|

از چه رنگی برای اتاق نشیمن باید اجتناب کرد؟

اگه دنبال خونه خاصی رنگ ها رو یادت نره؛ ولی هر رنگی هم مناسب دکور کردن نیستااا

افرادی که به دنبال چیدمان خاص و منحصر به فردند قطعا از دیوارهای رنگی استقبال می کنند اما برخی از رنگ ها برای فضای اتاق نشیمن مناسب نیستند .

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- اتاق نشیمن یکی از مهمترین فضاهای هر خانه ایست به این ترتیب دکوراسیون و چیدمان آن هم نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و انتخاب های درست مانند مدل فرش، رنگ مبل و همچنین رنگ دیوار ها همگی می تونند در زیباتر شدن خانه شما نقش داشته باشند.

اما مسئله اینجاست که همه چیز به زیبایی نیست، ما زمان زیادی رو در اتاق نشیمن خانه خودمون صرف می کنیم بنابراین باید آیتم ها رو به نحوی انتخاب کنیم و اتاق رو جوری بچینیم که علاوه بر زیبایی آرامش و راحتی رو هم برای ما به همراه داشته باشه.

از چه رنگی برای اتاق نشیمن باید اجتناب کرد؟

یکی از مهمترین و تاثیر گذار ترین آیتم ها رنگ دیوار هاست، امروزه افرادی که به دنبال چیدمان یک خانه خاص و منحصر به فردند قطعا از دیوارهای رنگی استقبال می کنند اما برخی از این رنگ هایی که به تازگی ترند هم شده اند برای فضای اتاق نشیمن مناسب نیستند و ممکن است پس از گذشت مدت کوتاهی شما را دلزده کنند. در ادامه چند رنگی را کارشناسان طراحی و دکوراسیون داخلی پیشنهاد کرده اند باید از استفاده آن ها در اتاق نشیمن اجتناب کرد با شما به اشتراک می گذاریم.

1.قهوه ای

به گزارش شایانیوز، وقتی صحبت از رنگ های کم ریسک و مطمئن به میان می آید قطعا یکی از گزینه هایی که در ذهن شما شکل میگیره قهوه ایست، اما مسئله ای که باید بهش توجه داشته باشید اینه که این موضوع در رابطه با رنگ دیوار ها صدق نمی کنه، یعنی اگر چه انتخاب یک مبل قهوه ای رنگ، فضایی کلاسیک و مطمئن داره اما برای دیوارها این طور نیست به خاطر این که می تونه فضای اتاق نشیمن شما رو سنگین و کدر کنه و بعد از گذشت مدت کوتاهی دل شما رو بزنه.

از چه رنگی برای اتاق نشیمن باید اجتناب کرد؟

2.صورتی چرک

این روز ها صورتی یک از رنگ های ترند به حساب می آید و به همین ترتیب هم اگر به مجله های دکوراسیون و طراحی نگاهی بیاندازید قطعا نمونه ایده هایی از طراحی اتاق نشیمن با رنگ صورتی چرک خواهید دید اما باور کنید که این رنگ برای فضای اصلی ترین سالن خانه شما یک انتخاب نادرست است برای اینکه صورتی چرک فضایی بسیار زنانه رو ایجاد می کنه و به این ترتیب در دراز می تونه برای شما ناراحت کننده باشه. شما می تونید از این رنگ در دیگر آیتم های خانه خود البته آن هم با دقت استفاده کنید تا هم از مزیت ها و زیبایی این رنگ بهره ببرید و هم فضای خونتون رو به یک جنسیت خاص اختصاص ندهید.

از چه رنگی برای اتاق نشیمن باید اجتناب کرد؟

3.مشکی

مشکی مطمئنا رنگی است که می تواند فضای خانه ی شما را شیک، خاص و لوکس کند اما مشکی از آن دست رنگ هایی است که باید خیلی در استفاده از آن مراقب باشید چرا که اگر فضای لازم را برای این رنگ تیره نداشته باشید و در استفاده از آن زیاده روی کنید باعث می شود که خانه شما تاریک، کدر و کسل کننده شود به علاوه می تواند تاثیرات منفی ای هم بر روی روحیه ی شما بگذارد و برای مثال باعث دلمردگی شود. به این ترتیب اگر می خواهید از رنگ مشکی استفاده کنید باید هم از لحاظ فضا و هم از لحاظ نور خانه ی شما به ویژه اتاق نشیمنتان ظرفیت کافی را داشته باشد.

از چه رنگی برای اتاق نشیمن باید اجتناب کرد؟

4.سبز کدر (سبز مریم گلی)

سبز درست مانند صورتی چرک یکی از ترندهای طراحی و دکوراسیون به حساب می آید اما از لحاظ تاثیر و افزایش جذابیت بصری هم مانند صورتی عمل می کنه؛ به این ترتیب خلاصه کلام این است که انتخاب مناسبی نیست. این رنگ به ویژه بر روی دیوار ها باعث می شود که فضای خانه شما کدر و کثیف به نظر برسد به همین خاطر هم خیلی زود شما رو کلافه خواهد کرد.

از چه رنگی برای اتاق نشیمن باید اجتناب کرد؟

5.زرد

قطعا یکی از جذاب ترین رنگ هایی که می توان استفاده کرد زرد است اما تا چه اندازه؟ چندین کوسن زرد رنگ یا یک کاناپه راحتی زرد رنگ قطعا می تواند گزینه ی خوبی برای یک چیدمان خاص و متفاوت باشد اما دیوار های زرد رنگ واقعا انتخاب خوبی نیستند. این رنگ می تواند بیش از اندازه باعث برانگیخته شدن احساسات شما بشود بنابراین برای اتاق نشیمنی که قرار است شما زمان زیادی را در آن سپری کنید و به دنبال استراحت کردن و آرامش هستید قطعا یک نه بزرگ می باشد.

از چه رنگی برای اتاق نشیمن باید اجتناب کرد؟

به نظر شما کاربران شایانیوز، از چه رنگ های دیگه ای برای رنگ دیوارهای اتاق نشیمن باید اجتناب کرد؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها