|

انواع روش های کاشت ناخن

کدوم روش کاشت ناخن بهتره؛ بیاین تا بهتون بگیم!

امروزه در دنیای پیشرفته ای زندگی میکنیم؛ پس خیلی دور از انتظار نیست بخوایم روش های مختلفی برای کاشت ناخن داشته باشیم. بیاین تا بهتون بگم.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز-دلایل مختلفی وجود داره که باعث میشه خانم ها به سراغ کاشت ناخن برن. این دلایل میتونه علاقه به زیبایی، مشکلات ناخن و حتی پوشوندن ناخن هایی که از زیبایی خاصی برخوردار نیست. هیچ مهم نیست که انگیزه شما برای کاشت ناخن چیه؛ اما از واقعیت‌های کاشت ناخن خبر دارید؟

انواع کاشت ناخن

امروزه در دنیای پیشرفته ای زندگی میکنیم؛ پس خیلی دور از انتظار نیست بخوایم روش های مختلفی برای کاشت ناخن داشته باشیم. بیاین تا بهتون بگم:

*کاشت پودری

کاشت پودری یکی از پرطرفدارترین روش های کاشت ناخن هستش که در کاشت اول از یک تیپ یا ناخن مصنوعی در نیمه ناخن استفاده می شود. به این ترتیب اندازه دلخواه ناخن بدست می آید. روی ناخن نیز از مواد ضد قارچ بکار میبرند تا از بروز هرگونه مشکل جلوگیری شود. سپس از پودر کاشت که همان مواد دندانپزشکی‌ست روی ناخن میزنند و با سوهان برقی آن را شکل می دهند. در حال حاضر کاشت پودری بهترین نوع کاشت ناخن به حساب می آید.

کاشت-پودری

*کاشت قالب

در این روش از کاشت ناخن همانطور که از اسمش پیداست؛ از ناخن مصنوعی استفاده میکنند، روی آن ضد قارچ میزنند و بعد قالب را فشار می دهند تا مواد روی ناخن خشک شود و پس از مدتی آن را برمیدارند. این روش کاشت هیچ نیازی به سوهان کشی و حتی چسب ناخن ندارد. در حال حاضر این روش یکی از راحت ترین نوع کاشت و در عین بی کیفیت ترین آن می باشد.

این روش به دلیل اینکه هیچ نیازی به سوهان کشی ندارد؛ پس از مدتی کوتاه ناخن هوا گرفته و همین مسئله عاملی می شود برای بروز قارچ. حواستان باشد در این روش از کاشت ناخن ها باید در کمترین حالت از تماس با آب باشند.

کاشت-ژل

*کاشت ژل

مواد ژل اکثرا به صورت آماده در بازار موجود بوده و افراد آن را خریداری می کنند. در ابتدا ضد قارچ را بر روی ناخن میزنند و پس از آن مواد را  بر روی ناخن میگذارند و دستگاه یووی را بر روی آن قرار می دهند تا مواد خشک شود. این نوع کاشت شباهت زیادی به کاشت پودری دارد و تنها مواد بکار رفته در آنهاست که تفاوت ها را رقم میزند. اما با این حال هر کدام مزیت هایی را دارند که افراد با توجه به سلیقه خود میتوانند به سراغ بهره‌گیری از آن بروند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها