|

ازدواج سفید ریحانه پارسا با مهدی کوشکی؛ پارسا و کوشکی زنا کردند؟

ریحانه پارسا و مهدی کوشکی به طور رسمی و قانونی باهم ازدواج نکرده بودند و ازدواج آن ها سفید بود و جالب است بدانید ازدواج سفید در حکم زنا است.

لینک کوتاه کپی شد

ریحانه پارسا، بازیگر و چهره جنجالی این روزهای شبکه های اجتماعی که به ترکیه مهاجرت کرده در لایو اینستاگرامی با مسیح علینژاد ناگفته هایی از زندگی خصوصی اش را بازگو کرد و از دلایل کشف حجابش و ازدواج سفید با مهدی کوشکی گفت.

ریحانه پارسا در یک لایو جنجالی با مسیح علی نژاد (خبرنگار ضد ایرانی) از ماجرای ازدواج سفید خود با مهدی کوشکی پرده برداشت.

ریحانه پارسا، بازیگر و چهره جنجالی این روزهای شبکه های اجتماعی که به ترکیه مهاجرت کرده در لایو اینستاگرامی با مسیح علینژاد ناگفته هایی از زندگی خصوصی اش را بازگو کرد و از دلایل کشف حجابش و ازدواج سفید با مهدی کوشکی گفت.

ازدواج سفید ریحانه پارسا با مهدی کوشکی

یکی از جنجال های زندگی شخصی پارسا ماجرای ازدواج با مهدی کوشکی و جدایی اش از او بود. او در این باره گفت: اسفند 98 با مهدی کوشکی دوست بودم اما ازدواج ما سفید بود. هیچ وقت با کوشکی عقد نکرده بودم و شناسنامه ام سفید است. مجبور بودم به همه بگویم که ازدواج کرده ام تا از نگاه همکارانم در امان باشم. من مجبور بودم که بگویم شوهر دارم. به همه گفته بودم که ازدواج کرده ام که در امان باشم. اما وقتی رابطه ما علنی شد، تماس های تلفنی شروع شد و …

ماجرای دوستی ریحانه پارسا و مهدی کوشکی

ریحانه پارسا بازیگر کم سن و سال سینما و تلویزیون که چندی پیش خبر ازدواج جنجالی‌اش با مهدی کوشکی حواشی زیادی را به دنبال داشت و این دو از همان روز اول رابطه شان به طور مرتب عکس‌های دونفره و عاشقانه خود را در صفحات شخصی‌شان منتشر می‌کردند تا اینکه به یکباره تمامی عکس‌های دو نفره خود را از صفحات اینستاگرامشان حذف کرده‌اند و شایعه شد این دو از هم جدا شدند اما حالا و بعد از چند ما با افشاگری جدید ریحانه پارسا مشخص شد که اصلا ازدواجی در کار نبوده و رابطه این دو نامشروع بوده است.

ازدواج سفید ریحانه پارسا با مهدی کوشکی؛ پارسا و کوشکی زنا کردند؟

ازدواج سفید همان زنا است؟

ما در اسلام مفهومی به نام ازدواج سفید نداریم و این همان «زنا» و عمل قبیح در اسلام است. در واقع ازدواج سفید زنا به حساب می‌آید و فرزند ناشی از آن فاقد مشروعیت قانونی است، چون نسبت فرزندی او با پدر قابل اثبات نیست.

مجازات ازدواج سفید چیست؟

در ازدواج سفید، چه ادعای نکاح اعم از دائم یا موقت وجود داشته باشد چه بدون هرگونه علقه زوجیت، طرفین این پدیده مجرمانه به زندگی باهم بپردازند، عمل، حادثه غیرقانونی و جرم بوده و برای هر مصداق از آن مجازات خاصی تعیین شده است. چه نکاح بدون ثبت باشد، چه رابطه نامشروع اعم از زنا یا مادون آن.

ازدواج سفید نامشروع و در صورت اثبات در حکم «زنا» خواهد بود و فرزند حاصل از این رابطه نامشروع تلقی می‌شود و مشکلات و مسائل خاص خود را دارد. رابطه نامشروع برای هر طرف مجازات دارد و در صورتی هم که زنا ثابت شود ۹۹ ضربه شلاق به عنوان مجازات قانونی در نظر گرفته می‌شود، همچنین در صورتی که یکی از طرفین ازدواج کرده باشد به عنوان زنای مُحصنه مجازات مخصوص خود را دارد.

این استاد دانشگاه گفت: بر اساس قانون اگر مرد مجرد با زن شوهر دار زنا کند، حد زن رجم است اما حد مرد تازیانه است چون زنای در حق مرد زنای غیرمحصنه است و نیز اگر دختر مجردی با مردی که همسر دارد زنا کند. تنها مرد را سنگسار می کنند و بر زن تازیانه می زنند.با وجود این اگر زن یا شوهر، دور از شهر سکونت همسرش باشند و اقدام به این کار نامشروع کرده باشند رجم اجرا می شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی