|

آشنایی با تفریحات کیش برا خنک شدن / یه سفر مهیج با خوشگذرونی هایی که تا حالا ندیدی

اگر دلت یه سفر مهیج میخواد که چیزایی رو ببینی که تا به حال ندیدی، پس حتما با این مطلب همراه شو تا با تفریحات کیش آشنا بشی.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دیگه داریم به سمت و سوی تموم شدن تابستون و شروع شدن مدارس و دانشگاه ها میریم که خب خیلی از خونواده ها دیگه نمیتونن سفر برن تا عید نوروز. اما هیچ ایرادی نداره چرا که شما شهریور پر از تعطیلی رو داری و در واقع میتونید تو این ماه از تابستون که هوا کمی خنک تر هم شده، نهایت استفاده رو برده و به خود و خونوادتون یه حال اساسی برای تعطیلات و مسافرت دهید. 

اگر دلتون میخواد تو فصلهای گرم سال واقعا تفریح کنید هیچ کجا بهتر از کیش نیست که بتونه به شما و خونوادتون خوش بگذره. اگر به شرجی بودن هوا خیلی کاری داشته باشیم، که البته تو شهریور ماه کمی متعادل تر شده، تو فضاهای بسته و محیط های خرید و دیگر تفریحات آبی این مسئله خیلی به چشم نمیاد و میتونه جذاب باشه. البته که همین هواست که میتونه تفریحات کیش رو فوق العاده کنه سرگرمی های جذاب رو براتون جذاب تر بسازه. جزیره کیش به دلیل اینکه در یکی از بهترین قسمت های کشور واقع شده، خب به دلیل فضاهای به شدت دلبرانه و ماجراجویانه ای که داره، اون بخش گرمیش هم قابل تحمل میشه و به همین دلیله که طرفداران فراوونی داره و مورد استقبال خونواده ها قرار میگیره. اما شاید ندونید این جزیره زیبا در حقیقت شامل چه تفریحاتی هستش که خب در این مطلب میخوایم به چند تایی از بهترین اونها بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

جاذبه های کیش

غواصی؛ حتی اگه بلدش نیستی زود یادت میدن

کلا تفریحات آبی تو کیش به وفور دیده میشه که خب به دلیل وجود انواع مرجان ها، محبوبیت قابل توجهی دارند. جالبه که بدونید در این سفر شما علاوه بر مرجان ها، با گونه های مختلف آبزیان و ماهی ها و غیره آشنا خواهید شد که که میتونه دیدنشون برای هر فرد اتفاقی فراموش نشدنی باشه. جالبه که بدونید غواصی، این تفریح جالب رو افراد آماتور میتونن با چند دقیقه آموزش ساده یادش بگیرند و در سواحل کیش همچون دامون، اسکله، مرجان یا سیمرغ این فعالیت جذاب رو انجام بدهند. 

جاذبه های کیش

فلای‌بورد، بر فراز خلیج فارس به آسمان برو

البته که تفریحات آبی به غواصی خلاصه میشن و در واقع تو چند سال اخیر تنوع بسیا بالایی پیدا کرده اند و پیشرفته هم شدن. کیش بخشی از ایران محسوب میشه که تفریحات خاص داره، اون دست از جذابیت هایی که شاید در شهرهای دیگر چیزی ازشون دیده نشه. در واقع اینجوری شدن که سلیقه های مختلف رو میتونن راض نگه دارن و مورد توجه قرار بگیرند. فلای‌بورد هم یکی از همین فعالیت‌ های جذاب هستش که شما به کمک وسایل موجود، میتونید روی آب چند متری رو بر روی هوا بپرید و هیجان رو جوری دیگر تجربه کنید. در ساحل سیمرغ و همچنین اسکله‌ تفریحی جزیره‌ کیش میتونید این سرگرمی خاص رو تجربه کرده و لذتش رو ببرید. کافیه تا بین ساعت 9 تا 16 خودتون رو به این مکان‌ها رسانده و تفریحاتی جدید تست کنید.

جاذبه های کیش

پاراسل تجربه ای دوجانبه، هم بر بام کیش رفتن و هم لذت پرداز و آب

اگر نمیتونید انتخاب کنید که به پرواز بیشتر علاقه مندید یا آب، خب ما به شما پاراسل رو پیشنهاد میدیم. چرا که این تفریح شاید برای شما تبدیل به یکی از تفریحات جذاب شود که در این ورزش شما رو به یه چتر مخصوص متصل کرده و بعد تا ارتفاع 50 تا 100 متری میبرن بالا با یه قایق سریع شما رو به پرواز در میارن. جالب شد نه؟

یکی از تجربیات جالبی که چنین تفریحی به شما میتونه هدیه بده اینه که هم فال و هم تماشاست. شما هم لذت خود پاراسل رو بریده اید و هم اینکه از اون بالا به دیدن کیش زیبا میپردازید. برای انجام این تفریح جذاب میتونید برید به ساحل سیمرغ در شرق جزیره، دامون در شمال شهر. و یا ساحل مرجان و اسکله‌ تفریحی رفته و آن را تجربه کنید.

جاذبه های کیش

سر زدن به جاهای خنک رو فراموش نکیند

اما قرار هم نیست که دائما با آسمان و آب در ارتباط باشید و در حقیقت شما میتونید به جز بخش خرید طور کیش، از شهر زیرزمینی و تاریخی کاریز هم دیدار کنید. یکی از خنکترین و جذاب‌ ترین جاهایی که میتونید در سفر به کیش طی تابستان به آن سر بزنید، بی شک این شهر است. گفته میشه که این شهر حدود 2500 سال قدمت داره و سقف آن از مرجان‌هایی پوشیده شده که فسیل‌ های هزاران ساله رو در دل خود جای داده اند.

جاذبه های کیش

همچنین، کشتی یونانی هم که در ساحل جنوب غربی این جزیره به گل نشسته، از مشهور ترین و محبوب ترین جاذبه های گردشگری کیش به حساب میاد که تو تابستون بعد از غروب آفتاب که هوا خنک تر میشه، زیبایی دل انگیزی داره. بهتره که تو این ساعات به این کشتی سر بزنید. جالبه که بدونید کشتی یونانی در سال 1345 در این منطقه به گل نشست و هم مان که داردی از خنکیه هوا لذت می برید، ابهت کشتی هم شما رو محو خود خواهد کرد.

جاذبه های کیش

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها