|

پایان آهسته و دردناک گورخری که از دست تمساح ها فرار کرد/ حتی نمیتونست روی پاهاش وایسه

در این ویدئوی بسیار دلخراش جون دادن یک گورخر را خواهید دید. این ویدئو حاوی صحنه دلخراش است پس اگر حساس هستید لطفا نگاه نکنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این گورخر پس از زنده ماندن از حمله 3 کروکودیل، پایانی آهسته و دردناک را تجربه می کند. روده گورخر کنده می شود و در نهایت از دست دادن خون باعث می شود که گورخر درست در مقابل یک تمساح منتظر غش کند.

گرانت پارکر، مدیر کل اقامتگاه های متعدد در منطقه، در این رویداد فراموش نشدنی در ردیف جلو نشست و تجربه و فیلم خود را با LatestSightings.com به اشتراک گذاشت.

توجه: این ویدئو حاوی صحنه دلخراش است لطفا اگر حساس هستید نگاه نکنید.

ماسای مارا در کنیا بدون شک یکی از شگفت انگیزترین مکان های روی زمین است که به خاطر مناظر خیره کننده و حیات وحش متنوعش مشهور است. در میان شگفتی های بسیاری که دارد، مهاجرت سالانه حیوانات به عنوان منظره ای برجسته است که ماجراجویان و علاقه مندان به طبیعت را از سراسر جهان به خود جلب می کند. چیزی که مهاجرت را بسیار منحصر به فرد می کند این است که تعداد زیادی گورخر نیز جمع می شوند و به مهاجرت می پیوندند.

Untitled_1.1.1-2-1024x576

ما در ابتدا قصد داشتیم به منطقه سند ریور برویم، اما سرنوشت چیز خارق‌العاده‌ای در انتظار ما بود. وقتی به بالای تپه‌ای کوچک رسیدیم، گله‌ای از گورخرها را دیدیم که به سرعت به سمت رودخانه مارا حرکت می‌کردند.»

بدون معطلی تغییر مسیر دادیم و به سمت رودخانه مارا حرکت کردیم. تماشای این تعداد از گورخر ها که در کنار هم قرار می‌گیرند، همیشه خاص است، اما دیدن آن‌ها از عبور از آب پر از تمساح واقعاً دیدنی تر است.»

Untitled_1.1.3-2-1024x576

یکی از گورخرهایی که عبور کرده بود مانند دیگر اعضای گله اش خوش شانس نبود. یکی از کروکودیل ها در حالی که در حال انجام آخرین پرش برای فرود بود، توانست شکمش را گاز بگیرد. گورخر اکنون روی خشکی ایستاده بود، اما آسیب قبلاً وارد شده بود.»

«گورخر ایستاده بود و در حالی که تمساح ها از روی آب تماشا می کردند، به اطراف می چرخید. درونش شروع به ریختن کرد و خون همه جا را فرا گرفت. وحشتناک بود، اما طبیعت بود. می‌دانستیم که این چیزی غم‌انگیز است اما بسیار نادر است.»

Untitled_1.1.4-1-1024x576

گورخر در نهایت به دلیل از دست دادن خون ناشی از برآمدگی عظیمی از اعضای بدن که گزیده شده بود، به زمین افتاد. کروکودیل ها به سرعت واکنش نشان دادند و گورخر در نهایت تسلیم شد. برای گورخر تمام شد.»

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها