|

چرا ما به نماینده خرید در کشور چین نیاز داریم؟ (راهنمای کامل خرید از سایت های چینی)

امروزه تقریبا تمام مردم سطح دنیا این را می دانند که چین بیشتر کالا و محصولات در سطح جهان را تولید می کند

لینک کوتاه کپی شد

در این مقاله از گروه تجاری ققنوس به اهمیت همکاری با نماینده خرید در کشور چین و دلیل انتخاب گروه تجاری ققنوس به عنوان نماینده خرید اشاره می کنیم.

اول از همه باید به این نکته اشاره کنیم که امروزه تقریبا تمام مردم سطح دنیا این را می دانند که چین بیشتر کالا و محصولات در سطح جهان را تولید می کند و از هر 10 نوع کالایی که در سوپر مارکت ها و مغازه ها به چشم می خورد، تعداد نه تای آن برچسب “ساخت چین” را دارد.

به طور مثال، فرض کنید که به شهر دیگری سفر می کنید و به راهنمای سفر بومی همان منطقه نیاز دارید. از آن جایی که راهنمای تور می تواند مسیرهای اصلی را به شما نشان دهد، در هزینه تان صرفه جویی خواهد شد. بنابراین، صرفه جویی در زمان یکی از مزایای راهنماهای بومی به شمار می رود.

فرقی ندارد که قصد خرید چه کالایی را دارید، نماینده خرید می تواند آن را با قیمت ارزان تری در مقایسه با شما خریداری کند؛ حتی گاهی اوقات دو برابر ارزان تر از شما کالا را خریداری می کند. دقیقا به همین دلیل است که ما به نماینده خرید در کشور چین نیاز داریم.

لطفا اول به این چند سئوال جواب دهید:

  1. آیا از این که کارخانه تان ناگهان ناپدید شود و کسی اسم آن را به زبان نیاورد، نگران هستید؟
  2. تا به امروز از شرکت خود دیدن نکرده اید. جرئت ثبت سفارش و خرید از آن را دارید؟
  3. تا به امروز کالاهای تولید شده خودتان را ندیده اید، جرئت می کنید که بابت آن ها پول خرج کنید؟

مدیریت یک کسب و کار و شرکت تجاری کار بسیار پر ریسکی است اما نمایندگان خرید در چین می توانند خطرات موجود را برای تان کاهش دهند.

مرحله اول: کالاهای وارداتی مورد نظر را انتخاب کنید

اولین مرحله ای که برای واردات کالا از چین باید طی کنید، در حقیقت به خود کشور چین مربوط نمی شود. اولین و مهم ترین مرحله ای که باید از آن رد شوید این است که ببینید کالای مورد نظر خودتان را می توانید در بازار بومی محل اقامت تان به فروش برسانید یا خیر. باید بازار هدف را به طور کامل و گسترده مورد بررسی قرار داده و ببینید که محصولی که قصد واردات آن را دارید، اول از همه می تواند در بازار نفوذ کند یا خیر {به عبارتی جا باز کند}.

به محض این که بازار تقاضا یا وجود یک گپ و کاستی در تقاضا را شناسایی کردید، قدم بعد، بررسی و جستجو پیشنهاد و گزینه هایی است که فروشندگان بومی پیشنهاد می کنند. باید از انواع مختلف یک محصول اطلاع پیدا کنید.

مرحله دوم واردات کالا: کالای انتخاب شده را پیدا کنید

پس از این که کالای مورد نظر خود را با توجه به بازار هدف شناسایی و انتخاب کردید، نوبت آن است که در بازار چین گشتی بزنید و یک فروشنده یا تامین کننده مناسب برای خود پیدا کنید. شما در حال حاضر از اطلاعات پایه ای و اصولی کسب و کار اطلاع دارید و با توجه به این آمادگی، بهتر می توانید با فروشندگان و سازندگان چینی رو درد رو شوید.

باید زمان زیادی را صرف جستجو و پیدا کردن فروشنده مورد نظرتان کنید. اگر لازم باشد که یک ماه تمام را در چین بگردید تا فروشنده مورد نظرتان را پیدا کنید، قطعا باید این کار را انجام دهید. مسلما پس از این که بازارهای جدید با انواع متنوع از کالای مورد نظرتان را کشف کردید، هزینه این سفر و تمام سفرهای آینده به جیب تان بر خواهد گشت.

اولین و بهترین کاری که می توانید انجام دهید، پیدا کردن شعبه هایی از فروشندگان چینی است که در کشورتان حضور دارند. به طور مثال، اگر در کشور ایالات متحده آمریکا زندگی می کنید، نماینده هایی از کمپانی های چینی در تمام مراکز مهم شهری مانند نیویورک، میامی، واشنگتن یا لس آنجلس حضور دارند.

توصیه می کنیم که با آن ها ملاقات کرده و کاتالوگ محصولات شان را بررسی کنید. اصرار کنید که می خواهید با مسئول اداره اصلی این شرکت در چین صحبت کنید. اولین هدف پیش روی تان این است که با تامین کننده اصلی و مورد نظرتان صحبت کنید و فقط به صحبت کردن با فروشنده ای که در ازای دریافت یک حق کمیسیون حاشیه ای آن جا فعالیت می کند، قانع نشوید.

برای این که بتوانید با تامین کننده اصلی صحبت کنید باید دلایل قانونی و منطقی داشته باشید؛ به طور مثال، می خواهید درباره خصوصیت های فنی کالا با تامین کننده صحبت کرده یا این که فقط می خواهید منتظر مانده و منابع اصلی تامین محصولات را ببینید.

همزمان با پیشرفت تکنولوژی بهترین دوست فعلی تان همان موتور جستجوگر گوگل است. به کمک بازارهای آنلاین مانند علی بابا و آمازون می توانید تنها با یک کلیک به تمام دنیا دسترسی پیدا کنید. می توانید از طریق این دو پلتفرم یا پلتفرم های آنلاین مرتبط دیگر به آخرین اطلاعات مرتبط با محصول مورد نظرتان دست پیدا کرده و حتی در این بین فرصت های بی نظیری پیش روی تان قرار می گیرد که اصلا فکرش را نمی کردید.

خرید افراد بومی کشور چین چه مزایایی دارد؟

زمانی که فرد بومی برای خرید کالا اقدام می کند، در واقع با مزیت هایی نیز برخوردار می شود، از جمله موارد زیر:

  • کمک به صرفه جویی در هزینه ها
  • صرفه جویی در زمان
  • کنترل کیفیت محصول یا کالا
  • کسب اطمینان از امنیت هر کدام از سفارشات
  • رسیدگی به کالاها در چین و انجام کارهای تخلیه بار در گمرک

تائوبائو

چرا گروه تجاری ققنوس را به عنوان نماینده خرید در چین انتخاب کنیم؟ ( بهترین نماینده خرید از ebay )

مهارت های مذاکراتی متخصصان و اعضای تیم ما بسیار بالا است و می توانیم فراتر از حد تصورات، درباره واردات از چین اطلاعات در اختیارتان قرار دهیم. ما فروشندگان و تامین کنندگان زیادی را در چین می شناسیم، سفارش شما را به آن ها اطلاع داده و پیشنهادهای شان را به گوش شما می رسانیم. با توجه به شرایط و ویژگی های شما، ما بهترین قیمت را برای تان پیدا می کند.

واردات مستقیم کالا از کارخانه های کشور چین به کشور مقصد با سود فراوانی همراه است. همین طور، خرید محصولات به طور عمده به آسانی خرید از مغازه های تک فروشی در خیابان ها نیست. فراموش نکنید که مشغول به تجارت در سطح بین المللی هستید که ریسک و خطرات بسیاری به دنبال دارد.

واردات کالا از چین یک پروسه بسیار طولانی است که نیازمند چندین ماه زمان برای انتخاب و همکاری با فروشندگان و تامین کنندگان پیش از دریافت کالا در کشور خودتان می باشد. برای خرید از شرکت های تاسیس شده در این کشور باید مبلغ زیادی را به این کار اختصاص دهید. در نهایت زمانی که کالا و اجناس خریداری شده به دست تان رسید، مسلما دل تان نمی خواهد با کالایی دست و پنجه نرم کنید که در بازار کشورتان فروش خوبی ندارد.

4 گام مهم در واردات از چین

گام اول: عدم انتخاب کالاهای بزرگ

در این مقاله به شما کمک می کنیم که محصولات مورد نظر خود را با موفقیت و بدون وجود هیچ گونه مشکلی به کشور خود وارد کنید. به همین منظور، باید به چندین راهکار و نکته توجه کنید. اولین نکته مهم در این قسمت، انتخاب نکردن کالاهای بسیار بزرگ است.

کالاهایی که اندازه کوچک تری دارند را راحت تر می توان قیمت گذاری کرد و توزیع کننده برای آن پیدا کرد.

علاوه بر این، فروش محصولات برای خودتان هم ساده تر خواهد شد. به محض این که کالاها تکمیل شدند، باید کدهای تجارت بین المللی را پیدا کرده و این اطلاعات را ثبت کنید. این کدها در سراسر جهان ثابت هستند. دانستن این نکته به شما کمک می کند تا فروشندگان و تامین کنندگان را راحت تر شناسایی کنید.

گام دوم: بررسی محدودیت های کالا

دومین نکته ای که در واردات از چین باید به آن توجه کنید، بررسی محدودیت های کالایی است که قصد واردات آن را دارید. باید به سازمان تجارت جهانی مراجعه کرده و لیست محصولاتی که اجازه واردات آن ها به کشورتان وجود ندارد را دریافت کنید.

به منظور کسب اطلاعات درباره عمده فروشان چینی، باید به وب سایت سازمان تجارت جهانی مراجعه کنید. در این وب سایت می توانید اطلاعاتی درباره قراردادهای تجاری جاری به دست آورده و همین طور به وب سایت های عمده فروشان چینی هم دسترسی پیدا کنید. در این وب سایت می توانید اطلاعاتی در رابطه با نمایشگاه های تجاری پیش رو نیز به دست آورید.

 

گام سوم: دریافت پیشنهادات از سوی شرکت ها

به منظور واردات کالا از چین، باید حداقل به سه کمپانی و شرکت سر زده و توصیه هایشان، از جمله مالیات ها و حقوق گمرکی که باید پرداخت کنید، را بشنوید. توصیه می شود که درباره معافیت های احتمالی موجود که ممکن است شامل حالتان شود نیز اطالاعاتی به دست آورید.

شرایط به خوبی و به وضوح بایستی توضیح داده شوند و باید امن ترین شیوه موجود انتخاب شود تا احتمال بروز هر گونه خطا و مشکل را به حداقل ممکن برساند. توصیه می شود که با یک کارگزار یا نماینده گمرک همکاری کنید تا او روند تکمیل و ارسال سفارش ها را زیر نظر داشته باشد. آسان ترین شیوه برای واردات موفقیت آمیز از کشور چین همین کار است.

همکاران ما در گروه تجاری ققنوس می توانند تمام این کارها را برای شما انجام داده و به عنوان نماینده یا کارگزار از سوی شما برای انجام این کارها اقدام کنند.

 

واردات از چین  - خرید از تاوباو Taobao

در این مقاله از سایت گروه تجاری ققنوس به گام هایی اشاره کردیم که در روند واردات کالا و از اجناس از کشور چین به شما کمک خواهد کرد. بهترین راهکار موجود برای واردات از چین، انتخاب یک کالا برای واردات، بررسی بازار هدف آن در کشور مقصد، برقراری رابطه با سازندگان و تامین کنندگان چینی و در نهایت دریافت کالا و فروش کالای وارد شده می باشد.

نتیجه گیری

امیدواریم مواردی که در این مقاله از سایت گروه تجاری ققنوس به آن ها اشاره کرده ایم، برای تان مفید بوده باشند. توجه به نکات گفته شده در هنگام واردات کالا و محصولات از کشور چین برای تان موثر خواهند بود. تمام مراحل را به زبان ساده بیان کرده ایم و باید به این نکته توجه داشته باشید که این موارد و نکات، جایگزین توصیه های وکیل یا حسابدار نمی باشند. قبل از این که کسب و کارتان را آغاز کنید، باید تمام تلاش تان را در این زمینه به کار ببرید. امیدواریم که با مطالعه این مقاله در تصمیم گیری ها به شما کمکی کرده باشیم. امروزه کشور چین به مرکز تجاری بین المللی تبدیل شده است. امیدواریم که در این مسیر موفقیت با شما یار باشد.

شرکت بازرگانی بین المللی و خدمات حمل بار هوایی ققنوس تجارت خاورمیانه با نام تجاری گروه تجاری ققنوس با بیش از 8 سال سابقه فعالیت در حوزه تجارت خارجی و حمل و نقل بین المللی اعم از هوایی، دریایی و زمینی و سایر خدمات نظیر ترخیص کالا، حوالجات ارزی، خرید از سایت های خارجی ، سرویس های درب به درب (DDP)، پست اکسپرس توانسته است میزبان بسیاری از تجار ایرانی و واردکنندگان کالا و صنایع کشور طی این مدت باشد.مشاوره صحیح و حرفه ای ،ضمانت بهترین قیمت و ارائه خدمات پشتیبانی مناسب ضمن ارائه سرویس سه اصل اولیه است که گروه تجاری ققنوس از نخستین روز تاسیس سعی کرده به ان پاینبند باشد و با رعایت این سه اصل توانسته به لطف مشتریان وفادار خود پس از 8 سال فعالیت همچنان اقدام به ارائه خدمات به مشتریان جدید و سابق خود بنماید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها