|

شلوار جین ارزان در تهران از کجا بخریم؟ / با شنیدن قیمتاشون عین میگ میگ میری سمتشون

در این مقاله درباره این که شلوار جین ارزان از کجا بخریم صحبت کردیم تا بتونید این آیتم رو از فروشگاه های معتبر با قیمت مناسب تهیه کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در دنیای امروز انسان ها برای رسیدن به بهترین ها در رقابت تنگاتنگ با هم هستن و هر کسی میخواد که در این زمینه بهتر از دیگری باشه به عنوان مثال کیه که بدش باید بهترین خونه، بهترین ماشین، بهترین لباس و... رو داشته باشه مسلما هیچ کس ولی نکته ای که در این بین وجود داره این هست که بهترین ما با بهترین آدم های دیگه فرق داره مثلا شاید برای یه فردی که حقوق کارگری میگیره بهترین توی زندگیش در مورد ماشین داشتن یه 206 باشه در حالی که برای یه فرد پولدار شاید این ماشین لندکروز باشه پس باید با توجه به شرایطمون و به شکل منطقی برای به دست آووردن بهترین ها تلاش کنیم و از خودمون توقع عقلانی داشته باشیم البته که ما میتونیم در صورت جستجو برای بهترین ها در زندگی روزمره مون کیفیت اون رو بالاتر ببریم مثلا از کارهای پیش پا افتاده شروع کنید مثلا در صورتی که میخواهید ناهار رو با دوستتون در رستوارن میل کنید بگردید و بهترین رستوران های تهران رو پیدا کنید و از بین اون ها یه انتخاب برای این منظور داشته باشید.

پس با این حساب همین طور از کارهای ریزه میزه شروع کنید و به دنبال بهترین ها بگردید تا کم کم این موضوع براتون تبدیل به یه عادت بشه تا در مورد هر چیزی در جستجوی بهترین ها باشید و حتی کار تا جایی پیش بره که اطرافیان آمار بهترین ها رواز شما بگیرن مثل بهترین طلا فروشی های تهران، بهترین استخرها و... که خب برای رسیدن به این هدف هم کارتون همچین سخت نخواهد بود چرا که شما این روزا میتونید با یه سرچ ساده توی اینترنت بهترین ها رو پیدا کنید مثلا درحال حاضر که دارید این مطلب رو میخونید ما به قصد کمک به شما میخواهیم چندتا از بهترین شلوار جین فروشی های تهران رو که قیمت های رقابتی و مناسب دارن رو بهتون معرفی کنیم، پس در صورتی که میخواهید اون ها رو بشناسید در ادامه با ما همراه باشید.

شلوار جین ارزان در تهران از کجا بخریم

فروشگاه برادران شعبانی

یکی از پر آوازه ترین عرضه کننده های شلوار جین زنانه در بازار بزرگ فروشگاه برادران شعبانی هست و شما میتونید توی این فروشگاه انواع مختلفی از شلوارهای جین زنانه رو به شکل تک و عمده همراه با قیمت مناسب خریداری کنید. از مهم ترین دلایل محبوبیت این فروشگاه و جذب بالای مشتری توسط اون میشه به تنوع و کیفیت بالای محصولاتش اشاره کرد.

آدرس: تهران، بازار بزرگ، سرای ملی

شماره تماس: 09124218031

شلوار جین ارزان در تهران از کجا بخریم

فروشگاه آذری

یکی دیگه از بهترین مراکز خرید شلوار جین زنانه توی بازار تهران فروشگاه آذری هست. شما توی این فرشگاه میتونید انواع مختلف و متنوع از شلوارهای جین رو با کیفیت خوب و توی سایزها و مدل های گوناگون حتی برای سایز بزرگ ها مشاهده کنید. همچنین این نکته رو ذکر کنیم که شلوارها در این مجموعه هم به صورت تکی و هم به صورت عمده به فروش میرسن.

آدرس: بازار بزرگ، کوچه حمام چال، پاساژ پارسیان، طبقه منفی یک، گذر 6 پلاک 2/158

شماره تماس: 09196716620

شلوار جین ارزان در تهران از کجا بخریم

پوشاک ال مد

فروشگاه پوشاک ال مد یکی دیگه از مراکز خرید شلوار جین بنام و معروف در بازار تهران هست. شما میتونید توی این فروشگاه محصولات رو با بالاترین کیفیت و همچنین مناسب ترین قیمت به شکل تک و عمده خریداری کنید. مدل هایی مثل مام فیت، مام استایل، بوت کات، بگ و... در انواع رنگ ها تو این فروشگاه موجوده و شما میتونید با هر سلیقه و نیازی که دارید بهش مراجعه کنید و یه خرید خوب داشته باشید.

توی این تولیدی سفارش دوخت هم پذیرفته میشه پس شما میتونید مدل های ژورنالی رو هم در این فروشگاه بدوزید.

آدرس: بازار بزرگ تهران، سبزه میدان، بازار خیاط‌ها، سرای امیرکبیر جدید، پلاک 604 فروشگاه ال مد

شماره تماس: 09011088898، 02155634291

شلوار جین ارزان در تهران از کجا بخریم

فروشگاه پوشاک ملکی

نوبت به آخرین فروشگاهی میرسه که در لیست این مقاله میخواهیم بهتون معرفی کنیم یعنی فروشگاه پوشاک ملکی که انواع مختلفی از شلوارهای لی زنان رو در طرح های مختلف به مصرف کننده ها عرضه میکنه. شما در فروشگاه پوشاک ملکی نه تنها برای بانوان بلکه برای کودکان و نوجوان ها هم میتونید شلوار مناسب و دلخواهشون رو پیدا کنید. قیمت محصولات در این فروشگاه بسیار رقابتی هست از این رو به نظر خیلی ها از سایر فروشگاه ها ارزون تره.

آدرس: بازار بزرگ تهران، چهارسوق بزرگ، پلاک 130

شماره تماس: 09126486374، 02155573109

شلوار جین ارزان در تهران از کجا بخریم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها