|

چوب نمای ترموود ایده جذاب / انقدر خصوصیات ترمو زیاده پشیمونی چرا تاحالا نمی شناختیش

چوب ترموود نوعی متریال چوب نما است که برای انواع دکوراسیون داخلی و خارجی استفاده میشود و زیبایی و مقاومت بالایی هم دارد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بحث دکوراسیون همیشه پر اهمیت بوده و هست. چرا که یکی از مهمترین قسمت های ساختمان به هنگام اجرا، بحث دکوراسیون داخلی و خارجی اش بوده. دکوراسیون داخلی ساختمان از این جهت خیلی مهمه که خب پر رفت و آمد ترین محل در ساختمان محسوب میشه و میتونه توجه افراد رو به سمت خودش جلب کنه. به همین دلیل برای طراحان و سازندگان خیلی حائز اهمیته. از طرفی هم دکوراسیون خارجی رو باید بهش خیلی بها داد چرا چون علاوه بر انتقال حس خونه به افراد، باعث خوشگلاسیون فضای شهری هم میشه و تاثیر فراوونی داره. علم پیشرفت کرده و دیگه محصولات مدرنی در این راستا روانه بازار شده اند که خب یکی از محبوب ترین اونها ترموود می باشد. ترمو نوعی چوب است که خب به دلیل اینکه مقاومت بالا و زیبایی قابل توجهی داره، تبدیل به یکی از ارکان اصلی دکوراسیون هم داخلی و هم خارجی شده است. استفاده از چوب ترموود به دلیل خصوصیتی که داره خواهان زیاد داره که در این مطلب میخوایم با این متریال بیشتر آشنا بشیم. پس با ادامه مطلب ما همراه باشید.

ترموود

دیوارپوش ترموود ایده ای جذاب برای پشت تی وی

یکی از جذاب ترین و پر استفاده ترین نمونه های به کار بردن چوب ترمو در دکوراسیون داخلی انتخاب اونها برای بخش پشت تلویزیون و به عنوان دیوارپوش است. البته که شما میتونید به سلیقه خود برای دیگر دیوار ها هم استفاده کنید مثلا مثل دیوار کنار میز ناهارخوری و یا دیواری که به عنوان دیزاین قراره پشت پیانو قرار بگیره. از طرفی میتونید از این عنصر برای دیوار سرویس بهداشتی هم استفاده کنید چرا که مقاومت بسیار خوبی در مقابل رطوبت و نفوذ آب و باد کردگی دارد. چوب ترمو برای دیوار اتاق خواب هم ایده جذابیه.

ترموود

چوب ترموود همه کاره حتی برای کفپوش

یکی دیگه از نمونه های پرکاربرد چوب ترموود در طراحی داخلی منزل به عنوان کفپوش نقاط مختلف می باشد. شما میتونید با استفاده از کفپوش ترموود یه حس چوب طبیعی رو انتقال بدید در حالی که تنوع در طرح و رنگ فراوونی هم داره و دست شما رو تو سلیقه و انتخاب باز میذاره. برای طراحی و ساخت کفپوش ترمووود میشه از دو نوع محصول تایل ترمووود و الوار ترمووود استفاده داشت که البته هر کدوم ویژگی ها و زیبایی های خاص خودشون رو دارند.

ترموود

کفپوش راه پله با زیباسازی ترموود

چوب ترموود ضدآب هستش، پس شما میتونید با خیالی راحت از این آیتم به عنوان کفپوش راه پله نیز استفاده کنید که یه راه حل جذاب واسه خوشگلاسیون راه پله محسوب میشه. نگران نباشید چرا که با عبور و مرور زیاد و همچنین وزن سنگین، هیچ مشکلی برای ترموود به وجود نمیاد و این عنصر عاری از خراشیدگی و ترک و جذب آلودگی نیز هست.

ترموود

ترموود این بار برای کابینت ها

از دیگر کاربرد های بسیار منحصر به فرد چوب ترموود برای دکوراسیون داخلی استفاده از اون برای کابینت های آشپزخونه می باشد. چرا چون ترموود به دلیل ویژگی ضد اب بودنش، یه گزینه عالی برای طراحی و ساخت انواع و اقسام مدل کابینت های زیبا هستش.

ترموود

ترموود واسه لوازم خونه

از دیگر لوازمی که اغلب از چوب ساخته میشن و شما میتونید از چوب ترموود واسشون استفاده کنید، سرویس خواب هستش. عناصری به مانند تخت، پاتختی، دراور، کمد لباس و غیره با ترموود عالی میشن. به دلیل زیبایی چشم نواز، تنوع در رنگ و طرح و القای حس طبیعی چوب به انسان یک گزینه بی نظیر برای دکوراسیون اتاق خواب به شمار می آید.

ترموود

و اما ترموود واسه نمای ساختمان

و اما دیزاین نمای خارجی ساختمان که ترموود به دلیل خصوصیات جذابش میتونه گزینه ای مناسب باشه. جالبه که بدونید هر روزه تعداد افراد بیشتری به اونهایی که از ترموود برای نما استفاده می کند اضافه می شود. چرا که این مترابل علاوه بر ظاهری مدرن و خوشگلی که داره، میتونه در مقابل اشعه مضر uv آفتاب هم بسیار مقاوم، ضد آب و باران باشه و در مقابل تغییرات دمایی و آسیب های محیطی هم واکنش خیلی خوبی داره.

ترموود

روف گاردن و کفپوش فضای باز

واقعا این محصول شگفت انگیز و هزار کاره‌ست. شما میتونید از اون حتی برای روف گاردن هم استفاده نمایید که جزو دکوراسیون خارجی محسوب میشه و نیاز به سبکی مدرن داره. از این عنصر برای ساخت و طراحی زیباترین انواع کفپوش، فلاور باکس، آلاچیق، پرگولا و غیره استفاده کنید و لذتش رو ببرید.

ترموود

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها