|

اصول شیک پوشی

تابستون خودتُ تو این تیپای رنگی پَنگی جا کن؛ این رنگای شیکول واسه مانتو عالین

مانتو

اگه دلتون یه استایل جذاااب و خوشگلِ رنگی میخواد تابستون فصل مناسبیه واسه پوشیدن مانتوهای رنگی پنگی و ساختن یه تیپ شیکول.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- انتخاب رنگ لباس یکی از سخت ترین کارها است چرا که اولا باید رنگی رو انتخاب کنید که بهتون می یاد ثانیا باید رنگ هایی رو که با اون رنگ هارمونی دارنُ بشناسید تا بتونید یه استایل جذاب برای خودتون بسازید. از بین انواع لباس هایی که برای بیرون می پوشیم مانتو از همه مهم تره چون بیشتر توی دیدِ بنابراین باید حواستون به رنگ و مدلش باشه و بقیه آیتم های پوششتون اعم از شلوار، کیف، کفش و شال یا روسری متناسب باهاش انتخاب کنید.

توی این مطلب میخوایم یه سری از رنگ های پرطرفدار واسه تابستون بهتون معرفی کنیم اگه دوست دارید این رنگ رو بشناسید در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

index (1)

با سرخابی یه تیپ رنگی پنگی بساز

اگر از طرفداران رنگ‌ سرخابی هستید قطعاً بهار و تابستون بهترین فصل برای پوشیدن این رنگ فوق‌العاده جذابِ تا میون رنگارنگی طبیعت حسابی بدرخشید و به چشم بیاین. اما سوال مهم اینجاست که آیا میدونید رنگ سرخابی رو چطور باید ست کنید و چطور میتونید توی پوششتون از این رنگ استفاده کنید، تا بین این همه زیبایی مثل یک گل بدرخشید؟!

سرخابی رنگ تند و تیزیه پس برای اینکه تعادل توی استایلتون برقرار شه میتونید اون با رنگ های خنثی مثل سفید و کرم ترکیب کنید. این دو تا رنگ در کنار هم تندی سرخابی رو به خوبی میگیرن و در نهایت یه ترکیب رنگ زیبا براتون میسازن. سرخابی در کنار مشکی و طوسی هم بسیار جذاب میشه.

سرخابی

سبز زمردی جون میده واسه استایل رنگی پنگی

سبز زمردی یه رنگ خوشگل و جذابِ که این روزا حسابی ترند شده. این رنگُ میتونید با انواع دیگه سبز، از جمله سبز زیتونی و سبز یشمی ست کنید. اما رنگ‌های نارنجی و زرد ملایم هم رنگ‌های بسیار خوبی برای ست شدن با زمردی هستند. سفید یکی دیگه از رنگ‌هایی است که شکوه و زیبایی فوق‌العاده‌ای در کنار سبز زمردی ایجاد می‌کنه.

سبز+زمردی

تیپ رنگی پنگی با آبی 

آبی یکی از محبوب‌ترین رنگ‌ها بین مردم جهانِ. این رنگ نماد آرامشِ که مردم از طیف‌های مختلفِ آن در لباس و پوشششون زیاد استفاده می‌کنند. یک مانتو آبی با سایه های خودش مثل آبی فیروزه ای، آبی آسمانی و سرمه ای به خوبی ست میشه. البته استفاده از این ترکیب ها در استایل میتونه ساده ترین انتخاب باشه. به طور کلی آبی میتونه با سایه های خودش و با رنگ هایی مثل قرمز، زرد، بنفش، سبز، نارنجی، سرخابی و یاسی و همچنین رنگ های خنثی به خوبی ست بشه. 

آبی روشن

بریم با صورتی روشن یه تیپ رنگی پنگی داشته باشیم

صورتی یه رنگ خوشگل و جذابِ که از ترکیب قرمز و سفید درست میشه و طیف رنگی متنوعی داره که شامل صورتی کمرنگ و صورتی پررنگ، گلبهی و… میشه. این رنگ حس نشاط، سرزندگیه و آرامش تداعی میکنه. هر چی رنگ صورتی به روشنی بره احساس آرامش و ملایمت بیشتری داره و هر چی به تیرگی بره، رنگی پر جنب و جوش و شاد میشه. تابستون بهترین زمان واسه پوشیدن طیف های روشنِ صورتیه. صورتی روشن در کنار طوسی و سفید یه ترکیب جذاب براتون میسازه.

اصول+ست+کردن+با+زنگ+صورتی

با زرد رنگی پنگی تیپ بزن

زرد یه رنگ شاد و خوشگل که خیلیا با اینکه دوسِش دارن اما از پوشیدنش میترسن چون نمیدونن با چه رنگ هایی سِتش کنن. اگه یه لباس زرد دارید که مدت هاست توی کمدتون داره خاک میخوره و نمیدونید با چه رنگی ستش کنید بیاین تا یه ترکیب رنگی جذاب و آسون بهتون معرفی کنیم. از ترکیب زرد با مشکی غافل نشید این دو رنگ در کنار هم یه ترکیب فوق العاده جذاب براتون میسازن. اگه خواستید رنگ سومی رو به این ست اضافه کنید سفید گزینه مناسبی است. 

زرد

 

یه استایل رنگی پنگی جذاب با یاسی

یاسی به بنفش روشن گفته میشه که  از ترکیب رنگ های آبی، قرمز و سفید درست میشه. ترکیب دو رنگ قرمز و آبی رنگ بنفش می سازه و اضافه کردن سفید به این ترکیب باعث روشن شدن بنفش و ساخت رنگ یاسی میشه. اگه جزء کسایی هستید که به بنفش علاقه دارید توی تابستون بهتره به جاش سراغ یاسی برید و یه آیتم سفید هم بزنید تنگِش و یه استایل خیلی خوشگل برای خودتون بسازید.

مانتوی یاسی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی