|

نکات کلیدی برای انتخاب و خرید بهترین انگشتر طلا / فرم دست و رنگ پوستت رو در نظر بگیر

توی این مقاله نکات کلیدی و مهم برای انتخاب انگشتر طلا رو میخونی تا با توجه به بودجه و سلیقه خودت، بهترین انتخاب رو داشته باشی.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- طلا و جواهرات موضوع بسیار جذاب برای درصد زیادی از خانوم هاست. خرید سرویس طلای جدید یا گردنبند، گوشواره و دستبند تازه مخصوصا حالا که به عید نوروز نزدیک میشیم ذهن خیلی از خانوم ها رو درگیر خودش کرده! و البته انتخاب هر کدوم از اینها اصول و نکات خودش رو داره که باید حتما بدونیم. یکی دیگه از آیتم های جذاب که میشه گفت تنها آیتم زینتی که با وجود حجاب، بیشتر از همه به چشم میاد، انگشتر طلا هست که بسیار هم پر طرفداره. توی این مقاله میخوام نکات کلیدی و مهم برای انتخاب انگشتر طلا رو بهت بگم تا با توجه به بودجه و سلیقه خودت، بهترین انتخاب رو داشته باشی و انگشتر طلایی رو انتخاب کنی که چشم ها رو به خودش خیره کنه. تا پایان همراه من باش...

angoshtar-2

کیفیت طلا رو مدنظر قرار بدید

شاید مهم ترین نکته برای خرید طلا و جواهرات، عیار طلا و کیفیت ساخت اونهاست. انتخاب زیورآلات ساخته شده از طلا از برندهای معروف میتونه خیال شما رو تا حدود زیادی از کیفیت ساخت راحت کنه.

خرید از طلافروشی های قدیمی و با سابقه هم احتمال خرید طلای تقلبی و یا غش دار رو کاهش میده. موقع خرید به علامت های حک شده پشت جواهرات دقت کنید که خلوص و کیفیت طلای به کار رفته رو نشون میدن.

angoshtar-11

انگشتر مناسب با فرم دستان شما

بعد از اینکه از اعتبار طلا فروشی مطمئن شدید، به دنبال انگشتر طلایی باشید که مناسب فرم دستان شما باشه. برای دستان کوچیک و ظریف انگشترهای ظریف و ساده با سنگ ها و نگین های کوچیک مناسب هستن.

angoshtar-3

اگر شما دستان بزرگ و درشتی دارید، به دنبال انگشترهایی باشین که متناسب با دست های شما بزرگ و پهن و با سنگ و نگین های درشت باشن.

angoshtar-5

angoshtar-4

انگشترهای بزرگ در دستان کوچیک و برعکس انگشترهای ظریف در دست های بزرگ و چاق، زیبایی خاصی نخواهد داشت.

انگشت های کوتاه رو چجوری کشیده نشون بدیم؟

انگشتر یا حلقه برای انگشتان کوتاه باید به بلند دیده شدن انگشتان شما کمک کنه. حلقه های باریک و نازک با پهنای کم باعث میشه انگشتان شما بلندتر دیده بشن.

angoshtar-1

نگین های کشیده، انگشت ها رو بلندتر و کشیده تر نشون میده و جالبه بدونید که قرار دادن دو انگشتر در یک انگشت باعث بلندتر به نظر اومدن انگشت های شما میشه.

انگشترهای طلا که نگین ها و سنگ های عمودی و کشیده دارند، به طولانی شدن ظاهر انگشت شما کمک میکنن.

angoshtar-6

مفصل انگشتات بزرگه؟ این مدلا رو دریاب

اگر دستانی دارید که مفصل ها و بندهای درشت و پهن داره، نگران نباشین. با انتخاب درست انگشتر طلا میتونید ظاهر زیباتری به دستهاتون بدید. شما بهتره انگشترهایی رو انتخاب کنین که نگین ها و سنگ های گرد و بزرگ دارن و چشم ها رو به سمت خودشون جلب میکنن.

angoshtar-13

angoshtar-8

انگشتر زرد، سفید یا رزگلد؟

برای اینکه انگشتر طلا روی دست شما جلوه زیباتری داشته باشه، باید سردی و گرمی رنگ پوست خودتون رو در نظر بگیرید. اگه رنگ رگ مچ دست شما آبی یا بنفش باشه، رنگ پوست شما طیف سرد، اگه سبز باشه پوست شما طیف گرم و اگه رنگ رگ رو تشخیص نمیدید، پوست شما طیف خنثی داره.

angoshtar-10

حالا اگر پوست شما طیف گرم داره، بهتره انگشتر طلا رو رنگ زرد یا رزگلد انتخاب کنید. اگر پوست شما طیف سرد داره، انگشتر طلا به رنگ سفید یا رزگلد برای شما مناسب تره و اگه پوست شما طیف خنثی داره، تقریبا محدودیتی برای انتخاب رنگ طلا ندارید.

angoshtar-12

در این مقاله نکات مهم برای انتخاب انگشتر طلا مطرح شد که امیدوارم مورد استفاده شما قرار بگیره. اگر به این موضوعات علاقمند هستی، اینجا میتونی مطلبی در مورد راهنمای انتخاب گوشواره طلا ببینی و بخونی.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها