|

بیوگرافی مرتضی حیدری و ادعای شوک آور درباره‌اش / ازدواج مجری مسلط در دهه پنجم زندگی

به تازگی ادعایی در رابطه با مرتضی حیدری گوینده و مجری صدا و سیما منتشر شده که ادعایی عجیب دارد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- چهره های بسیاری هستند در صدا و سیما که سالهاست در این راستا مشغول به کارند و شهرت فراوانی هم دارند. قشر مجریان در برنامه های مختلف تلویزیون از خانم ها تا آقایان گاهی وارد حواشی شده و برخی از اونها نیز ذره ای جنجال ندارند. به هر حال راستای کاری در زمینه رسانه است و شهرت به وجود می آید و بعد تر هم حرف و حدیث ها که برخی شون درست هستند و برخی شون هم کذب. این روزها اخباری در رابطه با گوینده خبر و مجری مشهور تلویزیون یعنی آقای مرتضی حیدری شنیده می شود. وی با سابقه بسیار درخشان و مسلط در کار، تا به حال وارد حواشی نشده بود تا اینکه حمید حاجی‌ پور (روزنامه‌ نگار) در رابطه با او توئیتی زد و یک تهمت اثبات نشده را به مرتضی حیدری نسبت داد. در ادامه با ما همراه باشید برای مشاهده ویدیو منتشر شده و مطالب بیشتر در رابطه با این موضوع.

مرتضی حیدری

بیوگرافی مرتضی حیدری و تخصص همسرش

مرتضی حیدری 56 سال سن دارد. او متولد 27 خرداد 1347 است که در تهران زاده شده و حالا نیز مجر و گوینده اخبار می باشد.

وی فارغ التحصیل لیسانس و فوق لیسانس فیزیوتراپی از دانشگاه تهران و دکترای رشته مدیریت هستش که در دانشگاه بوردو فرانسه تحصیل کرد و همسرش نیز فوق تخصص دارد.

مرتضی حیدری

خانواده و محل سکونت کودکی

آقای مجری در یک خانواده ای هفت نفره بزرگ شده که یک برادر با سه خواهر دارد. محل زندگی آنها در محله سه آذری تهران بود همراه با بچگی ای که بسیار آرام و به دور از شیطنت و آزار خانواده گذشت.

مرتضی حیدری

از بیزاری تا علاقه به رشته فیزیوتراپی

مرتضی حیدری می گوید واقعیت اینه زمانی که در رشته فیزیوتراپی قبول شدم تا مدت ها نتونستم باهاش ارتباط بگیرم تا اینکه اوایل ترم سوم به این رشته علاقه مند شدم. حالا هم نماینده سازمان نظامی پزشکی و البته عضو شورای عالی نظامی پزشکی هستم.

مرتضی حیدری

ورود به سازمان صدا و سیما

بعد از انقلاب اسلامی زمانی که آخرای دوره راهنمایی و اوایل دوره دبیرستانم بود، برای ورود به صدا و سیما تلاش میکردم، اما خب موفق نشدم. تا اینکه گذشت و دوره خدمت و سربازی رو هم گذروندم و با یک اعلامیه جذب نیرو که مجله سروش چاپ کرده بود، فرم پر کردم و در نهایت در سال 1347 و در سن 27 سالگی وارد سازمان شدم.

چرا گویندگی؟

من همیشه گویندگی و اجرا رو دونست داشت اما نه هر گویندگی ای! در واقع علاقه مند به اعلام خبر بودم که در نهایت اولین بار ساعت رو در رادیو اعلام کردم. خبر نبود، اما اولین باری بود که صدای من از رادیو شنیده میشد.

بعد از اونهم آب و هوا رو اعلام میکردم تا اینکه مسئولیت خوندن خبر های کوتاه رو بر عهده ام گذاشتند و به مرور وارد بخش علمی فرهنگی تلویزیون شدم.

مرتضی حیدری

ازدواج و نحوه آشنایی مرتضی حیدری با همسرش

مرتضی حیدری در سن 45 سالگی، یعنی در سال 1392 بود که با خانم زهره کاظمی ازدواج کرد. خانم کاظمی فوق تخصص سرطان زنان رو هستند و اهل سیستان و بلوچستان می باشند.

زهره کاظمی در رابطه با نحوه آشنایی و ازدواجش می گوید: خانم دکتر مظاهری که در یکی از دانشگاه‌ های فرانسه درس میخوندن و با آقای حیدری آشناییت داشتند ما رو به هم معرفی کرده و آشناییت انجام شد.

مرتضی حیدری

ادعای عجیب علیه مرتضی حیدری در رابطه با مستاجران

به تازگی ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده که بر این ادعاست مرتضی حیدری مجری معروف صدا و سیما که صاحب یک مجتمع 15 واحدی در خیابان سهروردی هستش، با تهدید مستاجرانش قصد دارد اونها رو مجبور به تخلیه واحد‌ها کند. ویدیویی که در ادامه مشاهده می کنید توسط حمید حاجی پور خبرنگار منتشر شده است.

قابل ذکر است موارد گفته شده در مورد ادعای حمید حاجی پور در رابطه با آقای مرتضی حیدری توسط "شایانیوز" تایید یا تکذیب نمی شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها