|

پایان بورس امروز ۶ آبان/ سبز پوشی 84درصد نمادها خوش بینی را به بازار سهام بازگرداند

فشار ریسک‌های سیاسی در بازار سهام کاهش و خوش‌بینی به روند صعودی بازار سرمایه بازگشته، 84 درصد از نماد ها سبز و صفوف خرید معامله و بسته شدند

لینک کوتاه کپی شد

طی معاملات بورس امروز، شاخص کل 30 هزار و 728 واحد، معادل 1.54 درصد افزایش ارتفاع داد. رشد نماگر اصلی بازار پس از مدت‌ها رخ داد که دلیل آن، کاهش ریسک‌های سیاسی و خوش‌بینی به آینده بازار سهام بوده است. بر این اساس، شاخص کل در پایان معاملات امروز در سطح دو میلیون و 25 هزار واحدی ایستاد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از تجارت نیوز؛ در طرف دیگر، قیمت معاملات سهم‌های کوچک بازار سهام نیز افزایش داشته است؛ به طوری که شاخص هم‌وزن بازار در پایان بورس امروز هشت هزار و 914 واحد که معادل 1.35 درصد این شاخص است، افزایش ارتفاع داد و به سطح 670 هزار واحد رسید.

گفتنی است تابلو بورس اوراق بهادار تهران در روز جاری، حجم معاملات خرد را 6.7 میلیارد برگه سهم و ارزش معاملات خرد (سهام، حق تقدم و صندوق‌های سهامی) را سه هزار و 94 میلیارد تومان نشان می‌دهد.

پایان بورس امروز یکشنبه 6 مهر

شاخص کل 2/025/953 واحد 1.54+ درصد
شاخص هم وزن 670/020 واحد 1.35+ درصد
ارزش معاملات خرد 3/094 میلیارد تومان  
حجم معاملات 6.3 میلیارد برگه سهام  
ورود پول حقیقی 963 میلیارد تومان  

ورود و خروج پول حقیقی

تراز پول حقیقی در سهام، خلاف جهت روزهای معاملاتی گذشته، امروز مثبت بود. به طوری که در پایان بورس امروز حدود 963 میلیارد پول حقیقی به بازار سهام تزریق شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها