|

بیوگرافی و قبل و بعد ماهور الوند / دختر سر به زیر ملی و راه‌های نرفته‌اش با استایل خاص

ماهور الوند بازیگر مشهور ایرانیست که دختر سیروس الوند نیز هست حالا با تصاویر قبل و بعدش مورد توجه قرارگرفته.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همیشه تو هر شغلی وجود داره این موضوع که مثلا پدر فلان شغل رو داشته و پسرش رو هم برده تو همون شغل و سرنوشت پسر رو مثل خودش ساخته، حالا خوب یا بد. اما این موضوع در بازیگری بیشتر برای دختران اتفاق میفته و خیلی از چهره ها هستن که به واسطه پدری بازیگر و یا کارگردان وارد عرصه هنرمندان میشن و مورد توجه قرار میگرند. البته که برخی از اونها بسیار با استعداد خستن و انگاری خون ددی تو رگاشونه و واسه خودشون میشن بازیگری قدر، اما خب یکسری از اونها هم چندان چنگی به دل نمیزنن و مخاطبشون رو نمیتونن هیجانی کنن و از طریق راه های مثل جلب توجه ، مرود توجه قرار میگیرند. یکی از چهره های شهرت یافته توسط پدر، ماهور الوند می باشد با ایفای نقش در فیلم "دختر" دیده  شناخته شد. البته که ماهور الوند با "ملی و راه های نرفته‌اش" شهرت یافت.

بیوگرافی جذاب ماهور الوند و معنی اسمش

ماهور الوند یک دختر دهه هفتادیست که تا به حال در فیلم و سریال های بسیاری بازی داشته. وی در روز 22 تیر ماه و در سال 1373 متولد شد. البته که ماهور بانو بر این نظره که توسط سیروس الوند به این عرصه ورود نکرده اما نظر شما چیه؟ 

ماهور الوند لیسانس تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران داره و تحصیلاتش رو هم تا مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته بازیگری و کارگردانی دانشگاه آزاد تهران ادامه داده. ماهور الوند توسط کلاس های بازیگری تجربه بسیار خوبی رو گذرونده از شاگردان استاد مرحوم سمندریان نیز بوده است. جالبه که بدونید مالو الوند ابدا چن کار نمایشی دانشجوی انجام داد و سپس با همکاری آقای سمندریان دی چند نمایش بازی کرد. 

اسم ماهور دو تا معنی داره که خب هم اسم یکی از دستگاه های موسیقی هستش مثل شور و همایون و هم به معنی دشت می باشد مانند تپه ماهور.

545456

اصالت ماهور الوند برمیگرده به کجا؟

اصالت این دختر سی ساله یعنی ماهور الوند میشه شهمیرزادی که از استان سمنان می باشد.

خانواده ماهور الوند و پدری کارگردان

ماهور الوند در واقع میشه فرزند دوم سیروس الوند که همونطور که میدونید آقای الوند از کارگردانان قدیمی سینمای ایران می باشند. ماهور الوند چون تو یه خانواده هنری چشم به جهان گشوده و بزرگ شده، از طرفی پدرش هم کارگردان بوده، خب به سمت و سوی بازیگری سوق داده شده. ماهور پدرش رو مهم ترین استادش تو زمینه بازیگری میدونه که تاکتیک‌ های هنر و بازیگری رو به خوبی به دخترش آموخته و این شد که ماهور بانو در دانشگاه رشته تئاتر رو انتخاب میکنه تا شغل ایندش رو به شکل مدرکی و تحصیلاتی هم داشته باشه. نادر ماهور ، زهرا نام دارد. ماهور الوند تنها یک خواهر بزرگتر از خودش دارد به نام آهو و مرحوم خشایار الوند نیز عموی ماهور بوده است.

ماهور الوند

ازدواج سرسختانه ماهور الوند

ماهور الوند هنوز ازدواج نکرده و مجرد است چرا که وی زدواج رو مقوله ای بسیار سرسختانه میبینه و فعلا نظرش بر اینه که روی زندگیش و شغلش تمرکز کنه. 

ماهور الوند

ماهور الوند راهش رو از پدرش جدا کرد

در واقع هم ماهور الوند و هم پدرش سیروس الوند دلشون میخواست که اگر قراره اتفاق خوبی برای ماهور بیوفته، از طرف خودش باشه و به واسطه پدر به جایگاه نرسه. همین شد که ماهور الوند گفت دوست داشته تا به شکل مستقل کار کنه و این تصور پیش نیا که چون پدرش کارگردان بوده پس ماهور الوند نیز وارد سینما شده!

ماهور الوند

بهترین کارگردان و بهترین فیلم از نظر ماهور الوند کدوماست؟

ماهور الوند دوست داره که با همه کارگردان ها مخصوصا کارگردان های سختگیر، منعطف، جوان، خانوم، با تجربه و البته فیلم اولی ها کار کنه، اما خب در مجموع کریستوفر نولان رو به شدت دوست داره. ماهور الوند فیلم "ممنتو" رو هر ماه یکبار می بینه و همچنان نکات تازه ای رو در این فیلم کشف میکنه و ازش لذت میبره.

ماهور الوند

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها