|

(عکس) ریحانه پارسا از مهدی کوشکی طلاق گرفت و جدا شد؟+ پست جنجالی اینستاگرام

ریحانه پارسا و مهدی کوشکی زوج پر حاشیه این روزهای سینما به تازگی در اقدامی عجیب عکس های دو نفره خود را در اینستاگرام حذف کرده اند و باید…

لینک کوتاه کپی شد

از دیروز شایعاتی مبنی بر جدایی ریحانه پارسا و مهدی کوشکی از یکدیگر شبکه های مجازی را پر کرده است و کاربران اینستاگرام و دنبال کنندگان صفحه ریحانه پارسا و مهدی کوشکی کتوجه شده اند که این زوج که تنها شش ماه از ازدواج‌شان می گذرد، در اقدامی ناگهانی عکس های مشترک خود را از صفحه ی شخصی شان در اینستاگرام پاک کردند. و سپس ریحانه پارسا هم با انتشار متن هایی غم انگیز و معنادار در صفحه توئیتر و اینستاگرام خود به این شک و شبه ها دامن زده است.

(عکس) ریحانه پارسا از مهدی کوشکی طلاق گرفت و جدا شد؟+ پست جنجالی اینستاگرام

ریحانه پارسا از مهدی کوشکی جدا شد؟

ماجرا از این قرار است که کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام متوجه شدند تازه عروس و داماد پرحاشیه ی سینمای ایران که شش ماه بیشتر از ازدواج شان نمی گذرد، در اقدامی ناگهانی عکس های مشترک خود را از صفحه ی شخصی شان در اینستاگرام پاک کردند. پس از این اتفاق پارسا هم شروع به انتشار متن های غم انگیزی در توییتر و اینستاگرام خود کرد. همین اتفاقات سبب شده شایعه ی جدایی این زوج از یکدیگر بر سر زبان ها افتد.

(عکس) ریحانه پارسا از مهدی کوشکی طلاق گرفت و جدا شد؟+ پست جنجالی اینستاگرام

ریحانه پارسا متولد ۱۳۷۷ در تهران است و در هنرستان در رشته ی نمایش تحصیل کرده است.

او با نقش آفرینی در سریال «پدر» به کارگردانی بهرنگ توفیقی، در سال ۱۳۹۷ برای اولین بار به طور رسمی وارد عرصه ی بازیگری شد. پارسا یکی از نقش های اصلی این سریال را برعهده داشت و این تجربه او را به شهرت رساند.

بعد از پایان پخش سریال «پدر»، پارسا شروع به انتشار تصاویری از خود در اینستاگرامش کرد که با ظاهر او در سریال «پدر» بسیار متفاوت بود. این اقدام پارسا با انتقادهای فراوانی رو به رو شد.

یکی دیگر از حاشیه سازی های پارسا، ژست های عجیب او در نشست خبری فیلم «خوب، بد، جلف ۲» در جشنواره ی فجر پارسال بود که واکنش های زیادی را به دنبال داشت. این بازیگر جوان به عشوه گری متهم شد.

(عکس) ریحانه پارسا از مهدی کوشکی طلاق گرفت و جدا شد؟+ پست جنجالی اینستاگرام

ازدواج عجیب ریحانه پارسا با مهدی کوشکی

اسفند گذشته ریحانه پارسا از ازدواج‌اش با مهدی کوشکی خبر داد. این ازدواج به دلیل اختلاف سنی و ازدواج های پیشین مهدی کوشکی بسیار خبرساز شد.

مهدی کوشکی ، نمایشنامه نویس، کارگردان، بازیگر تئاتر و سینما که تجربه ی حضور در سریال های نمایش خانگی را هم دارد، متولد ۱۳۵۹ در خرم آباد است. او که قبلاً هم ازدواج کرده، از همسر سابق خود یک پسر دارد. هر چند عده‌ای معتقدند این فرزند از همسر اول اوست که هویت اش فاش نشده است.

این زوج پس از ازدواج خبرساز خود نیز همچنان با حاشیه هایی نامشان بر سر زبان بود، از جمله اینکه پارسا مدتی قبل در توییتی از مردان خواست حق طلاق را به همسران خود ندهند. او در توییت خود نوشته بود: «حق طلاق می‌ دید به زن هاتون بعد اسم خودتون رو هم گذاشتید مرد؟»

به دنبال این اظهارنظر جنجالی، کوشکی، همسر پارسا هم در یک استوری اینستاگرامی اعلام کرد به نظر او هم حق طلاق صد درصد با مرد است و اصلاً لزومی ندارد حق طلاق با زن باشد. او در این ویدئو گفت: «به قول قدیمی ها، زن باید با لباس سفید بیاد خونه ی شوهر و با کفن سفیدم از خونه ی شوهر بره.»

هر چند عده ای از کاربران این زوج را متهم به ایجاد حاشیه عمدی برای جلب توجه و افزایش فالور و همچنین شهرت بیشتر کرده اند، اما عده ای دیگر عقیده دارند ازدواج مساله ای بسیار جدی است و هرگز کسی با هدف جلب توجه و شهرت ازدواح نمی کند. عده ای هم با دلسوزی بر این باورند که این ازد.اج از پایه اشتباه بوده است.

(عکس) ریحانه پارسا از مهدی کوشکی طلاق گرفت و جدا شد؟+ پست جنجالی اینستاگرام

[ میانگین: 2.8 /5]

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها