|

(عکس) خواهر و برادر جراره در مجلس دوازدهم کیستند؟

ابوالقاسم جراره که از حوزه انتخابیه تهران به مجلس راه یافته امروز با خواهرش فاطمه جراره که از حوزه انتخابیه هرمزگان در مجلس حضور دارد

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خواهر و برادر راه یافته به مجلس دوازدهم در مراسم افتتاحیه با یکدیگر عکس گرفتند.

ابوالقاسم جراره که از حوزه انتخابیه تهران به مجلس راه یافته امروز با خواهرش فاطمه جراره که از حوزه انتخابیه هرمزگان در مجلس حضور دارد، در افتتاحیه مجلس دوازدهم حاضر شدند و با یکدیگر عکس انداختند.

2054155_509

ابوالقاسم جراره کیست؟

ابوالقاسم جراره دهم شهریورماه 1360 در خانواده ای اصیل و مذهبی در محله نخل ناخدای بندرعباس به دنیا آمد. تحصیلات ابتدایی خود را در مدارس شهید غلامی و شهید نواب صفوی گذراند. در مقطع راهنمایی به مدرسه شهید قاسمی و نمونه مردمی باقرالعلوم(ع) رفت و مقطع متوسطه را در دبیرستان نمونه فرهنگیان طی کرد. در سال 1378 مدرک پیش دانشگاهی خود را از مرکز پیش دانشگاهی ابن سینا در رشته علوم تجربی اخذ کرد.

در سال 1379 وارد دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس شد و در سال 1383 در رشته حقوق در مقطع کارشناسی فارغ التحصیل گردید . وی بلافاصله تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ارشد ادامه داد و موفق شد مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته حقوق جزا و جرم شناسی دریافت کند.

از سوابق جراره می توان به سابقه فعالیت در سمتهای مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری هرمزگان، مدیر سازمان ملی جوانان، عضو کمیته سیاسی امنیتی پدافند غیرعامل استان، مشاور استاندار و رئیس گروه مشاوران جوان، استاد دانشگاه، دبیر کمیسیون کارگری استان، دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان استان، دبیر کمیسیون دانشجویی استان، دبیر کمیسیون اقوام و فرق استان، دبیر جشنواره سراسری حضرت علی اکبر (ع) در استان، دبیر جشنواره های اتفاق و اوقات فراغت استان، عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان مجلس هشتم، تهیه کننده صدا و سیمای مرکز خلیج فارس، مدیر کانون فرهنگی هنری انصار ولایت،عضو شورای فرماندهی پایگاه مقاومت امام جعفر صادق (ع)، عضو شورای فرهنگی نشریه نخل ناخدا سپری کرده  است و نباید فراموش کر در تمامی این فعالیتها توانسته است عنوان جوانترین مدیر استان را کسب کند.

او در مرحله دوم انتخابات با ۲۱۸۷۷۱ رای توانست از حوزه تهران مجوز حضور در مجلس دوازدهم را کسب کند.

58782457-8512-l__6574

فاطمه جراره کیست؟

فاطمه جراره (زاده ۱۳۶۳) نمایندهٔ دورهٔ دوازدهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه بندرعباس و قشم و ابوموسی و حاجی‌آباد و خمیر در استان هرمزگان است که با کسب ۷۰۲۱۴ رای به‌عنوان نخستین نماینده زن هرمزگانی به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کرد.
فاطمه جراراه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها