|

بهترین خط چشم برای چشم های ریز / نصف بیشتر خوشگلیه دختر ایرانی به چشاشه با اینا جذابن

در این مقاله چندتا از بهترین خط چشم ها برای چشم های ریز رو بهتون معرفی کردیم که میتونید باهاشون زیبایی منحصر به فردی برای خودتون خلق کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- از قدیم بین خانوم ها یه بحثی بوده و هست و اون اینه که اکثر خانوم ها برای این که پیش هم دیگه زیبا به نظر بیان آرایش میکنن چون آقایون که نمیفهمن فرق اونی که نچراله و بدون آرایش با اونی که یه عالمه آرایش کرده ولی آرایشش نچرال طوریه چیه که خب در نتیجه نظرشون اینجا منسوخ میشه ولی خانوما کاملا برعکس هستن و مو رو از ماست بیرون میکشن و شما کوچکترین تغییری هم در صورتتون ایجاد کنید خیلی زود متوجه اش میشه مثلا در صورتی که گونه هاتونو ژل زده باید نمیتونید ادعا کنید که از آرایش برجسته شدن گونه استفاده کردید چون خانومی که سعی در گول زدنش رو دارید پی به فریبتون خواهد برد و مورد داشتیم که حتی بنده خدا هیچ کاری هم نکرده بود ولی بهش یه انگ عملی بودن میچسبوندن بعضی از خانوما!

پس سره آرایش و زیبایی به هیچ وجه نمیشه سر خانوما رو کلاه گذاشت ولی موضوعی که در این بین وجود داره این هست که هر خانومی باید به این که آرایشی خوب هست که نواقص چهره رو بپوشونه و زیبایی های اون رو بولد کنه پی ببره چون آرایش قرار نیست از شما یه فرد دیگه بسازه مثلا وقتی آرایش شیک برا دانشگاه اونی هست که لایت و ساده باشه بد میشه اگر به سراغ آرایش های شلوغ و پلوغ و جلف بریم. مورد دیگه ای هم که هست اینه که در صورتی که شما میخواهید زیباییتون رو با استفاده از آرایش بیشتر کنید باید با توجه به ویژگی های چهره تون به سراغ لوازم درست برید مثلا در صورتی که چشم هاتون ریز هست باید بهترین خط چشم  برای چشم های ریز رو تهیه کنید که در ادامه چندتا خط چشم این مدلی بهتون معرفی میکنیم، پس با ما همراه باشید.

بهترین خط چشم برای چشم های ریز

مداد چشم مدل پانورامیک مای

بریم سراغ اولین محصول که میتونه برای چشم ریز عالی باشه یعنی مداد چشم مدل پانورامیک مای؛ البته که شاید با خودتون بگید چرا برای اولین محصول مداد معرفی میکنیم که باید بگیم به خاطر این که برا کشیدن خط چشم با مداد تسلط شما بیشتر خواهد بود و برای این که چشم هاتون رو درشت تر نشون بدید میتونید با این مداد که باف نرم و روونی داره پشت پلکتون از قسمت انتهایی چشم سایه بندازید و بعد اون رو برای بزرگتر دیده شدن چشم هاتون فید کنید.

در خصوص فرمولاسیون این محصول باید بگیم که در اون از موم های طبیعی، رون نخل و روغن نارگیل استفاده شده و علاوه بر این که موندگاری بالایی داره خاصیت آنتی اکسیدانی هم داره. از خوبی های دیگه ای هم که این مداد داره این هست که تنوع رنگی بالایی داره به همین دلیل میتونه نقش سایه رو هم داشته باشه.

بهترین خط چشم برای چشم های ریز

خط چشم ژله‌‌ای یورن

یکی از جذاب ترین خط چشم هایی که توصیه میکنیم برای یک بار هم که شده امتحانش کنید خط چشم ژله‌‌ای یورن هست که به علت ژله ای بودنش چسبناک تر و غلیظ تره و در صورتی که توی کشیدن خط چشم خوب نیستید و یا مبتدی هستید میتونه براتون بهترین انتخاب باشه. همچنین نکته ای که در خصوص این محصول وجود داره این هست که انواع رنگی اون موجوده که شما میتونید با توجه به سلیقه ی خودتون و اونطور که دوست دارید به سراغ رنگ دلخواهتون در بین انواع این خط چشم برید و یه تغییر اساسی و زیبا در چهره تون ایجاد کنید.

این محصوب ضد ریزش و ضد آب هست و شما نگرانی از بابت پخش شدنش نخواهید داشت. از اونجایی هم که براش داره میتونید با دقت و حوصله خط چشم بکشید و صد البته که خط چشمتون رو برای درشت و کشیده نشون دادن چشم هاتون به راحتی دنباله دار بکشید.

بهترین خط چشم برای چشم های ریز

خط چشم ژله‌‌ای فلورمار

یکی دیگه از مناسب ترین گزینه هایی که در زمینه ی خط چشم برای چشم های ریز وجود داره خط چشم ژله‌‌ای فلورمار هست که در صورت دقت در انتخاب رنگش و همچنین نحوه ی ظریف کشیدن خط چشمتون میتونید باهاش یه زیبایی منحصر به فرد بر روی چشم هاتون خلق کنید. این محصول فوق العاده از برند فلورمار دارای رنگدانه های متراکم و غلیظ هست و به همین دلیل شما میتونید حتی با نداشتن مهارت کافی و خاص در خط چشم کشیدن هم یه خط چشم بی نقص و زیبا باهاش بکشید. 

این محصول از اپلیکاتور مویی برخوردار هست که مواد به خوبی روش میخوابه و بعد از روی اون خیلی راحت به پشت پلک شما انتقال پیدا میکنه. از موندگاریش هم هر چی بگیم کم گفتیم.

بهترین خط چشم برای چشم های ریز

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها