|

یه دختر اسپرت پوش شیک باید تو کمدش این لباسارو داشته باشه؛ اینجوری همه تو کف خوشتیپیتن

اگه یه دختر نوجوون هستی که هنوز از خودت میپرسی «توی زمستون چه تیپی بزنم که قشنگ باشه؟» توی این مقاله بهت میگم بهتره چی بپوشی.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- دیگه این روزا اونقدر دنیای مد وسیع و پر از تنوع و رنگ شده که تو برای انتخاب یه استایل زیبا و چشمگیر، هیچ محدودیتی نداری. اگه یه دختر نوجوون هستی که هنوز از خودت میپرسی «توی زمستون چه تیپی بزنم که قشنگ باشه؟» توی این مقاله همراه من باش تا بهت چند استایل زیبا یاد بدم.

style2

به نظر من نوجوونی وقت اسپرت پوشیدنه! تو برای پوشیدن لباس های رسمی وقت زیادی داری و بهتره تا توی سن هیجان انگیز نوجوونی هستی، لباسای راحت و اسپرت بپوشی!

چند تا بافت راه راه داشته باش

الان زمستونه و وقت پوشیدن بلوزهای بافت گشاد و خوشگله. این روزا طرح راه راه هم برای بافت خیلی ترند شده و میتونی چندتا بلوز بافت با این طرح جذاب و در رنگای دلخواهت داشته باشی و اونا رو به نوبت بپوشی.

style8

style7

پافر و کاپشن رو هم فراموش نکن

چند ساله پافر خیلی بیشتر از قبل مد شده و انصافا هم توی اسپرت کردن استایل خیلی اثرگذاره! میتونی دو تا پافر که رنگشون با بلوز بافت هایی که داری، هماهنگه انتخاب کنی.

style11

کاپشن هم گزینه خوبی برای زدن یه تیپ جذابه. یه کاپشن کوتاه میزان اسپرت بودن استایلت رو بالاتر میبره ولی کاپشن بلند هم میتونه گزینه مناسبی باشه. پافر و کاپشن چرم هم این روزا خیلی ترند شده و میتونی یه تیپ خاص باهاشون بزنی و حسابی به چشم بیای!

style6

یکی دو ساله که شکت هم خیلی مد شده و در طرحای چهارخونه و ساده توی بازار به وفور پیدا میشه. اگه بلوز بافت ساده میپوشی، با یه شکت چهارخونه خوشگل میتونی تکمیلش کنی.

style9

هودی هم که دیگه محبوب خیلی هاست و توی زدن یه تیپ اسپرت کمک زیادی بهت میکنه. روزایی که خیلی سرد نیست به تنهایی و روزای سردتر به همراه یه پافر و یا کاپشن، خیلی جذاب و زیبات میکنه!

style1

با یه شلوار بگ استایلت رو کامل کن

قبول داری شلوار بگ یه حس راحتی و صمیمیت به استایل میده؟ و البته برای نوجوونا خیلی زیباتر و جذابتره؟ حالا که یه بلوز بافت گشاد و خوشگل و یه پافر یا کاپشن کوتاه پوشیدی، وقتشه با یه شلوار جین بگ، استایلت رو کامل کنی!

style14

بوت کوتاه یا بلند؟

میرسیم به بحث جذاب کفش... این روزا مدلای بوت و کفش های اسپرت ته نداره و تو هر سلیقه ای داشته باشی دستت برای انتخاب بازه!

style12

اگه اهل شلوارای گشاد و بگ هستی بهتره یه بوت کوتاه اسپرت انتخاب کنی ولی اگه شلوار جین جذب و اسکینی میپوشی، پیشنهاد هم یه بوت بلنده تا استایلت چشمگیرتر بشه.

style13

اگه نمیدونی بوت مناسب هیکلت رو چجوری انتخاب کنی، این مطلب سایت رو بخون تا بهترین انتخاب رو داشته باشی.

کیف یا کوله؟ مسئله این است!

با این استایلی که تا الان برات توضیح دادم، هم میتونی یه کیف کوچیک اسپرت که بهتره بند پهن داشته باشه، انتخاب کنی هم یه کوله اسپرت که رنگش به بقیه آیتم های تیپت بیاد.

style5

اگه جزو اون دسته از آدما هستی که به تیپ و استایلت اهمیت میدی، بقیه مطالب سایت در زمینه مد و زیبایی رو اینجا بخون...

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها