|

قبل و بعد عقد فرشته حسینی / همه بعد ازدواج بهتر میشن وی با نوید محمدزاده خز شد

فرشته حسینی همسر نوید محمدزاده می باشد ک بعد از ازدواجش رنگ و رویی دیگر گرفت و حالا مخاطبین تصاویر قبل و بعد خانوم بازیگر رو کنار هم گذاشتند

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در سینمای ایران ازدواج و طلاق های بسیاری وجود داشته و داره.و به خصوص در دهه نود تا سال 1403 شاهد ازدواج های بازیگران زیادی بوده ایم که البته خبر طلاق بسیاری از اونها نیز به گوشمون رسیده. از یکسری متعجب شدیم و از یکسری هم خوشحال، چون به نظرمون خیلی به هم میومدن. مثلا یکی از زوج های که خیلی سر و صدا داشتن و بعد از اینکه عقدشون رو به شکل علنی اعلام کرده هزار برابر بیش از پیش مورد توجه قرار گرفتن، نوید محمدزاده و فرشته حسینی بود. این دو هنرمند که در سریال نمایش خانگی "قورباغه" با هم همبازی بودند، درست بعد از اتمام کار و پخش آخرین قسمت، زن و شوهر بودشون رو در بوق و کرنا کردن و شدن بولد اخبار. نوید محمدزاده و فرشته حسینی هر دو این روزها از چهره های مشهور و اسم و رسم داری محسوب میشن که البته خانوم بازیگر پس از ازدواج به این میزان شهرت رسید.

اینکه خانوم یا آقایی بعد از ازدواج با چهره ای خیلی مشهور، جایگاهی متفاوت پیدا کنه خب یه چیز عادیه به خصوص اینکه اون زوج اهل جنجال سازی هم باشند که دیگه بیشتر! نوید محمدزاده و فرشته نیز اینچنین بودند و بعد از عقد ابتدا با تصاویر لباس عروس مورد توجه قرار گرفتند و بعد هم با ست کردن های راه و بی راهی که داشتند. البته که ست استایل این دو چهره معمولی نبود و همونطور که میدونید هر دو اهل استایل های بسیار بسیار خاص می باشند. همین شد تا اسم نوید و فرشته بر سر زبان ها بیفتد و این دو چهره به خود اجازه حاشیه سازی های بسیاری رو بدن! فرشته حسینی و نوید محمدزاده هر دو حالا طرفداران زیادی دارند که البته به طبع هواداران نوید بیشترن چرا که نوید محمدزاده یک چهره ایرانیست و فرشته حسینی اصالتی افغانستانی دارد. نوید از متولدین سال 1365 می باشد و فرشته نیز در سال 1376 متولد شده که با هم فاصله سنی 11 ساله دارند. در ادامه مشاهده می کنید فرشته بانو رو قبل و بعد از ازدواج. 

فرشته حسینی تصویر سمت راست جدید، چپ قدیمی

فرشته حسینی

فرشته حسینی

فرشته حسینی

فرشته حسینی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • مراد ارسالی در

    فرشته حسینی، مثل آدم فضایی ها شده چرا؟!؟

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها