسیایی گران تر خواهد بود. 

ابعاد کاغذ دیواری در خریدش نیز اهمیت داره. در واقع هر رول کاغذ دیواری با ابعاد مشخصی که اکثرا۱۰ متر طول و ۵۰ سانتی‌ متر عرض هستند، در بازار عرضه می شوند. بی شک متراژ و ابعادی که قراره کاغذ دیواری کنید و تعداد رول هایی که استفاده میشه در میزان هزینه ای که می کنید قابل اهمیته و تاثیرگذار.

یادتون نره که قیمت کاغذ دیواری‌ های که ضمانت و خدمات پس از فروش معتبر دارند، از دیگر کاغذ دیواری ها معمولا بالاتر هستش.

قیمت کاغذ دیواری

حداقل و حداکثر قیمت انواع کاغذ دیواری در سال 1403

قیمت کاغذ دیواری

تاثیری که برند و کشور سازنده‌ روی قیمت کاغذ دیواری داره 

در حال حاضر کاغذ دیواری هایی که تو بازار دکوراسیون کشور ما وجود دارند، مثل کاغذ دیواری های اروپایی، چینی، ترکی و ایرانی می باشند که خب هر کدومشون دارای هزینه و قیمت مختص به خودشون هستند. رنج قیمتی این کاغذ دیواری ها برای هر رول از ۱۱۵ هزار تومان تا ۵۷۵۰۰۰۰ هزار تومان تغییر می کند.

قیمت کاغذ دیواری

تاثیری که جنس کاغذ دیواری روی قیمتش میذاره

اگر به دنبال محبوب ترین کاغذ دیوار های موجود در بازار هستید باید بگیم که رایج ترین اونها جنس هایی مثل کاغذ، وینیل، پی وی سی، پارچه، مواد طبیعی مانند چوب پنبه یا بامبو و مواد مصنوعی هستش. در بین همه این موارد کاغذ دیواری‌ هایی که از جنس کاغذ می باشند، خب ارزام تر نیز هستند اما بی شک با دوامی پایین تر. از سویی میشه گفت کاغذ دیواری‌ های پارچه‌ ای و چوب پنبه، قیمت بالاترین نوع کاغذ دیواری بوده و قاعدتا نگهداری ازشون هم خیلی سخت خواهد بود.

قیمت کاغذ دیواری

کاغذ دیواری خارجی به قیمت بالایی که داره می ارزه؟

یکی از پر کاربردترین انواع دیوارپوش ها کاغذ دیواری ها هستند که در سطح جهان طرفداران خود را دارند. با این تفاوت که خب هونطور که گفتیم برند هیا خارجی با کیفیت تر هستند! اما خحب سوالی که گیش میاد اینه که آیا کاغذ دیوایر خارجی که گرون تره، نسبت به قیمتی که داره می ارزه؟ که خب خبر خوب اینه که کاغذ دیواری پی وی سی ساخت چین، با وجود کیفیت و دوام بسیار بالاش، از قیمت مناسبی مثل کاغذ دیواری‌ های ایرانی برخورداره. اما کاغذ دیواری‌ های اروپایی و آمریکایی به دلایلی مثل نوسانات ارزی در ایران، بسیار گران قیمت و نایاب خواهند بود.

قیمت کاغذ دیواری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها