|

کتونی های ترند 2024 / فصل صندل هوتوتو شد الان دیگه باید برا استایلت کتونی ست کنی بانو

در این مقاله چندتا از کتونی های ترند 2024 رو بهتون نشون دادیم تا با رفتن به سراغشون استایلتون به روز و مدرن به نظر بیاد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خوشتیپ بودن در دنیای امروز میتونه شما رو تا حد بسیار زیادی جلو بندازه و باعث بشه که پیش چهارتا آدم سربلند باشید به همین دلیل زدن یه استایل شیک برای حضور در اجتماع امروزی از واجباته. پس برای این منظور نهایت تلاش خودتون رو کنید و خب خبر خوب هم این هست که کارتون در این زمینه بسیار راحت خواهد بود چرا که این روزا هممون به اینترنت به راحتی دسترسی داریم و خب میتونیم اطلاعات زیادی رو در زمینه های مختلف مد و استایل از طریق اون به دست بیاریم مثلا در صورتی که چاق هستیم میتونیم در خصوص این که خانم های چاق چگونه لباس بپوشند مطالعه کنیم و برای این که خوش اندام تر و لاغرتر به نظر برسیم به سراغ لباس های مناسب خودمون بریم.

یا مثلا شما میتونید با مطالعه در خصوص مد و فشن در جریان سبک های مختلف استایل قرار بگیرید و برای این که هر چه بیشتر خوشتیپ بشید بشید به سراغ تست کردن اون ها برید البته در صورتی که با اندام و سلایق شما مطابقت داشته باشن مثلا در صورتی که از اون دسته از افرادی هستید که دوست دارید در استایلتون از یه رنگ استفاده بشه میتونید به سراغ زدن استایل مونوکروم و یا همون تک رنگ برید البته با این شراط که خیلی لاغر و قدبلند نباشید چرا که در این حالت لاغرتر و قدبلندتر دیده خواهید شد که این موضوع تعادل رو در اندامتون بهم میریزه. همچنین شما برای خوشتیپ تر شدنتون میتونید در جریان ترندهای روز هم قرار بگیرید و با پیروی از اون ها استایل ترندی و به روز برای خودتون بسازید مثلا برای این منظور میخواهیم در این مقاله راجع به کتونی های دخترونه ی ترند 2024 براتون صحبت کنیم تا برای خوش استایل دیده شدنتون به سراغ انتخاب از بین اون ها برید، پس در ادامه با ما همراه باشید.

کتونی های ترند 2024

کتونی های ترند رنگی

یادتون میاد که کتونی های ایرفورس تمام سفید چقدر محبوب شده بودن خب یه خبر بد داریم برای اون دسته از افرادی که فن کتونی های سفید هستن و اون اینه که امسال کتونی های این رنگی اونقدرا محبوب نیستن و جای خودشون رو دادن به کتونی های رنگی رنگی و جذاب که یکی از بهترین ویژگی هایی که دارن این هست که علاوه بر روح و جلا بخشیدن به استایل شما میتونن به راحتی هر چه تمام تر با انواع آیتم های دیگه در تیپتون از مانتو و شلوار بگیر تا شال و کیف به خوبی ست بشن و شما رو زیباتر از چیزی که هستید جلوه بدن. 

خوبی دیگه ای هم که کتونی های رنگی دارن این هست که میتونن برای سبک های مختلف استایل جذاب و ترندی به نظر بیان مثلا شما با یه کتونی رنگی میتونید یه استایل ماکسیمال بزنید و سایر آیتم ها رو هم در اون زرق و برق دار و شاد انتخاب کنید.

کتونی های ترند 2024

کتونی های پلتفرمر

در صورتی که از اون دسته از افرای هستید که مایلید موقع کتونی پوشیدن قدتون هم یه مقدار بلندتر بشه و به همین علت از کفش هایی مثل سامبا خوشتون نمیاد نیازی به این که نگرانی در زمینه ی این که کتونی مناسب خودتون رو پیدا کنید ندارید چرا که شما میتونید از کفش های کتونی پاشنه دار اسپرت که امسال بسیار اومدن رو بورس خرید داشته باشید که برندهایی مثل نایکی، کانورس، ونس و خیلی های دیگه هم در 2024 اقدام به تولید مدل های جدید کتونی در این مدل ها کردن به همین دلیل از تنوع بسیار زیادی هم برخوردارن. البته که شما باید به یه نکته ای در این بین توجه کنید و اون اینه که این مدل از کتونی ها با شلوار جین خوب ست نمیشن به همین خاطر بهتره که برای گرفتن نتیجه ی بهتر اونا رو با دامن استایل کنید.

کتونی های ترند 2024

کتونی‌های رنگ نقره‌ای

یکی دیگه از مدل های کتونی ترند که امسال بسیار اومده روی بورس کتونی هایی به رنگ نقره ای هست که با ترند شدنشون افراد زیادی ازشون استقبال کردن چرا که شما میتونید با این مدل از کتونی ها بدون این که نیازی به پاشنه بلند و یا در فصل های سرد بوت و چکمه داشته باشید میتونید زرق و برق به استایلتون ببخشید و اون رو اعیونی تر به نظر بیارید. البته که دقت کنید برای این که استایلتون یه جورایی حالت نمایشی به خودش نگیره بهتره که مایقی آیتم های موجود در اون رو ساده انتخاب کنید و یه جوری پیش برید که کفشتون تبدیل به نقطه ی کانونی در تیپتون بشه.

کتونی های ترند 2024

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها