|

ایده برا تبدیل آشپزخانه قدیمی به مدرن / دمده نباش با چندرغاز و سلیقه قیافشو ناناس کن

در این مقاله ایده هایی برای تبدیل آشپزخانه قدیمی به مدرن ارائه دادیم که هزینه ی زیادی نمیخوان و حسابی هم کارسازن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- لازمه ی داشتن دکوراسیون خوب این روزا اطلاعات بالا هست یعنی شما برای این که میخواهید یه دکور شیک و پیک داشته باشید باید در جریان سبک های دکوراسیون قرار بگیرید و مثلا ببینید که دکوراسیون فرانسوی با اسکاندیناوی چه فرق هایی داره و بهتره که برای کجاها استفاده بشن و آیا این مدل از دکوراسیون ها به خونه ی شما میان و صد البته میپسندینشون که توی دکور پیاده سازیشون کنید یا نه که البته شاید در این بین بگید که دکوراسیون خوب داشتن نیازمند پول داشتن  خرج کردن اون برای این منظوره در حالی که خب این موضوع تا یه جایی صدق میکنه ولی همه ی ماجرا نیست.

یعنی هنر واقعی اونجایی معلوم میشه که شما با کمترین هزینه ها بهترین نتیجه ها رو در دکوراسیون خلق کنید طوری که با هر بار دیدن دکور از سلیقه ی خوب خودتون حظ کنید و لذت ببرید مثلا در صورتی که میشه با یه سری کارهای کوچک و جزیی چیدمان خونه رو دچار تحول کرد چرا واقعا باید از این کار دریغ کنید شاید حتی در برخی از مواقع هم نیازی به این که شما هزینه ای هم صرف کنید نباشه و تنها با یکم اینور و اونور کردن وسایل و چیدمانشون اون تغییری که مدنظرتون هست رو ایجاد کرده و به چشم بیارید بنابراین روی این موضوع تمرکز خودتون رو بذارید. حالا ما هم در این مقاله برای این که به شما در راستای داشتن یه دکور خوب کمک کرده باشیم میخواهیم چندتا از کارهایی که با انجام دادنش میتونید آشپزخونه ی قدیمیه خودتون رو به یه آشپزخونه ی مدرن تبدیل کنید رو بهتون یاد بدیم، پس با ما همراه باشید.

تبدیل آشپزخانه قدیمی به مدرن

جاهای خالی رو پر کنید

یه نظر توی آشپزخونه بگردونید و اینور و اونور رو دید بزنید میبینید که فضاهای بی استفاده و خالیه زیادی وجود داره که میتونید این فضاها رو به زیبایی هر چه تمام تر پر کرده و برای زیبایی بیشتر فضای آشپزخونتون ازشون استفاده کنید پس در صورتی که یه همچین فضاهای پرتی داشتید ازون ها برای نصب شلف، طاقچه و قفسه استفاده کنید و با نصب کردن قفسه روی اون ها وسایل تزیینی بذارید و یا شیشه های مربا و ترشی رو در این فضاها و قفسه ها قرار بدید و با استفاده ازشون به محیط رنگ و لعاب ببخشید و اون رو زیباتر جلوه بدید.

تبدیل آشپزخانه قدیمی به مدرن

پنجره رو یه نگاه بندازید

در صورتی که توی آشپزخونه ی خودتون پنجره دارید و فضای پشت اون پنجره اونقدرا که باید و شاید جذابیت بصری نداره میتونید اقدام به تغییر دادن ظاهر کنید به این صورت که یا شیشه ی ساده ی پنجره رو با شیشه های طرح دار و رنگی عوض کنید و یا برچسب های رنگیه شیشه بزنید.

البته که باید حواستون رو جمع کنید که با استفاده کردن از برچسب ممکن هست که جلوی نور ورودی به داخل آشپزخونه رو بگیرید. همچنین میتونید با نصب کردن یه طاقچه جلوی پنجره تون فضای زیبا و مناسبی رو برای چیدن گلدون های بزرگ و کوچک ایجاد کنید که میتونه نقطه ی کانونیهم باشه و توجه ها رو به خودش جلب کنه. در صورتی هم که از نصب طاقچه خوشتون نمیاد میتونید از پایه های فلزی ساده هم برای این منظور استفاده کنید.

تبدیل آشپزخانه قدیمی به مدرن

به قر و فر سقف برسید

اغلب آشپزخونه ها به علت نبودن نورپردازیه درست و حسابی دلگیر دیده میشن به همین دلیل در صورتی که مایل هستید آشپزخونه ی خودتون رو مدرن کنید و حال و هوای خوبی بهش ببخشید توصیه میکنیم که به سراغ استفاده از لوسترهای مدرن و ساده در سقف برید که علاوه بر بهبود نورپردازی باعث میشه که ظاهر فضا هم شیک تر دیده بشه. البته که در این بین لازمه موقع خرید لوستر به این که بین رنگ اون با سایر المان های موجود در فضا هارمونی هست یا نه توجه کنید همچنین تاکید میکنیم که برای داشتن فضای مدرن تر لوستر ساده انتخاب کنید و بیخیال اونایی بشید که زرق و برق زیاد دارن.

تبدیل آشپزخانه قدیمی به مدرن

دیوارها  رو دریابید

هیچی مثل رنگ آمیزی نمیتونه باعث تغییر بینظیر فضای آشپزخونه ی شما بشه و یه خوبی که این ایده داره این هست که بسیار ارزون هم براتون تموم میشه چون شما میتونید با صرف هزینه ی کم و خرید رنگ خودتون اقدام به رنگ آمیزی دیوارها کنید و حال و هوای فضا رو از حالت قدیمی خارج کرده و بهش یه ظاهر مدرن و امروزی ببخشید. البته که در این بین بهتره که به سراغ اون دسته از رنگ هایی برید که توی دکوراسیون مدرن استفاده ی بیشتری دارن مثل سفید، آبی روشن، طوسی و یا خاکستری و سبز روشن.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها