|

کروکودیل هایی که بدجور افتادن به جون هم؛ انگار یکیشون داره اون یکی رو میخوره!

در این ویدئو نبرد بین دو تا کروکودیل را خواهید دید که خیلی بدجور افتادن به جون هم. اگه دقت کنید کله یکیشون تو دهن اون یکیه.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- تمساح یا کروکودیل خزنده ای گوشتخوار است که بدن غول پیکر، فک قوی و سرعت و چابکی بی نظیرش در کنار توانایی فوق العاده اش در کمین کردن باعث شده به عنوان یکی از شکارچیان بزرگ دنیا شناخته شود. پوست فلس مانند تمساح به رنگ های مختلف از زیتونی مات گرفته تا سبز، قهوه ای، خاکستری و سیاه است که باعث شده این جانور به راحتی بتواند خودش را در آب و گیاهان اطرافش استتار کند.

چشم و بینی کروکودیل نیز مانند سایر گونه های تمساحیان در قسمت بالای پوزه و سر پهنش قرار گرفته است که به او کمک می کند تا هنگام شکار تقریبا همه اعضای بدنش را زیر آب پنهان کرده و شکار موفقیت آمیزی داشته باشد. دم پهن و عمودی این حیوان بسیار قوی است و از آن برخلاف پاهایش برای حرکت کردن در آب استفاده می کند. تمساح یک پلک سوم شفاف و خاص دارد که به او امکان باز نگه داشتن چشمانش در آب را می دهد و دستگاه تنفسی اش به گونه ای شکل گرفته که می تواند تا پنج ساعت پیوسته در زیر آب زنده بماند.

اندازه کروکودیل بسته به گونه آن متفاوت است. کوچک ترین کروکودیل تمساح کوتوله نام دارد که حدود 2 متر طول داشته و بزرگ ترین کروکودیل تمساح آب شور است که با 7 متر طول و حداکثر 1 تن وزن به عنوان سنگین ترین کروکودیل دنیا شناخته شده است.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها