|

ایده های استایل پاییزی شیک با دامن / همه شلوار و لگ میپوشن تو اما خاص ترین باش

اگر اهل پوشیدن دامن هستید، توی این مطلب در مورد ایده های استایل پاییزی شیک با دامن صحبت می کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- استایل های پاییزی به خاطر رنگ های گرم و طرح های متنوع بافت، زیبایی خاصی دارن و اگر با کمی ذوق و سلیقه همراه باشن واقعا چشمگیر میشن. استفاده از اکسسوری های پاییزی هم این استایل های زیبا رو کامل می کنه و رنگ و لعاب خوبی به اون میده.

استفاده از هودی، سوئیشرت، پافر و وست، بارونی و شکت، پالتو و کاپشن هر کدوم زیبایی خاص خودشون رو دارن و مهم اینه که ما اون ها رو بر اساس اندام و سبک لباس پوشیدن خاص خودمون، انتخاب کنیم. اینجوری یه تیپ دوست داشتنی و چشمگیر داریم که برای خیلی ها جذابه. دامن هم می تونه به استایل پاییزی ما رنگ و بوی خوبی بده. اگر اهل پوشیدن دامن هستید، توی این مطلب در مورد ایده های استایل پاییزی شیک با دامن صحبت می کنیم. تا پایان همراه ما باشید.

style-paeezi-3

استایل پاییزی شیک؛ دامن بافت زیباترینه

پوشیدن دامن های با بافت ظریف در پاییز علاوه بر اینکه قسمت پایین تنه رو گرم نگه میداره، زیبایی خاصی به استایل پاییزی ما میبخشه. دامن های پاییزی معمولا در اندازه میدی تولید می شن و پوشیدن اون ها با جوراب شلواری گرم و کفش نیم بوت بسیار شیک خواهد بود.

سعی کنید یک بلوز بافت کوتاه و یا بلوز بافت با قد متوسط رو که از نظر رنگ با دامن شما همخوانی داره رو انتخاب کنید. کت جین، کت چرم و کت از جنس کشمیر هم هماهنگی خوبی با دامن بافت ایجاد می کنن.

style-paeezi-10

style-paeezi-4

استایل پاییزی شیک؛ دامن چهارخونه رو فراموش نکن

اگر اهل دامن پوشیدن هستید، احتمالا یکی دو تا دامن چهارخونه در کمد لباس خودتون دارید که می تونه یه استایل پاییزی شیک برای شما بسازه. دامن های از جنس پشم و کشمیر که طرح چهارخونه دارن و در رنگبندی متنوعی تولید میشن، برای استایل پاییزی بسیار مناسب هستن.

می تونید این دامن ها رو که معمولا میدی و یا ماکسی هستن، با کت های ساده پشمی، کشمیر و یا چرم و همینطور نیم بوت های از جنس سوئیت ست کنید و از استایل پاییزی خودتون لذت ببرید.

style-paeezi-9

style-paeezi-7

style-paeezi-6

style-paeezi-1

استایل پاییزی شیک؛ دامن چرم برای خاص پسندا

کسی هست که قبول نداشته باشه ترکیب بلوز بافت با دامن چرم بسیار خاص و چشمگیره؟ ست کردن بلوز بافت زیبا با دامن چرم میدی یه استایل خاص و تماشایی برای شما ایجاد میکنه که حتما از اون راضی خواهید بود.

دامن چرم مشکی، طوسی و یا عسلی که فرم فون و یا کلوش داشته باشن، در کنار یه نیم بوت چرم می تونن بسیار شیک و زیبا باشن.

style-paeezi-13

style-paeezi-14

استایل پاییزی شیک؛ اکسسوری ها تیپت رو خاص تر میکنن

حالا که یه استایل شیک پاییزی با دامن برای خودتون ساختید وقتشه که از اکسسوری های زیبای پاییزی استفاده کنید و استایل خودتون رو کامل تر و خاص تر کنید.

استفاده از کلاه خبرنگاری و کلاه بِرِه یا هنرمندی، شال های بزرگ بافتنی و یا از جنس پشمی و موهر، دستکش های کوتاه و یا بلند از جنس چرم و عینک آفتابی که رنگش با بقیه آیتم های شما هماهنگه، می تونه استایل پاییزی شما رو جذاب تر کنه.

style-paeezi-5

style-paeezi-0

اگر به زیبایی و آراستگی خودتون اهمیت میدید، صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها