|

نشانه های مردِ بگیر / آقایی این رمانتیک بازی ها رو در نمیاره دختر رویاهاش نیستی

اگر شما خانومی هستید که با مرد مورد علاقتون در ارتباطید اما نمیدونید او چه فکری درمورد آینده با شما داره، پس حتما با این مطلب همراه باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- روابط عاطفی بین خانوم و آقا پیچیدگی های خاص خودش رو داره و به همین دلیل گاهی با چالش هایی روبرو میشه که خب یکسریشون خوب هستن و یکسری‌شون هم بد. مثلا یکی از اون نقاط منفی اینه که شما به عنوان یک بانو در رابطه هستید و مطمئنید که آقا شما رو دوست داره، اما شک دارید که شما بانوی رویاهای او هستید و آقا شما رو برای آینده میخواد یا خیر. 

اما نگران نباشید چرا که در واقع تشخیص افکار یک مرد در چنین مواقع کار خیلی دشواری هم نیست و کافیست تا شما اونچه که باید، رو بدونید. یه طور مثال حرف هایی که در این مدت به شما زده رو به یاد بیارید. بگردید و ببینید میون صحبت هایی که با شما داشته این حرف ها بوده یا خیر. حرف هایی که مردان تنها به زنی که در ذهن "همسر رویایی" می بینند میزنند تا حسشون رو منتقل کنند و ابراز وجود داشته باشند. میپرسین چه حرفایی؟ در ادامه با ما همراه باشید تا مردی که باهاش تو رابطه هستین رو بشناسید.

59

1- تو با همه فرق داری واسم

شاید بگین این جملات رو اغلب پسرا ها به زبون میارن در حالی که این چنین نیست و باید ببینید فرد مورد نظر این حرف ها رو از صمیمم قلب میزنه یا سرسرکی ازشون رد نمیشه و فقط یه چیزی میگه. جملاتی مثل تو مثل دخترای دیگه نیستی! تو واقعا جواهری فرشته ای! هیچوقت دختری مثل ورو تو زندگیم ندیدنم و نداشتم! تا به حال چنین جملاتی از زبان او شنیده اید؟ اگر این حرف ها صادقانه بیان بشن یعنی شما دختر رویاهای او هستید. اگر دائما در حال یادآوری به شماست که با همه فرق دارید پس بدونید که یه تحولات جدیدی در او رخ داده. 

57

2- تا به حال چنین حسی نداشتم

مردی که شما ور جوری دیگر ببینید، در واقع اینجوریه که ممکنه قبلا ژست های عاشقانه رو هم مسخره میکرد، در حالی که حالا برای شما آواز عاشقانه میخونه و واستون متن های بلند بالا از حسش می نویسه. این مرد شاید قبلتر مخالف ازدواج بود اما حالا خودش رو کنار شما در تالار عروسی تصور میکنه و اینها نشونه هایی تازه به وجود اومده در اوست. اگر چنین تاثیراتی روی این مرد گذاشته اید خب میتونید خودتون رو دختر رویاهای اون خطاب کنید. 

56

3-بهت میگه مال من نیست، مال توئه

این و بدونید که مردی که شما رو جزوی از زندگیش نمیدونه دائما از کلماتی مثل "من" ، "مال منه" و غیره استفاده میکنه. اما مردی که از اعماق قلبش حس میکنه شریک زندگیش رو پیدا کرده درست به مانند شریک هم با شما رفتار میکنه و دیگه منی تو کارش نیست، بلکه میگه ما.هر چیزی از خونه یا غذا و یا ماشینش رو با شما شریک میدونه و این رفتار از روی دست و دلباز بودن او نیست چرا که این مرد تنها در مقابل شما اینگونه هستش نه همه!

55

4- میخوام نظرتو بدونم

این خاصیت افراد عاشقه. وقتی مردی شما رو دختر رویاهاش می بینه و براش ارزش زیادی دارید، در واقع نظر و عقیدتون هم براش اهمیت داره. مثلا اگر بخواد تغییراتی در آپارتمانش ایجاد کنه حتما به سراغ نظر شما هم میاد. به طور مثل به نظرت فلان دیوار رو آبی کنم بهتر میشه؟ آیا به نظرت این مبل چرمی قشنگه و میتونه خوب باشه؟ حتی شاید فرا تر. مثلا اینکه اگر بخواد یک قرارداد شغلی رو امضا کنه حتما قبلش با شما مشورت میکنه و نظرتون رو جویا میشه. این موضوع خیلی سادست. او نظر شما براش اهمیت داره چرا که شما بهش بزرگی از زندگی او هستید و اونچه که مشخصه اینه که مردان به استقلال شخصی شون خیلی توجه دارن مگر اینکه زنی که دوستش دارند رو پیدا کنند و اون زن رو در مسائل شخصی خود راه دهد. رفتارشون تغییر کرده به طوری که گویی اون زندگی صرفا دیگه فقط برای خودشون نیست.

54

5- هیچوقت ولت نمیکنم

همه ما وقتی واقعا علاقه مند میشیم دلمون میخواد به فرد مقابلمون حس تعهد بدیم. در واقع ما هرکاری می کنیم که فرد مورد نظرمون رو خوشحال کنیم و هر چیزی که بشه رو قربانی می کنیم تا مبادا فرد رو از دست بدیم. البته که گاهی هم این رفتارها ناسالم هستن اما واقعیت اینه مردی که شما رو نیمه گمشدش می بینه، فکر می کنه شما شیک زندگیش هستید و فداکاری های بسیاری براتون انجام میده. بنابراین اگر دیدین این مرد نمیتونه جهان بدون شما رو تصور کنه، علتش مشخصه! شما همونی هستید که باید باشید. 

15

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها