|

بیوگرافی سینا مهراد و خواهران مدلینگ / پسر موقر سریال پدر در زندگی سوپر لاکچری واقعی

سینا مهراد بازیگر مشهور ایرانیست که پسر سعید سهیلی و برادر ساعد سهیلی میشه و بیوگافی جذابی دارد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- و اما بازیگری دیگر که به واسطه پدری کارگردان اما خب با نامی جدا از ددی بازیگر و مشهور شد. سریال "پدر" رو یادتون میاد؟ یا نه اصلا "آقازاده" رو چی؟ شاید هم فیلم "شادروان". البته که مثال زیاده که خب همه اینها نشون دهنده اینه که بازیگری همچون سینا مهراد توانایی این رو داره تا در ژانرهای مختلفی ایفای نقشی جذاب داشته باشه. سینا مهراد هنرمندی خوش چهره و جوان است که با ایفای نقش در کاراکتر یک پسر جوان به شدت معتقد و مذهبی در سریال پدر دیده شد و شهرت یافت. سینا مهراد و ریحانه پارسا با هم تو این سریال بازی کردن و جالبه که هردو نیز اولین پروژه جدیشون بود که هر دو هم نقش اصلی قرار گرفتند. سینا مهراد بعدتر با نقش آفرینی در سریال نمایش خانگی "آقازاده" باز هم خوش درخشید که البته نقشی شبیه به سریال پدر داشت با موضوعی متفاوت. سینا مهراد در واقع پس سعید سهیلی می باشد که با نام هنری مهراد وارد بازیگری شد تا کسی او را با نام پدر نشناسه.

سینا مهراد

بیوگرافی سینا مهراد و استعداد چند بعدی

اما خب اونچه که مشخصه اینه که سینا مهراد خیلی زود میون کارگردانان و همچنین مخاطبین شناخته شد. اما اونچه که به نظر رسید استعداد قابل توجه آقای بازیگر بود که از پدر به ارث رسیده بود و نیازی به اسم و رسم نداشت. همونطور که بالاتر مثال زدیم و سابقه بازیگری سینا مهراد نشون میده، این چهره خوش سیما در ژانر های مختلفی ایفای نقش داشته و از جدی و پلیسی گرفته، تا طنز و شوخ همگی رو به خوبی ایفا کرده و توانایی قابل توجه او را در بازیگری به رخ میکشه.

سینا مهراد

سینا مهراد یک چهره دهه هفتادیست که لب مرز به دنیا اومده و البته که لب مرز از نظر لوکیشنی نیست و در واقع چون دقیقا سال 1370 متولد شده لب کرد دو دهه منظور بود. وی یک آذر ماهیست که در دوازدهمین روز از این ماه چشم به جهان گشود.

سینا مهراد

زندگی پرجمعیت سینا مهراد

بیاید خانواده سینا مهراد رو براتون با جزئیات بگیم. سینا مهراد فرزند سعید سهیلی هستش که دو خواهر به نام های صبا و سارا دارد که سارا خانوم در حوزه مدلینگ فعالیت دارند و صبا بانو نیز در دنیای هنر فعال است. از طرفی برادر سینا چهره ای همچون ساعد سهیلی می باشد که هنرمندی مشهور و پر طرفدار است. همسر ساعد گلوریا هاردی است که او نیز بازیگر می باشد و در سریال "کیمیا" نقش دختر کیمیا رو ایفا کرد. حالا کمی میریم دور تر. یعنی صبا سهیلی که میشد خواهر سینا، میشه زنداداش بهاره افشاری که او نیز بازیگر مشهور و با سابقه هستش. جالبه که چنین خانواده بزرگ و هنرمندی در سینمای ایران هستش که به شکل زنجیره ای به بخش های مختلف هنر ورود کرده اند. البته که بی شک همه اینها در ابتدا مدیون پدری همچون سعید سهیلی است.

سینا مهراد
سینا مهراد و صبا سهیلی
سینا مهراد
سینا مهراد و سارا سهیلی

ازدواج سینا مهرداد

سینا مهراد بازیگر توانای سریال پدر ازدواج نکرده و متاهل نمی باشد. وی طرفداران بسیار زیادی دارد اما او درباره ازدواجش میگوید فعلا تصمیمی برای مزدوج شدن ندارم و میخوام کار فیلمسازی کنم و تمرکزم رو بر روی بازیگری بگذارم.

سینا مهراد

سینا مهراد و دستیار کارگردانی برای پدر

اولین بار با ساعد سهیلی در فیلم گشت ارشاد بود که غلیظ آشنا شدیم که خب تو همین کار سینا مهراد نیزا در کنار سعید سهیلی بود و به عنوان دستیار کارگردان پدرش رو همراهی می کرد ، همچنین در این فیلم ساعد سهیلی برادرش نیز به عنوان بازیگر حضور داشت.

سینا مهراد

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها