|

بیوگرافی شیوا خنیاگر 60 ساله با مدل موی بیست ساله / عاطی ستایش و استعداد چاقی‌اش

شیوا خنیاگر بازیگر نقش عاطی در سریال ستایش است که حالا با ویدیوی شعرخوانی اش در اینستاگرام مورد توجه قرار گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سریال های که اونقدر محبوب بوده باشند که مخاطب دلش بخواد تا ادامه فصلاش رو هم ببینه خب کم هستن. بی شک اگر کارگردان ببینه کاری که تولید و پخش کرده اونقدر مورد توجه قرار گرفته و محبوب شده که با ساخت فصل بعدیش هم سود خواهد کرد، خب میسازه دیگه، چرا نسازه. مثلا مثل سریال "ستایش" که از تلویزیون پخش شد. این مجموعه که ژانری خانوادگی و اجتماعی داشت، واقعا خونواده ها رو به پای خود مینشوند و حسابی محو میکرد. ستایش بازیگران مشهور زیادی رو در خود جای داده بود و از همون فصل اولش هم جذاب بود. در این سریال چهره هایی همچون داریوش ارجمند، نرگس محمدی، مهدی سلوکی، سیما تیرانداز و مهدی پاکدل بود که البته در فصل های بعدیش هنرمندان دیگری هم وارد کار شدند. حشمت فردو میشد پدر طاهر یا همون پدرشوهر ستایش که خب مردی به شدت زورگو اما مهربون برای خونوادش بود. همسر حشمت خان که هنوز در این فصل زنده بود با نقش آفرینی شیوا خنیاگر هنرمند مشهور و دهه چهلی بود. شیوا خانوم تا به حال در فیلم و سریال های بسیاری ایفای نقش داشته اما خب هیچگاه اونقدرها شهرت پیدا نکرد که مخاطب با اسم بشناستش.

شیوا خنیاگر

شعرخوانی با صدای دو رگه و ظاهری عجیب

شیوا خنیاگر در این سریال نقش زنی بسیار صبور و آروم رو به تصویر میکشه که البته خانوم بازیگر در واقعیت نیز چنین هستند. وی در صفحه اینستاگرامش درست به مانند خیلی از همکاران فعالیت دارد و اتفاقا نزدیک به 160 هزار دنبال کننده هم همراه او هستند. شیوا خنیاگر عکس و ویدیو های جالب توجهی از خود به اشتراک میذاره که خب گاهی باعث حاشیه سازی برای او می شود. وی اهل شعر خوانیست و یکی در میون پست های که ویدیو هستند در حال انجام این کاره. اما اینبار ظاهر بسیار غلیظ وی نظر مخاطبین رو به خود جلب کرد. شیوا خنیاگر که این روزها 57 سال سن دارد، با رنگ موی که ذره ای رنگ ریشه نداشت و میکاپی ترند و جوان پسندانه جلوی دوربین گوشیش اش آمد و با صدای دورگه خود شروع به شعر خوانی کرد. در ادامه این ویدیو رو مشاهده می کنید.

بیوگرافی شیوا خنیاگر

شیوا خنیاگر در دهه چهل چشم به جهان گشوده. او متولد 7 خرداد 1346 است که در شهر تهران به دنیا اومده و حالا هم بازیگر سینما و تلویزیون می باشد.خانوم بازیگر فارغ التحصیل لیسانس حقوق در سال ۱۳۶۳ است که به شکل جدی از رادیو کارش رو شروع کرد و از سال ۱۳۶۶ هم وارد عرصه بازیگری شد و تنها یک فرزند پسر نیز دارد. دارد

شیوا خنیاگر

خانواده و اصالت

شیوا خنیاگر در شهر تهران و در منطقه باغ صبا به دنیا اومده که خب خانواده ای شش نفره دارد و خودش به عنوان فرزند آخر است. او دو برادر و یک خواهر بزرگتر از خودش دارد که خب از طرفی هم بسیار علاقه مند به ادبیات فارسی می باشد.

شیوا خنیاگر

انتخاب برای رادیو میون افراد زیاد

شیوا خنیاگر وقتی که 20 ساله بود در سال 1366 بعد از اینکه امتحانات متفرقه ای همچون متون سنگین فارسی و تست های پزشکی و تست حمجره رو گذروند، تونست میون افراد خیلی از افراد که برای گویندگی اومده بودن انتخاب شده و وارد رادیو بشه.

شیوا خنیاگر

ازدواج و شوهر اشتباهی

بعد از اینکه ازدواج کرد و تشکیل خانواده داد و تنها پسرش علیرضا به دنیا اومد، تا مدت زیادی کار نکرد. از طرفی هم رابطه زناشویی او بعد از مدتی نه چندان طولانی به جدایی ختم شد و خانوم بازیگر با پسرش به ادامه زندگی پرداخت. خیلی ها همسر خانوم خنیاگر رو ناصر ممدوح مینامند در حالی که این خبر شایعه است که سال ها پیش اشتباها به چاپ رسیده.

شیوا خنیاگر

استعداد چاقی دارم

شیوا خنیاگر می گوید راستش رو بخواهید بدونید اینه که من دائم الرژیم هستم با خنده … ! از اونجایی که استعداد چاقی ام به حد زیادی بالاست به محض اینکه چند روز پشت سر هم نشاسته و برنج مصرف کنم به طور محسوسی وزنم بالا می رود و چاق می شوم. وی در ادامه گفت رو برنامه خاصی پیش نمیرم اما خب روزانه یک وعده خوردن سبزیجات و میوه ها رو حتما دارم.

شیوا خنیاگر

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها