|

خبر مهم؛ رقم واریزی مستمری بگیران کمیته امداد و بهزیستی چقدر افزایش یافت؟

مستمری بگیران کمیته امداد و بهزیستی

باتوجه به وعده دولت، مستمری و معوقات مددجویان بهزیستی و کمیته امداد از مهرماه افزایش می‌یابد.

لینک کوتاه کپی شد
1

فزایش رقم مستمری مددجویان همواره از بحث های پر چالش دولت بوده است که در نهایت دولت اعلام کرد، هفته آینده مستمری بگیران کمیته امداد و بهزیستی منتظر واریز مابه التفاوت افزایش مستمری ۵ ماهه خود باشند. از ماه گذشته مستمری بهزیستی و کمیته امداد با افزایش ۲۰ درصدی پرداخت شد و قرار است به زودی مابه التفاوت ۵ ماه گذشته سال هم پرداخت شود. رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از واریز مابه‌التفاوت افزایش مستمری شهریورماه مددجویان کمیته امداد به حساب سرپرستان خانواده‌های تحت حمایت خبر داد.

از طرفی مستمری بگیران کمیته امداد و بهزیستی باید در هفته پیش رو منتظر واریز مابه التفاوت افزایش مستمری ۵ ماهه خود باشند. از ماه گذشته مستمری بهزیستی و کمیته امداد با افزایش ۲۰ درصدی پرداخت شد و قرار است به زودی مابه التفاوت ۵ ماه گذشته سال هم پرداخت شود.بر اساس جدیدترین خبرها قرار است به محض اختصاص اعتبارات مورد نیاز از سوی دولت به حساب آنها واریز می شود.حالا باید منتظر ماند تا اعتبارات لازم از سوی دولت تامین شود و ما به التفاوت حقوق آنها به زودی واریز شود. این احتمال وجود دارد که از امروز واریزی افزایش مستمری صورت گیرد.

و در آخر معاون اشتغال کمیته امداد همچنین به سرانه تسهیلات اشتغال اشاره کرد و گفت: امسال نیز با توجه به افزایش تکلیف ایجاد اشتغال، سرانه ۱۰۰ میلیون تومان تعیین شده است که امیدواریم از طریق صندوق امداد ولایت این میزان اعتبار را برای برخی از مشاغل افزایش دهیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • فاطمه حسینی ارسالی در

    سلام من معلولیت خیلی شدید دارم تحت پوشش بهزیستی هستم چرا این ماه مستمری برای ما واریز نشده خواهشن این مابه‌التفاوت بهزیستی رو واریز کنید به خدا ما قرض بدهکاریم واز طرفی وقت دکتر داریم خواهشن پیگیری کنید مچکرم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها