|

روش های خونگی برای سفید کردن دندان ها / خیلی راحت درخشش و زیبایی رو به لبخندت بیار

در این مقاله روش های خونگی و ساده سفید کردن دندون ها رو آموزش میدیم تا خیلی راحت و سریع، درخشندگی رو به دندون هات برگردونی.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اهمیت قائل شدن برای سلامتی و زیبایی، نشونه یک انسان سالم و امیدواره! کسی که به ظاهر، آراستگی و بهداشت خودش اهمیت میده، حتما مورد احترام و توجه بیشتر قرار میگیره و می تونه موفق تر عمل کنه. زیبایی و سلامتی ابعاد خیلی وسیعی داره و موارد زیادی رو شامل میشه. دندون ها یکی از موارد مهم در موضوع سلامت و زیبایی ما محسوب میشه. داشتن دندون های سالم نعمت خیلی بزرگیه و از سوی دیگه سفیدی و مرتب بودن اونها تاثیر مهمی در ظاهر و زیبایی ما داره. گاهی پیش میاد که به خاطر مصرف قهوه و چای یا بالا رفتن سن و عوامل زیاد دیگه، دندون ها دچار زردی و کدری میشن. ولی خب این موضوع جای نگرانی نداره و میشه با روش های خونگی دندون ها رو سفید و درخشان کرد. در این مقاله راه های خونگی و راحت سفید کردن دندون ها رو بهتون آموزش میدیم. تا پایان همراه ما باشید.

sefidkardan-dandan1

سفید کردن دندان با جوش شیرین

جوش شیرین ماده شگفت انگیزی هست که کاربردهای زیادی در منزل داره. باید بگیم که مسواک زدن با جوش شیرین میتونه زردی دندون های شما رو از بین ببره. هفته ای یک یا دو بار مسواک خودتون رو به جوش شیرین آغشته کرده و با اون مسواک بزنید، بعد از چند هفته خواهید دید که دندون هاتون سفید و درخشان شدن.

sefidkardan-dandan4

سفید کردن دندان با نمک دریا

یکی دیگه از مواد در دسترس خونگی که مسواک زدن با اون، درخشندگی دندون هاتون رو به دنبال داره، نمک دریا هست. می تونید یکی دو بار در هفته مسواک خودتون رو کمی نمدار کنید و داخل ظرف کوچیکی از نمک دریا بزنید. سپس مسواک بزنید و دهان تون رو آبکشی کنید.

sefidkardan-dandan2

سفید کردن دندان با زردچوبه

شاید که فکر نمی کردید زردچوبه هم خاصیت سفید کنندگی دندون ها رو داشته باشه! ولی باید بگیم که این ماده طبیعی و بی ضرر هم می تونه باعث درخشندگی دندون های شما بشه. هفته ای یک یا دو بار دندون ها رو با زردچوبه مسواک بزنید و منتظر درخشندگی اون بعد از مدتی کوتاه بمونید!

sefidkardan-dandan7

سفید کردن دندان با آبلیمو و نمک

اگه با حدود یک قاشق چایخوری نمک و ۲ قاشق چایخوری آبلیمو خمیری درست کنید و با اون حدود دو دقیقه مسواک بزنید، خواهید دید که بعد از چند هفته زردی دندون ها برطرف شده و حسابی درخشان شدن.

سفید کردن دندان با توت فرنگی و جوش شیرین

اگه دلتون میخواد با یه خمیر خوشبو مسواک بزنید و دندون های سفیدی هم پیدا کنید کافیه تا مقداری جوش شیرین رو با یکی دو عدد توت فرنگی پوره شده مخلوط کنید و با این خمیر خوشرنگ و خوشبو مسواک بزنید. دو تا سه بار مسواک زدن با این ترکیب، دندون های درخشان و سفیدی رو به شما هدیه خواهد داد.

sefidkardan-dandan8

سفید کردن دندان با ذغال سنگ فعال

اگر لکه های زردی روی دندون های خودتون دارید، استفاده از ذغال سنگ فعال میتونه این لکه ها رو از بین ببره. از داروخانه ذغال سنگ فعال با کیفیت تهیه کنید و دو تا سه بار در هفته با این ماده مسواک بزنید. البته این رو باید بگیم که استفاده از ذغال سنگ فعال برای کسانی که لمینت دندون دارن، به هیچ وجه مناسب نیست.

sefidkardan-dandan5

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی