|

چی بخورم پوستم برق میوفته؟

پوست سالم و براق می خوای اما نمی دونی چطور بدستش بیاری؟ این هفت خوراکی معجزه می کنن

FOODS TO EAT IF YOU WANT GLOWING SKIN QUICKLY

پوستی سالم و شفاف فقط با محصولات داروخانه ای و آرایشگاهی به دست نمیاد باید یه تکون اساسی به رژیم غذاییت بدی تا تاثیرش رو ببینی و حال کنی.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- محصولات آرایشی و بهداشتی بسیار زیاد و متنوعی در سطح بازار ایران و جهان وجود دارند که ادعا می کنند پوستی زیبا و درخشان را به شما هدیه می دهند، ما ادعا نمی کنیم که این محصولات و شرکت های سازنده همگی دروغ می گویند اما باور کنید که آن ها اساسا درمان هایی موقت هستند و از طرف دیگر به خاطر تمامی مواد شیمیایی ای که درون آن ها به کار رفته ممکن است هر کدام به نوبه خود تاثیرات منفی ای بر پوست شما بگذارند؛ با این تفاسیر راه دستیابی به پوستی زیبا و شاداب چیست؟

راه کار های طبیعی زیادی وجود دارد که اگر شما واقعا به دنبال سلامت و درخشش پوست خود هستید می توانید از آن ها استفاده کنید، از ماسک های طبیعی گرفته تا راهکار های مراقبتی اما جدای از همه این ها باید بدانید که آنچه می خورید و می آشامید تماما بر پوست شما و سلامت و زیبایی آن تاثیر می گذارد، مهم است که به رژیم غذایی خود توجه ویژه ای داشته باشید، حذف برخی از غذا ها می تواند به راحتی به سلامت پوست شما کمک کند از طرفی دیگر اضافه کردن برخی دیگر از مواد غذایی به رژیم غذایی برای سلامت پوست بسیار مفید و مثمر ثمر است. این دست از خوراکی ها می توانند به مبارزه با مشکلات پوستی شما کمک کنند و پوست شما زا تغذیه نمایند و به این ترتیب در به دست آوردن پوستی شفاف و درخشان به شما کمک نمایند.

چی بخورم پوستم برق میوفته؟

با توجه به این مسئله در ادامه ما به شما چند خوراکی ای را معرفی می کنیم که اضافه کردن آن ها به رژیم غذاییتان می تواند در حد و اندازه یک معجره برای پوست شما ظاهر شود.

هفت خوارکی ای که برای سلامت و درخشش پوست توصیه می شود:

1.برای پوست شفاف گوجه فرنگی بخور

گوجه فرنگی حاوی سطح مناسبی از لیکوپن است، ماده ای که باعث تقویت کلاژن های پوست می شود و به این ترتیب به جوان نگه داشتن پوست شما کمک می کند و از طرف دیگر گوجه فرنگی می تواند به پوست شما کمک کند تا با اثر اکسید کننده اشعه UV، که بزرگ ترین دشمن پوست است مبارزه کند.

2.درخشش پوست با چای سبز بدست میاد

چای سبز آنتی اکسیدانی به نام کاتچین است که به کاهش التهاب و کاهش آسیب هایی که در اثر نور خورشید به پوست وارد می شوند کمک می کند. تنها نکته ای که در رابطه با چای سبز باید در نظر داشته باشید این است که نمی توانید در مصرف آن زیاده روی کنید.

چی بخورم پوستم برق میوفته؟

3.پوست سالم می خوای کلم پیچ رو یادت نره

به گزارش شایانیوز، کلم پیچ حاوی سطح مناسبی از ویتامین های E, C, A و K می باشد که همگی برای سلامت پوست بسیار مفید و لازم می باشند.

4.پوست صاف و براق خوراکش بادام است

بادام سرشار از ویتامین E می باشد. ویتامین E یک آنتی اکسیدان عالی و بسیار قوی است که به طور عمده به آسیب های پوستی ناشی از خشکی پوست و جای زخم کمک می کند، همچنین در مبارزه با آفتاب نیز پوست شما را تقویت می کند.

چی بخورم پوستم برق میوفته؟

5.پوست صاف و بدون التهاب با شکلات تلخ بدست میاد

احتمالا بسیاری از شما فکر می کردید که همه انواع شکلات برای پوست بد هستند و می تواند منجر به جوش و آکنه شوند اما این طور نیست. شکلات تلخ سرشار از پروبیوتیک می باشد که می تواند به کاهش التهاب پوستی کمک کند.

6.دنبال درخشش پوستتی توت فرنگی رو دریاب

تمامی انواع توت ها، به ویژه توت فرنگی برای سلامت و زیبایی پوست مفید هستند چراکه سرشار از ویتامین C و آنتی اکسیدان هایی می باشند که از پوست شما در برابر آسیب های مختلف محافظت می کند.

چی بخورم پوستم برق میوفته؟

7.پوست سالم می خوای برو تو کار گریپ فروت

گریپ فروت نیز مانند توت فرنگی حاوی سطح بسیار بالایی از ویتامین C می باشد که به این ترتیب نه تنها می توان از آن به عنوان درمان استفاده کرد بلکه برای حفظ سلامت پوست نیز مفید می باشد. به طور کلی در نظر داشته باشید هر آنچه که سطح بالایی از ویتامین C را در اختیار شما قرار دهد می تواند به سلامت پوستتان کمک کند.

برای زندگی ای بهتر، صفحه زندگی سالم ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی