|

هزینه های سفر ارزان به وان؛ با این برنامه ریزی اقتصادی پاسپورتتو مهر خارجی بزن پز بده

در این مقاله در خصوص هزینه های سفر به وان براتون صحبت کردیم تا این سفر رو براتون راحت تر و لذتبخش تر کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- انسان در صورتی که برای زندگی خودش معنا پیدا نکنه هیچ جوره نمیتونه به این دنیا وصل بشه و در نهایت به یه پوچی میرسه ولی خب یه سری وقت ها هست که یه سری شادی های کوچک هم میتونن ما رو به این این دنیا وصل کنن و برای ادامه دادن مصمم کنن مثلا خیلی ها هستن که برای خودشون پلن های سفر دارن و تا وقتی که اون ها رو نرن جون به عزرائیل نمیدن چون بالاخره تا این دنیا اومدیم واقعا حیف نیست که یه سری از زیبایی های خلقت رو در این دنیا نبینیم و بمیریم! پس برای همه واجبه که برای خودشون یه سری جاها رو برای سفر نشون کنن و تمام تلاش خودشون رو برای بازدید از اونجاها به کار بگیرن تا برای پیری خودشون خاطرات خوش جهت یادآوری داشته باشن.

حالا در صورتی که شما هم از این دسته از افراد هستید و دوست دارید که گالری گوشیتون پر باشه از عکس های سفر به نقاط مختلف ما در این مقالات خودمون برای این که سفرتون راحت تر بشه در خصوص هزینه های لازم برای هر سفر صحبت میکنیم و در حال حاضر هم میخواهیم درباره ی هزینه های سفر به وان بگیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

هزینه های سفر به وان

سفر به وان وقتی ازونایی اس ام اس بانکت رو اصلا چک نمیکنی چون برات مهم نیست

خب این بخش متعلق به اون دسته از دوستانی هست که مسلما سفرهای باکلاس تر از وان رفتن و این سفر رو هم میرن که صرفا بگن رفتیم و دیدیم چرا که لاکچری سفر کردن به وان میتونه هزینه های زیادی داشته باشه چون بالاخره در یه کشور خارجی قرار داره مثلا از تهران برای این مقصد بلیط هواپیمای 40 میلیونی هم داریم حتی! ولی خب در صوتی که شما میخواهید لاکچری به این شهر سفر کنید که خب مسلما با هواپیما خواهد بود پیشنهاد ما به شما تهیه ی بلیط با قیمت متوسط هست مثلا شما میتونید با یه ایرلاینی مثل Pegasus از تهران تا وان مبلغ 28,765,319 تومان پرداخت کنید.

بعد از رسیدن به این شهر هم باید به فکر محل اقامتتون باشید که مسلما برای این منظور به دنبال هتل های پنج ستاره خواهید بود که خب برای این منظور میتونید هتل دبل تری وان رو که به نحوی زیر مجموعه هتل‌های معروف هیلتون محسوب میشه رو انتخاب کنید که توی لوکس بودن حرف های زیادی برای گفتن داره و شما به ازای دو نفر برای یه شب اقامت در این هتل و یه اتاق دو تخته باید مبلغ 4 میلیون و 820 هزار تومان پرداخت کنید.

هزینه های سفر به وان

برای صرف غذا هم میتونید به رستوران های لوکس این شهر مثل رستوران مرکز اِت لوکانتاسی سر بزنید و از غذاهای لذیذ اون لذت ببرید.

هزینه های سفر به وان

سفر به وان وقتی که میخوای پاسپورتت مهر خارجی بخوره ولی فشارتم به خاطر هزینه ها  نیوفته

خب این قسمت از مطلب هم به اون دسته از دوستانی تعلق داره که میخوان با هزینه ی منطقی از شهر وان در ترکیه دیدن کنن که خب در صورتی که از این دسته از دوستان هستید توصیه میکنیم که برای این منظور از تهران تا خوی رو با پرواز برید که برای این منظور به ازای هر نفر با یه ایرلاینی مثل ایران ایر برای بلیط باید مبلغ 2 میلیون و 225 هزار پرداخت کنید و بعد از شهر خوی فاصله شصت و پنج کیلومتری تا مرز و هم‌چنین مسافت حدود یک‌صد کیلومتری مرز تا شهر وان ترکیه رو با تاکسی یا اتوبوس طی کنید.

بعد از رسیدن به شهر وان هم باید به فکر محل اقامتتون باشید که برای این منظور میتونید تو هتل های دوستاره ی این شهر اقامت داشته باشید مثلا برای اقامت در هتل نیسا در وان که دو ستاره هست برای یه اتاق دو تخته و به ازای دو نفر و یک شب باید مبلغ ۱,۷۱۲,۰۰۰ تومان پرداخت کنید.

هزینه های سفر به وان

در خصوص غذا اما احتمالا خرجتون بالا باشه چرا که غذا در ترکیه کلا گرونه پس برای این منظور پول کافی داشته باشید و سعی کنید حسابی لذت ببرید مثلا خیلی ها که به وان میرن به رستوران کروانسرای سر میرنن تا کباب های لذیذ اون رو تست کنن، پس شما از قافله عقب نمونید.

هزینه های سفر به وان

سفر به وان در ارزون ترین حالت

برای ارزون در اومدن سفرتون به وان میتونید با اتوبوس از تهران به ارومیه برید و بعد از ارومیه به مرز سرو رفته و از مرز هم با ماشین و یا اتوبوس به وان برید. برای محل اقامت هم هاستل پیدا کنید و غذا رو هم با خودتون کنسرو ببرید میل کنید تا هزینه ی زیادی براتون نداشته باشه.

هزینه های سفر به وان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها