|

این هتل های رویایی خستگی که هیچ بند بند تنتو مشتمال میدن / جیب شاهم نمیرسه انقد گرونن

اگر قصد سفر دارید و قراره یه دور جذاب به مالدیو بزنید، پس فراموش نکنید که در مالدیو هتل های لوکسی وجود داره که خود به تنهایی تفریحی خفنه!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- کره زمین نقاطی داره که انسان حتی ممکنه از دیدنشون متعجب و شگفت زده بشه که چطور ممکنه همچین فضا و طبیعتی وجود داشته باشه. اینکه کشور خودمون ایران یه عالمه جاهای جذاب و دیدنی و البته گردشگری داره به کنار، کشور هایی هم هستند که به دلیل زیبایی فوق العادشون نگاه جهانیان رو به سمت خود جلب نمود اند. یکی از کشورها مالدیو می باشد. مالدیو کجاست؟ وقتی از مقاصد و فضاهای رمانتیک و جذاب صحبت می کنیم تصاویر کجا به ذهنتون میاد؟ نمایی از اقیانوس؟ و یا شاید هم یک شام روی سواحل سفید؟ بله درست حدس زدید، دقیقا همون مقصدیه که شما دلتون میخواد. جزایری که با وجود وسعت کمشون اما شهرتی وسیع دارند. اما موضوع اصلی اینجاست که این کشور هتل‌ها و ریزورت‌ هایی با آب‌ های شفاف و تفریحات به یاد موندنی معرکه داره.

اما برای سفرچی؟ جالبه که بدونید مالدیو علاوه بر اینکه خود نیز کشوری جذاب می باشد، هتل هایی خیره کننده دارد. در اینجا قراره با چند هتل با فضایی به زیبایی تمام و کمال آشنا بشیم و لذت ببریم. فراموش نکنید که هتل تنها مکانی برای استراحت نیست و خود نیز میتواند قسمتی از تفریحات شما باشد.

تاریخچه مالدیو؛ مردم مالدیو تباری از هندوایرانی

جالبه که بدونید مردم مالدیو از تبار هندو ایرانی می باشند و به‌ دلیل اسم زبونشون یعنی دیوهی،قدیم ندیما به اونجا دیباجات و دیبجات هم می‌ گفتند. گفتنیه که طبق روایات تاریخی اولین کسی که اونها رو به اسلام دعوت کرد، یک روحانی ایرانی به اسم یوسف تبریزی بوده که از جای دیگه ای هم اومده که فردی مراکشی به نام ابوالبرکات بربری اونها رو مسلمان کرده است.

خلاصه که مردم مسلمان مالدیو در سال 1965 تصمیم خودشون رو گرفتند که از بریتانیایی ها مستقل بشن و در نهایت هم جمهوری مالدیو رو تشکیل دادن که مجموعه‌ ای از چند جزیره و استان های مختلف می باشد.

به نظرتون چرا مالدیو ارزش دیدن رو داره؟

اما قطعا براتون سوال میشه که چرا انقدر از مالدیو تعریف می کنیم، که باید بگیم مالدیو به‌ خاطر مجمع‌ الجزایری بودنش، مناظر به شدت خارق العاده داره به طرزی که شاید فکر کنید اونها تنها تصاویری ساختگی هستند. به همین دلیل هم میشه اون رو به عنوان بهشتی در اقیانوس هند دونست. قطعا هر مجمع‌ الجزایری سواحل بسیاری داره و از طرفی هم هر کشوری که ساحل و آب زیاد داشته باشه، به طبع میتونه گردشگرای زیادی رو حذب خود کنه  تا حدی که بازدید سالانه 1 تا 2 میلیون نفر گردشگر هم گواه این ادعا می باشد و اصلا به‌ همین دلیل توریستی بودنشه که هتل‌ ها و ریزورت‌ های خفن و لوکسی داره که اقامت در اونها، حتی برای یک شب هم بسیار جذابه! هتل‌ هایی که مناظر دریا و جنگل دارند و میتونن چشم هر گردشگری رو به خود خیره کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی