|

چند ایده ساده و کاربردی برای استفاده از کوسن مبل/ حال و هوای خونه رو با هزینه کم عوض کن

توی این مقاله مطالبی در مورد کوسن های مبل میخونی و اگر میخوای حال و هوای تازه ای به خونه بدی و خرج زیادی هم نکنی بهترین انتخاب رو داشته باش…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تو هم قبول داری توی دکوراسیون خونه، جزئیات خیلی مهم هستن و توجه به دکوری های کوچیک هر خونه ای رو منحصربه فرد میکنن؟ درسته که مبلمان شیک، فرش های زیبا، پرده های متناسب با مبل و فرش و... هم خیلی مهم هستن ولی  استفاده از آیتم هایی مثل آینه، گلدون، کوسن، تابلو و... هم نقش زیادی در جذابیت دکوراسیون خونه دارن. توی این مقاله میخوام در مورد کوسن های مبل مطالبی رو بگم که اگر میخوای حال و هوای تازه ای به خونه بدی و خرج زیادی هم نکنی، بهترین انتخاب رو داشته باشی. پس تا پایان همراهم باش...

کوسن های رنگی و حال و هوای تازه در خانه

اگر مبلمانی با رنگ های خنثی مثل طوسی، سفید، کرم و... داری، گذاشتن چند کوسن با رنگ های شاد و شفاف کمک بزرگی به ایجاد حال و هوای تازه توی خونه میکنه. انتخاب رنگ های شاد شجاعت میخواد و کسی که این جسارت رو به خرج بده نتیجه جذابش رو میبینه.

cushions4

استفاده از کوسن های مکرمه و بافت و خز

توی فصول سرد، استفاده از کوسن های با روکش مکرمه، بافتنی و خز برای مبل های راحتی، حال و هوای خاصی به فضای خونه میدن و اون رو گرم تر و دلنشین تر میکنن.

cushions3

میتونی از مکرمه های متنوع و بافت های مختلف متناسب با سلیقه خودت انتخاب کنی. ضمن اینکه کوسن های با جنس خز در رنگ های متنوع توی بازار موجوده. در کنار کوسن های مکرمه و بافت استفاده از شال مبل هماهنگ با رنگ کوسن ها هم انتخاب خوبیه و فضا رو صمیمانه تر میکنه.

cushions1

ایده استفاده از کوسن های طرح دار

کوسن ها در انواع ساده و طرح دار وجود دارن که هرکس با توجه به سلیقه خودش اونها رو انتخاب میکنه. اگر مبلمان ساده و بدون طرح داری، میتونی از کوسن های طرح دار استفاده کنی و فضای خونه رو از سادگی دربیاری.

cushions2

انتخاب کوسن های بزرگ و کوچک

بعضی ها تعداد کوسن های زیاد در اندازه های مختلف رو میپسندن، البته باید گفت که این سبک استفاده از کوسن برای مبل هایی که بزرگ هستن و نشیمن بزرگی دارن مناسبه وگرنه کوسن ها دست و پاگیر میشن و خونه رو شلوغ میکنن.

cushions5

اگر به تعداد کوسن زیاد علاقمندی میتونی چند رنگ هماهنگ با دکوراسیون و مبلمانت رو انتخاب کنی و کوسن ها رو با توجه به رنگها چیدمان کنی.

توجه به جنس پارچه کوسن با توجه به مبل

استفاده از کوسن های نخی، مکرمه، بافتنی و خز برای مبل های راحتی پیشنهاد میشه و کوسن های ساتن و پارچه هایی از این دست برای مبلمان استیل مناسبه. توجه داشته باش که جنس پارچه کوسن با جنس پارچه مبل هات منتاسب باشه و هارمونی قشنگی رو در طرح و رنگ به وجود بیاره.

cushions6

توی این مقاله با چند ایده ساده و کاربردی برای استفاده از کوسن مبل آشنا شدی. امیدوارم به کارت بیاد و از این ایده ها استفاده کنی. اینجا میتونی بقیه مطالب مربوط به دکوراسیون رو ببینی و بخونی.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی