|

انتقال وجه فوری بدون دردسر

دیجی‌پی در تعریف کلی یک پلتفرم است که امکانات پرداختی متعددی را به کاربران خود ارائه می‌دهد.

لینک کوتاه کپی شد

اما شما وقتی به کارت به کارت فوری نیاز دارید از چه روشی استفاده می‌کنید؟ همه ما می‌دانیم که کارت به کارت با روش‌های مختلفی انجام می‌شود. روش‌هایی که هر کدام از آنها از یک یا چند ویژگی کلیدی برخوردار هستند. مثلا کارت به کارت از طریق اپلیکیشن‌های بانکی از امنیت خوبی برخوردار است.

برخی از روش‌ها نیز ممکن است سرعت بالایی در نقل و انتقال وجوه به مشتریان خود ارائه دهند. اما به نظر شما روشی وجود دارد که در عین امنیت بالا از سرعت بالا و یا ویژگی‌های منحصر به فرد دیگری نیز برخوردار باشد؟ ما می‌گوییم بله، وجود دارد. دلیل ادعای ما وجود اپلیکیشن دیجی‌پی و کیف پول دیجیتال است که می‌تواند سرعت بالایی را در اختیار شما قرار دهد. از این اپ علاوه بر کارت به کارت فوری، می‌توانید برای خرید شارژ، خرید بسته اینترنت و... نیز استفاده کنید.

اپلیکیشن دیجی‌پی و ویژگی‌های خاص آن

دیجی‌پی در تعریف کلی یک پلتفرم است که امکانات پرداختی متعددی را به کاربران خود ارائه می‌دهد. خرید شارژ، پرداخت قبوض آب، برق، تلفن، گاز، پرداخت بدهی طرح ترافیک، پرداخت کرایه تاکسی، خرید بیمه موبایل، خرید اینترنت و.... برخی از خدمات این نهاد مالی بزرگ است. البته علاوه بر دیجی‌پی، اپلیکیشن‌ها و نهادهای پرداختی دیگری نیز وجود دارند که این خدمات را ارائه می‌دهند. اما دیجی‌پی دو ویژگی متفاوت دارد. یا به عبارتی از دو ویژگی کلیدی برخوردار است که مشابه آن در اپلیکیشن‌های دیگر دیده نمی‌شود. این دو ویژگی عبارتند از:

  • ارائه وام و خرید اعتباری
  • کیف پول دیجیتال

ارائه وام و خرید اعتباری

دیجی پچی دو نوع وام یا اعتبار به کاربران خود می‌دهد. دریافت این وام‌ها بسیار آسان است و هر کسی به راحتی می‌تواند آن را دریافت کند؛ زیرا نیازی به ضامن ندارد. علاوه بر این، برای دریافت وام دیجی‌پی نیازی به بلوکه شدن پول نیست. دیجی‌پی، یک وام کوتاه مدت نیز با عنوان BNPL به کاربران خود می‌دهد که از آن می‌توانید برای خریدهای کوچک خود استفاده کنید.

کیف پول دیجیتال

یکی از امکانات خوب دیجی‌پی، کیف پول دیجیتال است. این کیف پول برای کارت به کارت فوری، خرید شارژ و سایر خدمات پرداختی کاربرد دارد. اما حالا چرا می‌گوییم برای کارت به کارت فوری؟ به این دلیل که کارت به کارت با کیف پول دیجی‌پی، به رمز دوم نیازی ندارد. بنابراین نیازی نیست که وقت شما بر سر دسترسی به رمز دوم و وارد کردن آن معطل شود.

البته این روش در کنار فوری بودن، امنیت بالایی نیز دارد. کیف پول دیجی‌پی، روزانه تا مبلغ 20 میلیون تومان قابل شارژ است. جالب آنکه تمام این مبلغ نیز قابل انتقال است؛ اما اگر قصد دارید 20 میلیون تومان را به صورت یکجا انتقال دهید، باید این کار را طی دو مرحله انجام دهید. یعنی در هر مرحله 10 میلیون تومان انتقال دهید.

چگونه از کیف پول استفاده کنیم؟

برای استفاده یا فعال کردن کیف پول دیجی‌پی می‌توانید از دو روش استفاده کنید.

  • نصب اپلیکیشن دیجی پچی
  • مراجعه به سایت دیجی‌پی

نصب اپلیکیشن دیجی‌پی

برای استفاده از کیف پول از طریق اپلیکیشن، باید اپلیکیشن دیجی‌پی را نصب کنید؛ سپس وارد آن شوید و گزینه کیف پول را فعال کنید. فعال کردن کیف پول بسیار آسان است و با وارد کردن اطلاعات بانکی و شارژ آن انجام می‌شود.

مراجعه به سایت دیجی‌پی

علاوه بر نصب اپلیکیشن، می‌توانید با مراجعه به سایت دیجی‌پی، کیف پول خود را شارژ کنید. این روش، روش آنلاین است و برای هر بار استفاده از آن، باید وارد سایت شوید.

روش دیگر کارت به کارت با دیجی‌پی

علاوه بر کارت به کارت با کیف پول، می‌توانید از روش دیگری نیز برای کارت به کارت با دیجی‌پی استفاده کنید. در این روش، بعد از آنکه اپلیکیشن دیجی‌پی را فعال کردید، می‌توانید وارد اپلیکیشن شوید و روی گزینه کارت به کارت کلیک کنید. در این روش باید مشخصات کارت بانکی خود از جمله رمز دوم را نیز وارد کنید. این کارکرد تقریبا در بسیاری از اپلیکیشن‌های پرداختی و بانکی نیز وجود دارد. سقف کارت به کارت با این روش، روزانه ده میلیون تومان است و تقریبا از مبدا و مقصد بسیاری از بانک‌ها امکان‌پذیر است.

مزایای کارت فوری بدون ورود اطلاعات بانکی

کارت به کارت با کیف پول دیجی‌پی مزایای متعددی دارد. به طور کلی مزایای کارت به کارت  که در آن وارد کردن جزئیات کارت بانکی، از جمله رمز دوم الزامی نیست، شامل امنیت بیشتر، راحتی، کاهش تلاقی در تراکنش‌ها، محافظت در برابر تهدیدات کارت به کارت با خودپرداز و حفظ حریم خصوصی کاربران است:

امنیت پیشرفته

با حذف نیاز به وارد کردن جزئیات کارت بانکی از جمله رمز دوم، خطر نقض احتمالی اطلاعات یا دسترسی غیرمجاز به اطلاعات مالی به حداقل می‌رسد. این ویژگی امنیتی پیشرفته، آرامش خاطر شما را در رابطه با امنیت تراکنش‌ها فراهم می‌کند.

راحتی

عدم نیاز به وارد کردن جزئیات کارت بانکی، فرآیند پرداخت را ساده‌تر می‌کند و آن را برای شما سریع‌تر و راحت‌تر می‌کند. این ساده سازی باعث صرفه جویی در زمان شما نیز می‌شود.

سرعت

بدون نیاز به وارد کردن جزئیات کارت بانکی یا رمزهای عبور، جریان تراکنش فوری کارت روان‌تر و یکپارچه‌تر می‌شود. این ویژگی، خطاها یا تاخیرهای احتمالی در فرآیند پرداخت را از بین می‌برد و تجربه تراکنش بدون دردسر و کارآمدی بالا را تضمین می‌کند.

محافظت در برابر خطرات کارت به کارت با دستگاه

از آنجایی که کاربران در هنگام استفاده از کارت فوری نیازی به افشای جزئیات کارت بانکی خود مانند رمز دوم ندارند، از خطرات مرتبط با کارت به کارت با دستگاه‌های خودپرداز یا کلاهبرداری‌های آنلاین که سعی در گرفتن اطلاعات حساب بانکی دارند محافظت می‌شود. البته این ویژگی نیز یکی دیگر از ابعاد امنیتی کارت به کارت با کیف پول است.

حفظ حریم خصوصی

عدم الزام کاربران به وارد کردن جزئیات کارت بانکی به معنای عدم افشای اطلاعات شخصی شما و نیز حفاظت از حریم خصوصی است. این ویژگی یعنی حفاظت از اطلاعات حساس بانکی به حفظ محرمانه بودن جزئیات بانکی کاربران کمک می‌کند و احتمال سرقت هویت یا سوء استفاده جعلی از حساب‌های مالی را کاهش می‌دهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها