|

بررسی استایل الهه حصاری

الهه حصاری با استایل اسمارت کژوال و جذاب؛ پری خانوووم فسیل مانتو پوشیده تا نوک پاش!

استایل الهه حصاری

الهه حصاری یکی از بازیگران ایرانی است که به تازگی با استایل های جذاب خود مورد توجه همه طرفداران و کاربران شبکه های مجازی قرار گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- الهه حصاری بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران متولد 18 مرداد 1369 در تهران است که در سال 1386 فعالیت هنری خود را آغاز نمود و در رشته زبان و ادبیان انگلیسی فارغ التحصیل شد. او علاقه‌ اش به بازیگری، را به کلاس‌ های بازیگری کشاند و آشنایی با ابراهیم وحیدزاده، کارگردان، خیلی زود او را وارد بازیگری حرفه‌ای در سینما کرد و در اولین فیلمش به نام تاکسی نارنجی در سال 1367 جلوی دوربین رفت. در همان سال در فیلم نطفه شوم به کارگردانی کریم آتشی نیز ایفای نقش کرد و از نمونه آثار او می‌توان به نقش نگار، انتهای خیابان هشتم، ممنوعه، داره صبح میشه، فیلم فسیل، سوفی و دیوانه، ترانه، قلب یخی و کروکودیل اشاره کرد. جالب است که بدانید این بازیگر جوان و با استعداد علاوه بر اینکه در بازی در نقش هایش درخشیده است در انتخاب لباس و استایل نیز بسیار خوش درخشیده است، تا حدی که همه طرفداران او از استایل و لباس هایی که می پوشد به زیبایی یاد می کنند. الهه حصاری در بیشتر مواقع اسمارت کژوال لباس می پوشد و برای انتخاب هایش بسیار با دقت و با احتیاط تصمیم می گیرد.

الهه حصاری حدود هشت سال است نوشابه و نان سفید نخورده است. او همیشه از نان جو و نان های سبوس دار استفاده می کند به طوری که می توان گفت تا حدودی خوش استایلی و زیبایی خود را مدیون این سبک از تغذیه و زندگی است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین استایل های جذاب الهه حصاری آشنا شوید.

استایل الهه حصاری

استایل الهه حصاری

الهه حصاری با پالتو کارگاه گجت در اکران خصوصی فیلم گربه سیاه

همانطور که در قسمت بالاتر اشاره کردیم الهه حصاری یکی از بازیگرانی است که به سبک اسمارت کزوال لباس می پوشد. استایل اسمارت کژوال یک تلفیق پیچیده‌ تر از دو استایل کژوال و نیمه رسمی است و برای موقعیت‌ هایی مانند قرار کاری در کافه و یا گردهمایی با دوستان قدیمی در آخر هفته کاربردی است. استایل الهه حصاری در اکران خصوصی فیلم گربه سیاه به نوعی است که دقیقا می توان گفت یک استایل اسمارت کژوال می باشد. برای مثال کت بلند کلاسیک و بوت های بندی با شلوار جین دقیقا ترکیبی از سبک اسمارت کژوال است. الهه حصاری یک امضای شخصی در استایل خود دارد که آن هم انتخاب مانتوهای بلند و تا نوک پا است. 

استایل الهه حصاری

استایل الهه حصاری

الهه حصاری در اکران خصوصی فیلم کروکودیل مانتو پوشیده تا نوک پاش

یکی از  ویژگی های شاخص استایل الهه حصاری را می توان به ترکیب رنگ های متنوع و زیبا و بلاتکلیفی در انتخاب سبک استایل و انتخاب لباس های متناسب با اندام اشاره کرد. بله همانطور که گفتیم الهه حصاری معمولا در استایل های خود لباس هایی را انتخاب می کند که از سبک کژوال و کلاسیک با هم به صورن همزمان در آن ها استفاده شده باشد. برای مثال او مانتو یا ترنچ کت های بلند می پوشد و آن را با کتونی و شلوارهای اسکینی ست می کند.  فراموش نکنید که الهه حصاری در این استایل بسیار هوشمندانه تمام آیتم های مکمل را به جز کتونی سیاه انتخاب کرده تا از زیبایی مانتو خود نکاهد.

استایل الهه حصاری

استایل الهه حصاری

این بار الهه حصاری با استایل مینیمال در اکران زخم کاری

الهه حصاری استایلی که برای مراسم اکران سریال زخم کاری انتخاب کرده بود شامل یک مانتو مینیمال و کرم، شال سفید، شلوار جین و کتونی های رنگ روشن بود. این استایل در مجموع سبکی کژوال و مینیمال داشت که برای شرکت در مراسمی این چنینی می توان گفت گزینه بسیار مناسبی می باشد. برای انتخاب لباس و داشتن استایل اسمارت کژوال باید حواستان به آیتم‌ های اصلی این استایل باشد. آیتم‌ هایی مانند کفش و کتانی، تیشرت، شلوار، مانتو و شال ساده و اغلب از رنگ‌ های خنثی جز آیتم‌ هایی هستند که جزو پایه های اصلی این استایل می باشند.

استایل الهه حصاری

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل الهه حصاری قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی