|

گیاهان آپارتمانی با برگ صورتی / خونه رنگ و روح نداره و کسل شده با اینا معجزه کن براش

در این مقاله چند تا از گیاهان با برگ صورتی رو معرفی کردیم که میتونید با نگهداریشون در منزلتون یه زیبایی خاص و منحصر به فرد به وجود بیارید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا میشه توی هر خونه ای حداقل یکی دو گلدون رو دید و مردم به نوعی بسیار علاقمند به نگهداری از گل و گیاه در منزلشون شدن که خب این موضوع میتونه به خاطر فضای مجازی هم باشه چون در این فضا خیلی از بلاگرا اقدام به نگهداری از یه سری از گل و گیاه ها کردن و حتی خیلی از اون ها رو هم معروف کردن مثل برگ انجیری که از محبوب ترین گیاهان آپارتمانی بشمار میاد این روزا و خب این نشون میده که حتی برای گیاهان هم تبلیغ بشه معروف میشن چه برسه به آدم ها! البته که گیاهان خاصیت های زیادی دارن مثل اون دسته از گیاهان مناسب برای تصفیه هوای خانه که میتونن یه هوای تمیز رو در اختیار شما قرار بدن.

اما در این بین خیلی ها براشون زیبایی گل و گیاه هاست که مهمه چون این زیبارویان میتونن در دکور و دیزاین خونه ی شما بی نهایت معجزه کنن و اون رو زیر و رو کنن به طوری که در دکوراسیون مدرن این روزا جایگاه بسیار مهمی هم دارن و امکان نداره که در دکوراسیون های مدرن و شیک و پیکی که این روزا مد شده شما حداقل یکی از گیاهان آپارتمانی لوکس رو نبینید که در خونه و دکور خودنمایی کنه بنابراین ما هم در این راستا تصمیم گرفتیم که چندتا از گیاهان با برگ صورتی رو بهتون معرفی کنیم که میتونید با تهیه ی اون ها حسابی کلاس منزلتون رو بالا ببرید، پس با ما همراه باشید.

گیاهان آپارتمانی با برگ صورتی

آنتوریم از گیاهان آپارتمانی صورتی

یکی از گیاهان آپارتمانی زینتی و صورتی رنگ که میتونه دکور خونه ی شما رو شیک کنه آنتوریوم هست که از بومیان گواتمالاست و در صورت رشد خوب ارتفاعش میتونه بیشتر از سی تا چهل سانتیمتر بشه. این گیاه زیبا رو دارای برگ هایی به رنگ سبز تیره و پهن هست که طول اون ها بیشتر از هجده سانتیمتره. گل های این گیاه دارای نقطه نقطه و دون دون هایی به رنگ های صورتی، قرمز، سفید و یا زرد هستن .و در اواخر فصل بهار یا خیلی ناز کنن در تابستون خودشون رو نشون میدن و موندگاریه اون ها چیزی حدود دو تا سه ماه هست. 

در خصوص شرایط نگهداری این گیاه باید براش مکانی تقریبا سایه به همراه نور ملایم فراهم کنید و در طول تابستون اون رو به هیچ وجه در معرض نور مستقیم خورشید قرار ندید. این گیاه از اونجایی که بومی مناطق استوایی به محیط مرطوب بسیار علاقمنده بنابراین میتونید با اسپری بهش رطوبت بدید. دقت کنید که بین هر دو آبیاری این گیاه خاکش باید خشک باشه.

گیاهان آپارتمانی با برگ صورتی

 فیتونیا آلبیونیس از گیاهان آپارتمانی با برگ صورتی

یکی دیگه از گیاهانی که میشه اون رو در زمره ی گیاهان آپارتمانی با برگ صورتی قرار داد فیتونیا آلبیونیس هستش که از رگه های پرمانندی برخورداره که این رگ ها اون رو در بین گیاهان دیگه بسیار متمایز میکنه. رنگ غالب در برگ های این گیاه سفید هست اما میشه رنگ های دیگه رو هم دید که از بین اون ها صورتی کمرنگی که در برگ های اون دیده میشه بسیار این گیاه رو خاص جلوه میده. در خصوص شرایط نگهداری اون هم باید دقت کنید که خاکش خشک نشه و با اسپری بهش رطوبت برسونید. همچنین این رو هم اضافه کنیم که از اونجایی که این گیاه سایه دوست هست نباید اون رو در معرض نور مستقیم خورشید قرار بدید چون برگ هاش به رنگ قهوه ای تغییر میکنه.

گیاهان آپارتمانی با برگ صورتی

فیلودندرون صورتی از گیاهان آپارتمانی خیره کننده ی رنگی

در صورتی که به رنگبندی این نوع از فیلودندرون نگاه کنید متوجه میشید که بین برگ های های سبز و صورتی این گیاه نظم و هارمونی وجود نداره و رنگ صورتی به صورت پوشیده و یا نقطه نقطه در این گیاه به چشم میاد و یه خوبی که داره این هست که نیازی به نور مستقیم نداره و تقریبا سایه دوست هست که به همین علت میشه اون رو در خونه هایی که نورگیر بدی هم دارن نگه داری کرد و به دکورشون زیبایی بخشید. خاک این گیاه باید خشک و مرطوب باشه یعنی خیس نباشه. در صورتی که بین گیاهان صورتی رنگ به دنبال لوکس ترین و گرون ترین اون ها هستید توصیه ی ما به شما همین نوع از فیلودندرون هست که بهش لقب پرنسس صورتی رو دادن که لازمه هر خانومی توی خونه یه دونه ازش رو داشته باشه.

گیاهان آپارتمانی با برگ صورتی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها