|

(ویدئو) تزئین آسون سالاد با گل هویج و خیار؛ جون میده واسه خوشگل تر کردن سالاد فصل

توی این مطلب بهتون میگیم که چجوری با هویج و خیار یه گل خوشگل درست کنید و یه تزئین حرفه ای و آسون واسه سالاد ها داشته باشبد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سالاد ها انواع مختلفی دارند که شامل سالاد شیرازی، سالاد فصل، سالاد الویه، سالاد پاستا، سالاد ماکارونی، سالاد اندونزیایی، سالاد تن ماهی و ... میشه. بعضی از سالاد ها مثل سالاد شیرازی و سالاد فصل در کنار غذای اصلی سرو میشه البته اگه قصد لاغری داشته باشید میتونید سالاد فصل رو با اضافه کردن پروتئین هایی مثل مرغ به عنوان وعده اصلی هم سرو کنید. بقیه سالاد ها چون حاوی انواع پروتئین ها، نشاسته و مواد مغذی زیادی هستند معمولا به عنوان وعده اصلی سرو می شوند البته برای مهمانی ها معمولا به عنوان پیش غذا مورد استفاده قرار می گیرند.

سالاد ها در کنار تمام خاصیت هایی که دارن به زیبایی سفره شما هم کمک میکنند و در کنار خوشمزه های دیگه حسابی سفره تون رو رنگین میکنند. به گزارش شایانیوز برای تزیین سالاد روش های مختلفی وجود دارد و شما می توانید سبزیجاتتون رو به شکل های مختلف برش بزنید و اینجوری سالادتون رو جذاب و شیک کنید.

توی این مطلب یه تزئین خیلی ساده و آسون برای سالاد فصل و سالاد شیرازی بهتون یاد میدیم. پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

tazeen-salad-fasl-4

salad-kaho-fasl-photokade-com-40

salad4-dressing3-season3

اگر دوست دارید آشپزی های ما رو دنبال کنید به صفحه آشپزی شایانیوز سر بزنید.

نویسنده: پرستو شیرمحمدی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها