|

کادو های مناسب برای اولین عید عروس / مادرشوهر جان دست کن تو جیبت گدا بازی در نیار

اگر شما هم خونواده ای هستید که امسال اولین عید عروستونه، پس بدونید که باید بهش هدیه بدین اما نه هر چیزی! این آیتمای خاص میتونه خوشحالش کنه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- هدیه خریدن کلا چیزیه که همه آدما رو خوشحال میکنه و مهر افراد رو هم تو دل همدیگه بیشتر و بیشتر میسازه. هدیه دادن معمولا مناسبت خاصی میخواد که خب افراد یا مطابق با مناسبت هایی که تو تقدیم هستش مثل ولنتاین و روز مادر و تولد و غیره به هم کادو میدن، و یا اینکه مثلا هدیه هایی مثل یلدایی برای عروس و عیدی برای عروس و این جور مواقع کادوهایی تدارک می بینند. 

دختر و پسری که به اصطلاح نامزد هستند و دیگه با خونواده ها در حال رفت و آمدند، معمولا جایگاه ویژه ای هم تو اون خونواده ها دارند و باعث میشه تا خیلی روابط بهتری صورت بگیره و رقم بخوره. البته که برعکسش هم هست و ممکنه با رفتاری نامناسب و یا هدیه ای کم و بیش ناراحتی هایی رخ بده.

نزدیک به عید نوروز هستیم و خیلی از خونواده ها اگر تازه عروس دارند به فکر افتادن چه کنن و چه نکنن که خب در اینجا ما به شما بمب صمیمیت رو پیشنهاد میدیم. منظور همون هدیه دادن هستش! اما حالا چی بدیم بهتره؟ در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا ببینیم چه هدیه هایی میتونه شایسته و مناسب برای اولین عید عروس باشه.

هدیه عید عروس

طلا ملا؛ زیورآلات ارزشمند هدیه بده

واقعیت اینه که عروس شما تنها یک عید رو به عنوان اولین عید وارد خونه شما میشه و تمام! تو سال های بعدی دیگه عروس خانوم عضوی از خونواده شما محسوب میشه و دیگه تازه عروس نیست و شما ها با زیر و زبر هم آشناییت پیدا کرده اید. اینو بدونید که گرفتن یه تیکه طلا در حد بودجه ای که درید خیلی میتونه ارزشمند باشه. اینجوری هم شما به عروستون ارج و قرب دادین و هم ارزش خودتون رو بالا بردین.

هدیه عید عروس

ساعت هم شیکه هم کاربردی

دادن یک ساعت ظریف و دوست داشتنی به هر آدمی نه فقط عروس، میتونه به شدت جذاب باشه. شما مادرشوهر عزیز میتونید یه ساعت خوشگل با رنگ خنثی انتخاب کنید تا عروس خانوم بتونه با هر رنگ و طرح لباسی که دلش خواست ساعتش رو ست کنه و تیپای مختلف بزنه. اگه ست همراه با ساعت دستبند هم بود که دیگه چقدر عالی تر.

هدیه عید عروس

عطر نه تنها جدایی نمیاره، بلکه لاکچری هم هست

یه عطر خوشبو و ترند میتونه هدیه ای مناسب و خوش انرژی باشه! البته که بهتره پیش از خرید و صرف هزینه، ابتدا کمی تا قسمتی از سلیقه او خبر دار باشید تا یه وقت عطر جان رو دستتون نمونه! اگر با دونستن علاقه و سلیقه عروستون تو زمینه رایحه این کار رو انجام بدید بدونید که بدون ذره ای شک حسابی تو دلش جا باز کردین و صد برابر بیشتر ذوق میکنه. اگر عطر مورد نظر شما همراه با لوسیون بدن و بادی اسپلش مخصوص خودش هم باشه که دیگه حسابی سنگ تموم گذاشتین و شما رو باید یه مادرشوهر نمونه خطاب کرد. خب مشخصه که یه هدیه عالی و ویژه، که هر کسی رو از داشتنش خوشحال میکنه.

هدیه عید عروس

گل رز جاودان واسه اونایی که میخواد سوتفاهم نشه

اگر دیگه هیچ ایده ای به ذهنتون نمیاد و یا اینکه به نظرتون اگه هدیه های نام برده باعث میشه که فکر اشتباهی صورت بگیره، خب بهترین کار اینه که برید سراغ خرید گل های نفیس یا رز جاودان. باید بگیم که این موجود طبیعی و دلبر همیشه کار راه بنداز بوده و هست. انتخاب گل رز جاودان اونهم در اشکال نفیس و شکیل، میتونه خیلی باکلاس و زیبا باشه. 

هدیه عید عروس

ست لباس خواب زیبا

باید بگیم که لباس خواب واسه همه چه خانوم و چه آقا لازمه! اگر از جنس خوب، برند مناسب و البته رنگ و مدلی انتخاب کنید که مورد پسند عروس خانوم باشه ، بدونید که خیلی دلبرانه و جذاب خواهد شد. لباس خواب رو به تنهایی هدیه ندین و در واقع لباسی که خوب بسته بندی شده باشه و از طرفی هم ستش کامل باشه و چشم بند و اسپری مخصوص بالش و رختخواب هم داشته باشه که دیگه فوق العادست.

هدیه عید عروس

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها