|

این 4 تمرین برای رفع چروک پوست معجزه می کند؛ حتماً امتحان کنید!

شل شدن پوست را باید نشانه‌ای پیری دانست. اما تمرینات یوگا کمک می‌کند تا این روند متوقف و یا حداقل به تعویق بیافتد. بیایید این تمرینات را بش…

لینک کوتاه کپی شد

شل شدن پوست صورت یکی از بدترین اتفاقاتی‌ست که مردان و زنان به دلایل مختلف تجربه‌اش می‌کنند. در واقع این اتفاق به واسطه از دست رفتن کلاژن و الاستیسه رخ می‌دهد و ورزش میتواند تا میزان زیادی از چروک صورت جلوگیری کند.

در ادامه ورزش‌ها و تمریناتی را میگوییم که در نتیجه پوست صورت شما را سفت کرده و شما را از شر چین و چروک صورت خلاص می‌کند. این تمرینات جزء تمرینات یوگا به حساب می‌ایند و برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید آنها را طبق یک برنامه روتین پیش ببرید.

تمرین اول: ورزش پیشانی

این کار چین و چروک‌ها و خطوط ریز پیشانی را کاهش می‌دهد. برای انجام این ورزش باید دو طرف پیشانی خود را نزدیک شقیقه‌ها بگذارید و انگشتتان را از هم باز کنید و انگشت شست خود را پشت سر خود، نزدیک پیشانی پایین‌تر از خط رویش مو قرار دهید. ابروها را تا جایی که ممکن است بالا ببرید. این موقعیت را برای پنج ثانیه نگه دارید و پنج بار تکرار کنید.

ورزش-گونه

تمرین دوم: ورزش گونه

مستقیم به جلو نگاه کرده و انگشت سبابه را در وسط استخوان گونه بگذارید. سپس محکم بر روی پوست فشار دهید و با استفاده از سایر انگشتان یک دایره فرضی کوچک را به وجود آورید.

تمرین سوم: ورزش لب ها

لب‌ها را به شکل دایره (O) مانند درآورید و لب‌ها را به سمت عقب ببرید تا به این ترتیب لبخند عریضی داشته باشید. ابرو و چشم‌هایتان را عمیق کنید. این تمرین تقریبا همان تاثیر را به عنوان بالا بردن ابروها دارد.

ورزش-لب-ها

تمرین چهارم: تمرین چشم ها

انگشت سبابه را در زیر چشم قرار دهید. سپس انگشت را به سمت بینی فشار دهید. دندان‌ها را مخفی کرده و دهان را مقداری باز کنید. و در حالی که پلک شما به سمت بالا تکان می‌خورد و میلرزد، 30 دقیقه به سقف نگاه کنید.

زمان انجام تمرینات

برای اینکه بهترین نتیجه را از این تمرینات دریافت کنید؛ باید آن را شش تا هفت روز در هفته و تقریبا طی یک بازه زمانی 30 دقیقه‌ای انجام دهید. شاید فکر کنید که این زمان یکم طولانی‌ست. اما مطمئن باشید تکرار این تمرینات شما را به نتایج قابل توجهی میرساند. این ورزش‌های یوگا کاملا رایگان بوده و به جوان و سالم ماندن صورتتان کمک میکند.

نتیجه چه زمانی بدست می ‌آید؟

اولین نتایج این تمرینات معمولا طی دو هفته تمرین مستمر آغاز شده و تا چندین ماه هم ادامه دارد. درواقع با این تمرینات میتوانید اثرات شروع میانسالی را به تعویق بیاندازید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی