|

پاک کردن رسوب آب از روی ظروف شیشه ای / ظرفت انگار عرق کرده شوره زده زشته مهمون ببینه

در این مقاله در خصوص پاک کردن رسوب آب از روی ظروف شیشه ای صحبت کردیم و یه سری ترفند برای این منظور بهتون یاد دادیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- کیه که دوست نداشته باشه که کارهاش در سریع ترین زمان ممکن راست و ریس بشن مسلما هیچ کس چون شما هر چقدر که کارهایی که انجامشون اجباری هست رو زودتر تموم کنید از اون ور زمان بیشتری برای انجام کارهای دلخواهتون خواهید داشت مثلا انجام کارهای خونه از واجباته و خیلی هم زمانبر هست که شما میتونید با استفاده از ترفندها اونا رو در کمترین زمان ممکن سر وسامون بدید به عنوان مثال برای خیلی ها تمیز کردن میله ها و چدن های گاز خیلی کار دشواری هست و نمیدونن که برای انجام این کار باید از کجا شروع کنن در حالی که شما میتونید با کمک ترفندها به راحتیه آب خوردن این کار رو به سرانجام برسونید.

در اصل ترفندها مثل چراغ راه شما عمل میکنن و بهتون کمک میکنن که بدونید یه کاری رو از کجا باید شروع کنید و چه جوری پیش ببرید که سریع تموم بشه و خوشبختانه هم این روزا در هر زمینه ای برای شما ترفند وجود داره یعنی کافیه که براتون سوال پیش بیاد که یه کاری رو چطور انجام بدید و بعد با یه سرچ ساده ترفند برای انجام اون پیدا کنید حالا میخواد خنک کردن باد پنکه باشه و یا شستن توت فرنگی هیچ فرقی نمیکنه. حالا از اینا بگذریم و برسیم به موضوع مقاله ی امروز که در خصوص اون هم میخواهیم چندتا ترفند در زمینه ی پاک کردن رسوب آب از روی ظروف شیشه ای بهتون یاد بدیم، پس با ما همراه باشید.

پاک کردن رسوب آب

پاک کردن لکه ی آب از روی ظروف شیشه ای با استفاده از جوش شیرین

جوش شیرین رو میشه یکی از تمیزکننده های فوق العاده قوی بشمار آوورد که میتونید ازش برای پاک کردن انواع آلودگی ها و لکه ها استفاده کنید و یه جورایی میشه اون رو وردست شما در کارهای خونه محسوب کرد.شما میتونید با کمک جوش شیرین هرگونه آلودگی رو خیلی سریع از بین ببرید و کاری کنید که هیچ لکه ای روی ظرفاتون باقی نمونه.

برای پاک کردن این لکه ها هم کافیه که یه مقدار مناسب از جوش شیرین ر و با یکم آب مخلوط کنید و هم بزنید تا یه حالت خمیری به دست بیاد و بعد با استفاده از یه دستمال و یا اسکاچ ترکیب به دست اومده رو روی لیوان و ظروف شیشه ای بمالید تا لکه ها پاک بشن. بعد از این هم که لکه ها پاک شدن میتونید در انتها با استفاده از مایع ظرفشویی ظرفا رو بشورید و آبکشی کنید و در انتها برای جلوگیری از ایجاد لکه ی جدید خشکشون کنید و تمام.

پاک کردن رسوب آب

پاک کردن لکه ی آب از روی ظروف شیشه ای با استفاده از سرکه ی سفید

سرکه ی سفید رو میشه یکی از شناخته شده ترین محلول ها جهت پاک کردن هر گونه جرم و رسوب بشمار آوورد که در خیلی از جاها به دادتونه میرسه. شما همچنین میتونید با این ماده به راحتیه هر چه تمام تر انواع لکه ها رو روی لیوان و شیشه به راحتی پاک کنید که لکه و رد آب هم یکی از اون هاست.

برای این منظور هم کافیه که یه مقدار مساوی از سرکه ی سفید رو با آب مخلوط کرده و بعد محلول به دست اومده رو روی ظروف مدنظرتون اسپری کنید و یه مقدار صبر کنید تا اثر خودش رو بذاره و بعد با اسکاچ به خوبی محلول رو روی سطح ظرف پخش کنید و ظرف رو بسابید.

همچنین شما میتونید یه لگن بردارید و محلول موردنظر رو داخل اون بریزید و بعد تمام ظرف های شیشه ای که میخواهید تمیز کنید رو درون این لگن و در تماس با محلول قرار بدید و برای ده دقیقه منتظر بمونید و بعد از گذشت این مدت زمان ظرف ها رو خارج کنید و با مایع بشورید و در انتها خشکشون کنید و از تمیزیه بینظیرشون لذت ببرید.

پاک کردن رسوب آب

پاک کردن لکه ی آب از روی ظروف شیشه ای با استفاده از خمیر دندون

یه روش دیگه که برای از بین بردن لکه ی آب از روی ظروف شیشه ای وجود داره استفاده از خمیر دندون هست که نتیجه ی اون شگفت زده تون میکنه و این موضوع به علت وجود ترکیبات قدرتمند در این ماده هست چرا که با این مواد همونطور که لکه های روی دندون ها رو تمیز میکنه میتونه لکه ی روی ظرفا رو هم هوتوتو کنه. 

برای استفاده از این ماده هم جهت از بین بردن جرم های موجود روی ظروف شیشه ای باید یه مقدار مناسب از خمیر دندون رو با کمک یه پارچه ی خشک و تمیز  روی لکه های موجود روی لیوان ها بمالید و بذارید برای چند دقیقه این لکه ها روی لیوان باقی بمونن و بعد با کمک مایع ظرفشویی و آب خمیر رو از روی ظروف پاک کنید و تمام.

پاک کردن رسوب آب

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها