|

دست و بالت خالیه شدید / از این گل های خوش شانسی نگه دار از جایی که فک نمیکنی پول میاد

در این مقاله چند تا از گل هایی که خوش شانسی میارن رو بهتون معرفی کردیم که میتونید با نگهداری از اون ها برای خودتون جذب ثروت کنید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- داشتن گل و گیاه توی خونه میتونه تاثیر بسیار عالی روی روحیه ی هر فردی داشته باشه چرا که این جذاب های سبز بجز زیبایی از خصوصیات دیگه ای برخوردار هستن که اون ها رو بسیار خاص میکنه مثل گیاهان آپارتمانی برای رفع چشم زخم، البته که شاید بگید چطور همچین چیزی ممکن هست که خب باید بگیم که این گیاهان انرژی های منفی رو جذب و به جای اون انرژی مثبت ساتع میکنن و باعث میشن که نیروهای بد از اطراف محیط شما دور بشن و خب در فنگ شویی روی این موضوع تاکید بسیاری وجود داره به همی دلیل ما هم توصیه میکنیم که در صورتی که احساس خمودگی و بی حالی و خستگی دائم دارید اقدام به نگهداری از این گیاهان کنید.

خب ویژگی های مثبت گیاهان همین جا تموم نمیشه چون یه سری دیگه از اون ها هستن که گل های صلح اسم دارن و باورتون نمیشه که میتونن چه معجزه ای توی روابط شما به پا کنن چون این گیاهان  همونطور که از اسمشون هم پیداست آرامش رو دوست دارن و با انرژی که میفرستن باعث خاتمه پیدا کردن هر بحثی در سریع ترین زمان ممکن میشن پس اگر تو خونتون دعوا و بحث زیاده و اصلا دلیلش رو هم نمیدونید از این گل ها نگه دارید که هم زیبا هستن و هم کمک رسان. حالا بریم به سراغ مقاله ی امروز که درباره ی معرفی گل هایی که خوش شانسی میارن هست برای اونایی که میخوان یه شانس خوب در خونشون رو بزنه و چه خوش شانسی بهتر از رسیدن پول ازغیب! پس با ما همراه باشید.

گل هایی که خوش شانسی میارن

درخت پول یا پاچیرا از گل هایی که خوش شانسی میارن

احتمالا تا به الان چیزهای  زیادی از شانس شنیده باشید و خیلی ها رو اطراف خودتون سراغ داشته باشید که حسابی خوش شانس هستن و خب کیه که بدش بیاد مثل اون ها خوش شانس باشه؟ مسلما هیچ کس ولی خب هر کسی خوش شانسی رو یه جوری معنی میکنه مثلا شاید یکی براش خوش شانسی کنسل شدن امتحانش باشه که اصلا براش نخونده برای یکی هم رد کردن یه تصادف باشه که براش اتفاقی توش نیفتاده و برای یکی هم رسیدن یه پول درشت که بتونه باهاش قرضاشو صاف کنه. 

حالا در فنگ شویی خیلی ها از درخت پاچیرا و یاهمون پول به عنوان درختی که جذب ثروت و خوش شانسی رو با خودش برای صاحبش به همراه میاره یاد میکنن؛ زادگاه این گیاه آمریکای جونبی و مرکزی هست و داستانی که باعث شده که اون رو به اسم گیاه پول بشناسن اینه که یه روزی یه کشاورز فقیر اهل تایوان برای پولدار شدن دعا میکنه و بعدش این گیاه رو پیدا میکنه که خب این رو به فال نیک میگیره و بعدش از پرورش پاچیراها ی مختلف و فروختن اون ها پولدار میشه. این درخت ظاهری بهم بافته شده داره و بهتره که برای خوش شانسی دارای سه یا پنج تا بافته باشه و بهتره ه از چهار دوری کنید و چک کنید که برگ هاش هم پنج تا و یا بیشتر از اون باشه تا خوش شانسی یارتون بشه.

گل هایی که خوش شانسی میارن

سانسوریا از گل هایی که خوش شانسی میارن

یکی دیگه از گیاهانی که در ای لیست اون رو بهتون معرفی میکنیم گیاه کار، زبان مادرشوهر و یا همون سانسوریا هست که احتمالا این روزا در جاهای مختلفی به چشمتون خورده باشه مثل بوتیک ها، داروخونه و... که احتمالا افراد از خاصیت شانس آوری این گیاه مطلع شدن که اینهمه فراگیر شده. اما علاوه بار این موضوع سانسوریا گازهای سمی که توی هوا هستن رو جذب و سموم رو از بین میبره و افراد اطراف خودش رو از انرژی منفی دور نگه میداره.

شما میتونید این گیاه رو حتی به عنوان یه فرد مبتدی هم در پرورش گل و گیاه داشته باشید چون شرایط نگهداری از اون بسیار راحته و اصلا کاری نداره.

گل هایی که خوش شانسی میارن

یشم از گل هایی که خوش شانسی میارن

یکی دیگه از گیاهانی که خوش شانسی میارن رو میشه گیاه یشم دونست که دارای برگ های گرد هست که انگار این برگ ها دریچه ای به سمت موقیت و رفاه هستن. شاید براتون جالب باشه که در بعضی از کشورها به شکل سنتی این گیاه ر و به صاحبان مشاغل هدیه کمیدن تا بلکه براشون برکت و پول به همراه داشته باشه. یشم اندازه ی متوسطی داره و به همین دلیل شما میتونید اون رو در ورودی خونه هم قرار بدید تا از همون نقطه ی شروع که پاتون رو از خونه بیرون میذارید همینطور موفقیت و خوش شانسی به سمتتون روونه بشه.

گل هایی که خوش شانسی میارن

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی