|

خبری خوشحال کننده؛ وعده ای ویژه برای افزایش حقوق بازنشستگان!

وعده ویژه مجلس درباره افزایش حقوق بازنشستگان!

لینک کوتاه کپی شد

حسن زنگنه سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه ، با اشاره به تعیین تکلیف موضوع «متناسب سازی حقوق بازنشستگان» در کمیسیون تلفیق گفت: کمیسیون تلفیق و دولت همچنان در حال تلاش برای رسیدن به راهکاری مناسب در زمینه متناسب سازی حقوق بازنشستگان هستند.

وی افزود: پیشنهاداتی در این بخش از سوی کمیسیون تلفیق به دولت ارائه شد و روی همین ایده با دولت کارها ادامه یافت. از این رو الحمدالله روی این ایده و با یک تغییرات جزئی، به یک جمع‌بندی اولیه دست پیدا کردیم.

سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه تصریح کرد: دولت با کلیات متناسب سازی حقوق بازنشستگان در طول برنامه و براساس فرمولی که از سوی کمیسیون تلفیق ارائه داده، موافق است.

وی با بیان اینکه در این الگو تلاش داریم تا درصدی حقوق بازنشستگان را افزایش دهیم، تاکید کرد: به واقع تلاش داریم به میزانی که بازنشستگان عزیز مد نظرشان است و اختلاف ایجاد شده، برسیم. البته این حقوق شبیه شاغلین نمی‌شود چرا که بالاخره بازنشسته عزیز ما دیگر سر کار نمی‌رود و اما شاغل ما باید هزینه‌های جانبی اشتغال خود را پرداخت کند.

از طرفی عضو کمیسیون تلفیق بودجه عنوان کرد: پیشنهادهای مختلفی درخصوص نحوه اجرا و اعمال این موضوع مطرح شد که در نهایت مقرر شد جلسات دیگری تشکیل شود تا یک تصمیم نهایی پیرامون هم‌ترازی حقوق بازنشستگان و شاغلان اتخاذ شود. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها