|

برنامه کوچک کردن بینی / میخوای عکسای عید رو پست و استوری کنی اول اینجوری خوشگلش کن

اگر شما فردی هستید که از اندام و یا بینی و شاید هم اندام لاغر و چاق خود ناراضی هستید، پس حتما با این مطلب همراه بشید که قراره همرو فیت کنیم

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- به نظر میاد با اومدن و بولد شدن اینستاگرام دیگه خیلی از آدما تو کل جهان، هستند که از خودشون رضایت کامل ندارند. خب یکی از بینی که داره خوشش نمیاد و دیگری از اندامی که چاق یا لاغره ناراضیه. اون یکی دیگه دلش میخواد موهاش رو به رنگی دیگر در بیاره، اما خب وسعش نمیرسه و فرد دیگر هم دوست داره تا لب هایی پروز تر داشته باشه و بیشتر این امکانات رو فیلتر های اینستاگرامی بهشون میده. اما یه وقت پیش میاد که شما میخواین عکس های دسته جمعی بگیرید و دیگه فیلتری در کار نیست. یا اینکه از بدن خود رضایت ندارید و اینجاست که فیلترای اینستاگرامی هیچ کاری برای شما انجام نمیدن. اما پس چه میشه کرد؟ 

تو این دنیا دیگه اونقدری همه چی پیشرفت کرده که هیچ کاری نشد نداره! شما میتونید خیلی خوشگل و راحت با استفاده از برنامه های روتوش و ویرایش به اونچه که دلتون میخواد برسید، بدون اینکه کسی بفهمه! مگه اینکه افراد در خارج از گوشی موبایل شما رو دیده باشن که خب متوجه مثلا تغییر اندام خواهد شد. اما مثلا کوچیک کردن بینی، اونهم به میزان مناسب و به دور از اغراق، میتونه چیزی باشه که هم دل شما رو راضی کرده و هم دیگران چندان متوجه آن نشده اند! دوست دارید با چند برنامه که کارشون این موارد هستش آشنا بشید؟ پس با ادامه مطلب ما همراه باشید تا بهترین اونها رو بهتون معرفی کنیم.

1- Face Warp – Plastic Surgery

این برنامه به جرات میتوان گفت یکی از بهترین برنامه ها برای کوچیک کردن بینی می باشد. به علاوه اینکه این نرم افزار آسون، در واقع یک جراح زبردست نامرئی میشه که میتونه به شکل خودکار نواقص چهره شما رو تشخیص بده و اونها رو به بهترین شکل ممکن زیبا کنه. ناگفته نمونه که شما میتونید با استفاده از Face Warp نیز تصاویر گروهی رو هم ویرایش کنید و لذت ببرید.

بینی، دهان، چشم ها و هر کجای دیگه ای که در صورت وجود داره رو شما میتونید تنها با یه گزینه “lift” به شکل جداگانه ویرایش کنید و به اونچه که میخواهید برسید. 

برنامه کوچک کردن بینی

2- Pixl – Face Retouch & Blemish Remover Photo Edito

در واقع اونچه که مشخصه اینه که همه ما این تجربه رو داشته ایم که تو عکسی به شکل خوب و کامل نیفتادیم. حتی این میتونه به دلیل زاویه بد عکس باشه، یا خستگی چهره و هر چیز دیگه ای! به هر حال این موضوعات باعث شدن تا ما بیشتر از چهره خود ناراحت باشیم.

برنامه پیکسل این امکان رو به شما میده که در هر عکس زیباتر به نظر برسید چرا که نواقص چهره شما رفع شده و خوشگلی جایگزینشون شده. مهمترین ویژگی این برنامه فتوشاپ هستش. در اینجا چندین ابزار وجود داره که میتونه به بزرگی یا کوچیکی بینی خود بپردازید. به علاوه اینکه پیکسل این قدرت رو به شما میده که چهره خود را تمیز و صاف و یا روشن تر کنید. از طرفی هم اگر دلتون میخواد دندون های خود را سفید تر نشون بدید! 

برنامه کوچک کردن بینی

3- Perfect Me – Body Retouch&Face Editor&Selfie Tune

در واقع در این برنامه شما عملکرد عکاسان حرفه ای رو خواهید دید که با استفاده از اونها تصاویر رو بی نقص می کنند و تغییر میدن. میخواین خالکوبی بر روی بدنتون اضافه یا حذف بشه؟ پس بهتره برید سراغ این برنامه. دیگه نیازی نیست که برید پیش یک جراح پلاستیک، تنها کافیه تا خودتون دست به کار بشید و اون چیزی که از خود در خواب دیده ای رو تو گوشی اعمال کنید. مثلا اینکه عضلانی بشید، و یا اینکه اندامی به شدت ورزشی و تو پر تر پیدا کنید!

در Perfect Me کار صورت و بدن نیز به طور جداگانه انجام خواهد شد. پس کار شما راحته و میتونید پوست صورت خود را صاف کرده ، نقاط آکنه یا سیاه رو هم از بین ببرید. همچنین رنگ پوست رو هم تغییر بدید و ظاهری جدید برای خود بسازید.

برنامه کوچک کردن بینی

4- Facetune2 – Selfie Editor, Beauty & Makeover App

این ویرایشگر آسان، به خوبی میتونه هر چیزی که به عنوان لک و کک روی صورت شما هست رو از بین ببره و چهره ای صاف و یکدست تحویل بده. البته که این رو بدونید شما با استفاده از این روتوش چهره ای عروسکی و غیر طبیعی پیدا نمی کنید، بلکه خیلی طبیعی و مناسب به وظیفه خود عمل میکنه. داشتن صورتی صاف و یا پوستی به رنگ دیگه آرزویی هستش که خیلی از افراد دارن که با کمک از این سبک برنامه ها شدنیه و خیلی راحت میشه از تصویر یک چهره ژورنالی ساخت.

برنامه کوچک کردن بینی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها