|

چطور مثل بهرام رادان استایل کنیم؟

استایل بهرام رادان رو بشناسیم؛ جنتلمنی بهرامِ که مینا خانوم رو خوشتیپِ خوشتیپا کرده

بهرام رادان از خوش چهره ترین بازیگران سینمای ایران است اما فقط خوش چهره نیست بلکه خوشتیپ هم هست و برای همینه که یه الگو برای مد به حساب میاد

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- اصولا خانم ها توجه ویژه ای به تیپ و استایل خودشون دارند این به معنای این نیست که آقایون توجهی به ظاهر و نحوه لباس پوشیدن خودشون نشون نمیدن بلکه به این معناست که خانم ها اصولا بیشتر دقت می کنند که فلان بازیگر چطور لباس می پوشه و فلان بلاگر چطوری تیپ میزنه اما آقایون این طور نیستند و اصولا خیلی توجهی به تیپ و استایل سلبریتیها و هنرمند ها ندارند، با این حال باید بگیم که این موضوع خیلی هم اتفاق خوبی نیست، به خاطر این که سلبریتی ها و هنرمند ها نمونه های خوبی از دنیای فشن و استایلینگ هستند که ما می تونیم ازشون الگو برداری کنیم و به کمک کد هایی که در استایلشون وجود داره پوشش خودمون رو ارتقا بدیم.

یکی از سلبریتی های مرد این روزهای سینمای ایران که به خاطر نقش آفرینی اش در سریال جیران و همسر بلگر معروفش خانوم مینا مختاری حسابی سر زبون ها افتاده آقای بهرام خان رادان است بازیگری که مارنامه کاری پر کاری داره و خیلی جاها هم بسیار موفق عمل کرده.

استایل بهرام رادان را بشناسیم

حالا در ادامه می خوایم نگاهی بیاندازیم به تیپ و استایل این هنرمند کشورمون تا ببینیم آیا آقای بازیگر تیپ و استایل درخور توجهی هم داره یا نه.

1.بهرام رادان به دور از حاشیه

فرقی نمی کنه که آقای بهرام آقا برای مراسم خاصی تیپ میزنند یا قراره فقط یه روز معمولی رو سپری کنند در هر حال ایشون خیلی اهل پوشش های حاشیه دار و جنجال برانگیز نیست. معمولا استایل ثابت و ساده ای داره که هم شیکه و هم بهشون احساس راحتی میده، به همین خاطر هم هست که میبینیم ایشون معمولا بلوز های مردونه آستین بلند و یا تیشرت های آستین کوتاه می پوشند، که البته باید بگیم آقای بهرام رادان تو طرح تیشرت هاشون جسارت بیشتری به خرج میدند و گاها با کمی دست و دلبازی استایلشون رو از کلاسیک به اسپرت تغییر میدند.

استایل بهرام رادان را بشناسیم

2.بهرام رادان و پالت رنگی محدود

به گزارش شایانیوز، آقای بهرام رادان علاوه بر اینکه در انتخاب طرح و سبک لباس ساده پوشند در انتخاب رنگ های پوششون هم خیلی تنوعی به خرج نمیدند و غالبا با یک پالت رنگی ساده و خنثی اما کلاسیک حضور پیدا می کنند. با این حال هر از گاهی هم برای تنوع رنگ های ملیح و جذابی رو به پوششون اضافه می کنند تا نشون بدند که با رنگ ها قهر نیستند و به چهره جذابشون هر رنگی میاد.

استایل بهرام رادان را بشناسیم

3.بهرام رادان کلاسیک پوش

به طور کلی با نگاه به استایل بهرام رادان مخصوصا در مراسم و جشنواره های مهم خیلی سریع متوجه میشیم که ایشون برای استایل خودشون یه ساختار حساب شده دارند که خیلی هم بهش پایبندند و این ساختار همون کلاسیک پوشی است. بله بهرام رادان به طور معمول با ظاهری کلاسیک و کت شلوار های رسمی و خوش دوخت در جوامع حضور پیدا می کنه که همون طور که قبل تر هم اشاره کردیم غالبا با یک پالت رنگی محدود متشکل از رنگ های خنثی، استایل شده.

استایل بهرام رادان را بشناسیم

4.بهرام رادان عاشق کلاه و عینک

احتمالا خیلی از سلبریتی ها رو تا به حال دیدید که هر از گاهی برای این که با تیپ و استایلی متفاوت و چشمگیر حاظر بشند میرند سراغ آیتم هایی مثل کلاه و یا عینک آفتابی یا رنگی، اما برای بهرام رادان این طور نیست، در واقع کلاه و عینک آفتابی برای این بازیگر محبوب کشورمون جزو علایق محسوب میشه و برای همین هم به وفور از اون ها در استایل خودش استفاده می کنه به خصوص عینک آفتابی.

استایل بهرام رادان را بشناسیم

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایلبهرام رادان قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها