|

ساندویچ گوشت با سس قارچ و بادمجون کبابی/ یه فست فود جذاب که مزه بی نظیری داره

توی این مقاله طرز تهیه یه ساندویچ جذاب و سس خوشمزه رو یاد میگیری تا در اولین فرصت توی خونه درستش کنی و از طعم و مزه خوب اون شگفت زده بشی.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ساندویچ ها در سراسر دنیا طرفداران خیلی زیادی دارن. شاید بشه گفت ساندویچ محبوب ترین غذای فست فودی توی جهانه و برای خیلی ها که مشغله زیادی دارن، بهترین غذا محسوب میشه. ساندویچ توی ایران هم غذای پر طرفداری به حساب میاد و انواع مختلف زیادی داره. درسته که غذاهایی مثل قرمه سبزی، خورش کرفس، ته چین و... خیلی جذابن ولی خب همیشه خوردنشون آدم رو خسته میکنه و گاهی تنوع لازمه. برای ساندویچ خوردن نیازی نیست حتما بری رستوران، توی این مقاله طرز تهیه یه ساندویچ جذاب و خوشمزه رو بهت یاد میدم تا در اولین فرصت توی خونه درست کنی و از طعم و مزه خوب اون شگفت زده بشی. تا پایان همراه من باش...

sandevichbademjan6

مواد لازم برای تهیه ساندویچ گوشت

گوشت چرخ کرده 300 گرم

پیاز بزرگ یک عدد

جعفری تازه دو قاشق غذاخوری

سیر دو حبه

نمک، فلفل سیاه، فلفل قرمز، پاپریکا و آویشن به اندازه دلخواه

روغن به میزان لازم

sandevichbademjan2

مواد لازم برای سس مخصوص ساندویچ

بادمجان دو عدد

قارچ 300 گرم

کره یک قاشق غذاخوری

خامه دو قاشق غذاخوری

پنیر چدار به میزان دلخواه

نمک و جوز هندی به میزان دلخواه

sandevichbademjan3

طرز تهیه مواد گوشتی ساندویچ

مرحله اول

پیاز رو نگینی خرد می کنیم و داخل ماهیتابه ای که مقداری روغن ریختیم، تفت میدیم. پیاز که سبک شد گوشت چرخ شده رو اضافه کرده و دو سه دقیقه تفت میدیم. نمک و ادویه ها رو اضافه کرده، حرارت رو کم می کنیم و در ماهیتابه رو می ذاریم تا گوشت با آب پیاز بپزه.

مرحله دوم

بعد از ده دقیقه، سیر له شده و جعفری خرد شده رو به گوشت اضافه می کنیم و یک دقیقه بعد شعله رو خاموش می کنیم و ماده گوشتی ما حاضره.

sandevichbademjan1

طرز تهیه سس مخصوص ساندویچ

مرحله اول

بادمجان ها رو کبابی کرده، پوست می گیریم و با پشت کارد له می کنیم و کنار می ذاریم.

مرحله دوم

قارچ ها رو شسته و ورقه ورقه می کنیم. اونها رو داخل ماهیتابه می ریزیم تا آبش کشیده بشه. وقتی آب قارچ خشک شد، کره رو اضافه کرده و تفت میدیم.

مرحله سوم

بادمجان کبابی له شده، خامه، نمک و جوز هندی رو اضافه کرده و در نهایت پنیر چدار رو رنده می کنیم و سس خوشمزه ما حاضره.

sandevichbademjan5

پیچیدن ساندویچ

وسط نان باگت رو باز می کنیم، داخل اون سس قارچ و بادمجان می ریزیم، ورقه های نازک خیارشور می ذاریم و سپس از مایه گوشتی می ریزیم. در صورت تمایل کمی پنیر چدار هم روی ساندویچ رنده می کنیم و نوش جان.

این ساندویچ به خاطر سس مخصوصی که داره طعم و مزه بسیار خوبی داره که مطمئنا خیلی ازش خوشت میاد. درست کردنش هم ساده هست و میتونی خیلی راحت توی خونه درست کنی. اگر به آشپزی علاقمندی اینجا میتونی کلی دستورهای آشپزی عالی ببینی و ازشون استفاده کنی.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها