|

بیوگرافی نازنین بیاتی حرکات سنگین ورزشی در باشگاه / مهناز آینه بغل و صداپیشگی شکرستان

نازنین بیاتی بازیگر مشهور و جذاب ایرانیست که اینبار در اینستاگرام ویدیویی از ورزش کردن منتشر کرد و مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکسری از هنرمندان ما هستند که از همون ابتدا هم یک راست رفتن سینما و اصلا رنگ تلویزیون رو ندیده اند. برخی از اونها بخت و اقبال بهشون رو کرده و این شده مسیرشون، مثل خانوم نازنین بیاتی. و برخی هم به شکل خود خواسته وارد سینما شده اند  اصلا به طور کل تلویزیون رو قبول نداشته اند، مثل خانوم ترانه علیدوستی. نازنین بیاتی هنرمندی از دهه شص است که این روزها بسیار پر کار است. البته که خانم بازیگر یا در سینما حضور دارد و یا در اینستاگرام و میشه گفت از دست چهره هایی محسوب میشه که هیچگاه از رو بورس نیفتاده که هیچ، مدتی هم سینما رو بر روی انگشت خود چرخونده و پست بند هم بازی کرده است. نازنین بیاتی هنرمندیست به شدت پر طرفدار که با چهره نچرالش، از همون ابتدا و با همون اولین بازی اش در فیلم "دربند" محبوب شد. وی سابقه نقش آفرینی هم در نقش های اجتماعی و جدی رو داره مثل سریال نمایش خانگی "مانکن"، و هم تجربه حضور در کاراکتر های طنز مثل فیلم "آینه بغل". نازنین بیاتی از دست چهره های بی حاشیه در زمینه بازیگری است که البته در گهگاهی به جنجالات گریز میزند و عکس و ویدیو و یا صحبت هایی عجیب از خود سر میزند.

نازنین بیاتی

حرکات بعید ورزشی از نازنین بیاتی

نازنین بیاتی چهره ای بسیار مظلوم دارد که البته می تواند در عین حال بسیار شر و شیطون نیز باشد. این چهره در اینستاگرام بیش از 1.5 میلیون دنبال کننده دارد همراه با 358 پست منتشر شده که خب استوری باز هم هست و هایلایت های فراوونی در پیج اش دارد. نازنین بیاتی همونطور که بالار اشاره شد گاهی بعضی اوقات با به اشتراک گذاری محتوا هایی مورد توجه بیشتر قرار میگیرد. خب همه ما میدونیم که در ایران ما یک سری محدودیت ها وجود دارد. از سویی هم در میون بازیگران زن انتشار ورزش کردن به شدت زیاد شده و خب از این طریق کاربرا میفهمن کدوم خانوم بازیگر در کدوم ورزش فعالیت دارد و کی از در چه سطحی ورزش می کند. همین شد که نازنین بیاتی نیز دست به کار شد و با استوری کردن چند ویدیو کوتاه از خودش در حال انجام حرکات ورزشی اریال و یوگا مورد توجه قرار گرفت. ویدیوی خانوم خانوما دست به دست شد چرا که انگاری خیلی ها این توقع رو نداشت اما با توجه به اینکه استایلی کالا پوشیده دارد با کامنت های مثبت همراه شد. در ادامه این ویدیو رو مشاهده می کنید.

بیوگرافی نازنین بیاتی

نازنین بیاتی این روزها 35 سال سن دارد. وی در 15 دی 1368 به دنیا اومده و زاده تهران است. این بازیگر سینما و تلویزیون فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر با گرایش طراحی صحنه از دانشگاه آزاد می باشد که مدتی رو هم در طراحی لباس و صداپیشگی و کار موسیقی گذرانده است.

نازنین بیاتی

خانواده نازنین بیاتی و اصالت

نازنین بانو در شهر بزرگ تهران به دنیا اومده اما پدرش اهل تفرش از توابع استان مرکزی می باشد. مادر خانوم بازیگر نیز اصالتی قمی دارد و خود نازنین بیاتی با دو خواهر به نام های ندا و نغمه بزرگ شده است.

نازنین بیاتی

از علاقه تا شروع فی البداهه

علاقه نازنین بیاتی از ترم چهارم دانشگاه بود که با درس مبانی بازیگری شکل گرفت. او در نهیت در سن 23 سالگی یعنی در سال 1391 بود که از طریق یکی از دوستانش برای تست فیلم دربند رفت و قبول شد. او به دفتر پرویز شهبازی که کارگردان سات رجوع کرد و بدون ذره ای تجربه قبلی پذیرفته شد. نازنین بیاتی در این فیلم با چهره هایی همچون پگاه آهنگرانی، احمد مهرانفر و بهرنگ علوی همبازی بود و نقش دختری کم سن و تازه دانشجو رو بازی کرد که از شهرستان به تهران اومده و وارد مشکلاتی می شود.

نازنین بیاتی

از طراحی تا صداپیشگی شکرستان

نازنین بیاتی بعد از حضور در سینما تو همون سال 91 بود که به عنوان طراح دکور و البته طراح لباس وارد مجموعه عروسکی شکرستان شد و صداپیشگی شخصیت رویا و پیشگو رو هم انجام داد.

نازنین بیاتی

شهرت نازنین بیاتی

اما شهرت اصلی خانوم بازیگر با نقش آفرینی در فیلم "رخ دیوانه" در سال 93 و همچنین حضور در فیلم "آینه بغل" در سال 96 بود که بولد تر شد. او در فیلم "مغزهای کوچیک زنگ زده" نیز بازی داشت که البته بسیار کوتاه بود.

نازنین بیاتی

ازدواج نازنین بیاتی

نازنین بیاتی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است. البته که مدتی پیش خبر ازدواج او با فردی به نام احسان احمدی شنیده شد که کذب بود و صحتی نداشت.

نازنین بیاتی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها