|

راه های درمان عرق سوز شدن / از شر دون دون هایی که ریشه ی وجودتو میسوزونن خلاص شو

در این مقاله در مورد راه های درمان عرق سوز شدن صحبت کردیم و یه سری ترفند برای این منظور بهتون معرفی کردیم که به کارتون میاد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا نگهداری از پوست و مو بسیار مهم هستش چرا که یه پوست صاف و شفاف با موهای سالم و درخشان همیشه و در هر حالی یه زیبایی محسوب میشه و از دوران قدیم این موضوع پابرجا بوده و هست و اصلا هم قرار نیست که یه زمانی بهش کم توجهی بشه به همین خاطر برای داشتن پوست زیبا خیلی ها توصیه میکنن که حتی شده یه روتین پوستی ارزان داشته باشید تا با پیروی از اون پوستی که مدنظرتون هست رو به دست بیارید طوری که هر کسی با دیدنتون راز موفقیتتون رو بپرسه و یا در مورد داشتن موهای سالم هم شما میتونید ماسک موهای طبیعی رو تست کنید و با استفاده از اون ها نرمی و درخشندگی رو به موهاتون ببخشید.

اما در این بین یه موضوعی که وجود داره این هست که برخی از روش ها برای رسیدن به زیبایی پوست و مو شیمیایی هستن و یه سری ها طبیعی که خب انتخاب این که به سراغ کدوم برید به عهده ی خودتون هست ولی مسلما روش های گیاهی و طبیعی بسیار بهترن مثلا در راستای رسیدگی به پوست شما میتونید برای لایه برداری اون از ماده ی طبیعی سفید آب استفاده کنید که بسیار خواص داره و مفید هست و یا در خصوص جلوگیری از عرق سوز شدن یه سری اقدامات اولیه وجود داره که خب عقل حکم میکنه به سراغشون برید تا از این موضوع پیشگیری کنید ولی خب در صورتی که این اتفاق براتون افتاد میتونید از راه های گیاهی اون رو درمان کنید که خب ما در ادامه ی این مقاله در خصوص این روش ها صحبت میکنیم، پس با ما همراه باشید.

راه های درمان عرق سوز شدن

دوش آب سرد بگیرید

وقتی که دستتون با بخار آب کتری و یا روغن میسوزه اولین فکری که به سرتون میزنه برای کم کردن درد در لحظه ی اول انجام بدید چیه؟ مسلما رفتن به سراغ آب سرد و قرار دادن دستاتون زیر اون چرا که آب سرد در نظر خیلی هامون یه تسکین دهنده ی درد هست از این رو وقت هایی که عرق سوز میشید هم دوش گرفتن به آب خنک و یا رفتن داخل وان ـآب سرد میتونه تا حد بسیار زیادی به کم شدن التهابات پوستی شما کمک کنه و اون رو کاهش بده و شما رو از شر سوزشی که به علت عرق سوز شدن اومده سراغتون خلاص کنه. این روهم اضافه کنیم که در صورت رفتن داخل وان آب سرد بهتره که یه مقدار جوش شیرین داخل آب بریزید و بعد در اون قرار بگیرید چون این ماده التهاب پوست رو کم میکنه.

راه های درمان عرق سوز شدن

برای پوست ملتهب از ماست کمک بگیرید

یه سری از مواد هستن که در مواقع سوختگی و التهاب پوست به شرطی که زخم باز وجود نداشته باشه میتونیم به سراغشون بریم که سبب کم شدن دمای پوست میشن که خب یکی از اون ها ماست هست پس در صورتی که بیرون از خونه احساس کردید که عرق سوز شدید بهتره که به محض رسیدن به خونه یه مقدار ماست رو روی محلی که عرق سوز شده بمالید تا دمای اون رو پایین بیارید و اجازه بدید که ماست روی پوست شما به مدت یک ربع باقی بمونه و بعد از گذشت این تایم هم بهتره که با توجه به بخش قبلی یه دوش آب سرد بگیرید و دمای بدن و در نهایت ناحیه ی عرق سوز شده رو پایین بیارید تا درد و سوزش کمتر شه.

راه های درمان عرق سوز شدن

برای درمان عرق سوز از وازلین کمک بگیرید

در خصوص استفاده از وازلین بین افراد اختلاف نظر وجوود داره چرا که یه عده معتقد هستن که وازلین خواص زیادی داره مثلا میشه برای رشد ابرو، نرم و لطیف شدن لب ها و... به سراغ استفاده از اون رفت و با این حساب باید از ش بهره گرفت در حالی که یه عده هم میگن که این ماده خاصیت اینچنینی نداره ولی در مورد وازلین گروه اول معتقد هستن که تسکین دهنده ی درد و سوزش بعد از عرق سوز هست که احتمالا به امتحانش بیارزه تا با چشمای خودتون ببینید که این کار رو میکنه یا خیر.

برای استفاده از اون هم برای این منظور باید در وهله ی اول قسمتی از پوست رو که عرق سوز شده رو با آب خنک خیلی خوب بشورید و با استفاده از یه حوله ی تمیز و نرم خشکش کنید و حالا یه لایه ی خیلی نازک از وازلین رو روی محل مورد نظر بزنید و اجازه بدید که برای یه ساعت باقی بمونه و بعد از گذشت این تایم پوست خودتون رو بشورید.

راه های درمان عرق سوز شدن

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها