|

معرفی شکت های ترندی سال ۱۴۰۲

نوبتی هم باشه نوبت معرفی یک مانتو پاییزه جذابِ؛ پاییز امسال با شکت متفاوت تجربه کنید

شکت

معرفی یک مانتو پاییزه جذاب و انواع شکت در شایانیوز؛ جدیدترین مدل های شکت، مانتو شومیزی پشمی، مانتو مخمل سوزن دوزی به همراه عکس و قیمت

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- با توجه به شروع پاییز و سرد شدن هوا اگر هنوز یک شکت را به کمد خود اضافه نکرده اید باید بگوییم که الان دقیقا وقت خرید یک شکت جذاب و در عین حال ترندی برای پاییز 1402 است. حال اگر می خواهید بدانید در ابتدا شکت چیست و یا کدام مدل شکت برای پاییز امسال ترند شده است بهتر است تا انتها این مقاله را مطالعه نمایید. در جواب سوال اول باید بگوییم که اگر دو لباس جاکت یا همان ژاکت را با تیشرت ادغام کنیم، خروجی طرح لباسی است به نام شکت، پیراهنی مردانه و عموما چهارخانه که ضخامت مناسبی برای تحمل سرما در روزهای پاییزی و زمستانی را دارد. البته در میان همگان اینطور مرسوم است که شکت ها برای روزهای نه چندان گرم و سرد اوایل بهار و پاییز کاربرد دارند.

پس از آنجایی که ما دقیقا از نظر زمانی در همین دوره از زمان قرار داریم باید بگوییم که انتخاب یک شکت به عنوان مانتو برای استایل روزمره و کژوال می تواند یک گزینه مناسب محسوب شود. البته فراموش نکنید که نوع ست کردن و استفاده از شکت ها هم در استایل به اندازه انتخاب یک شکت ترندی در چگونه دیده شدن شما تاثیر خواهد داشت. برای مثال شما می توانید شکت ها را به راحتی با توجه به استایل و فرم اندام خود با هر نوع شلوار جین ست کنید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های شکت آشنا شوید.

مدل شکت

مدل شکت

شکت چهارخونه؛ خیالت راحت هرگز دِمُده نمیشه!

اگر بخواهیم یک لباس ترندی را در پاییز نام ببریم که همیشه مده و همیشه برای شما استایلی جذاب و کژوال را به ارمغان می آورد، قطعا شکت چهارخونه به ذهنمان می رسد. این مدل از شکت که به نوعی مانتو شومیزی پاییزه است را برای استایل کژوال می توانید استفاده کنید و مطمئن باشید که انتخاب درستی انجام داده اید. برای تکمیل استایل خود با این مدل از شکت بهتر است به سراغ شلوارهای چهاخونه و پشمی نروید، البته به صورت کلی بهتر است به جز خود شکت بقیه آیتم ها همگی ساده و بدون پترن باشند. زیرا اگر آیتم های دیگر را هم چهارخونه و شلوغ انتخاب نمایید زیبایی شکت خود را از بین خواهید برد.

مدل شکت

مدل شکت

شکت تک رنگ؛ این شما و این ترند جذاب 1402

شاید برایتان جالب باشد که بدانید شکت ترند امسال برخلاف نوع بالایی فاقد پترن و ترکیب رنگی شلوغ است. امسال در تمام فش شوها شاهد شکت های ساده و تک رنگ بوده ایم، به طوری که می توان گفت این مدل از شکت باعث شده اند تا شکت رایج و دوست داشتنی بالا به فراموش سپرده شود. از آنجایی که شکت ترند 1402 ساده و تک رنگ است ست کردن راحت تری نسبت به شکت چهارخونه دارد، پس اصلا جای نگرانی نیست زیرا شما می توانید این شکت ها را از روی هودی و یا بافت های پلیور ظریف تن کنید و با یک شلوار جین یا کتان استایل خود را تکمیل نمایید. البته این نکته را فراموش نکنید که هارمونی رنگ ها در نتیجه تاثیر زیادی خواهند داشت.

مدل شکت

مدل شکت

شکت تلفیقی؛ ترند این روزهای پاییز

یکی دیگر از شکت های ترند و جذاب امسال نوعی است که به صورت تلفیقی طراحی و تولید شده است. برای مثال می توان این نوع را ترکیبی از دو گزینه بالا معرفی کرد. این مدل از شکت دارای قسمتی ساد و قسمتی چهارخونه است، البته با رعایت هارمونی رنگ ها که می توان گفت همین موضوع باعث ایجاد جذابیت و زیبایی در این مدل شده است. فراموش نکنید که ست کردن این مدل هم مانند نمونه بالایی نیازمند آیتم های مکمل ساده است.

مدل شکت

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها